quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:15 schreef MakeLoveNow het volgende:
SHARON
![]()
ik hoop dat je het haalt!!!!
god zij met u!
rofl , mallootquote:Op donderdag 5 januari 2006 03:15 schreef MakeLoveNow het volgende:
SHARON
![]()
god zij met u!
Je mag in het Jodendom niet de naam van 'God' uitspreken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:15 schreef MakeLoveNow het volgende:
SHARON
![]()
god zij met u!
Psies. En wat doen mensen die hun zin niet krijgen? Die worden er niet gezelliger of gematigder op...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:29 schreef schatje het volgende:
Die nieuwe partij van Sharon, Kadima, zou volgens diverse opiniepeilingen goed scoren bij de verkiezingen. Een partij die de grenzen van Israël wil vastleggen en voor een Palestijnse Staat is. Zonder Sharon aan kop lijkt mij dat niet mogelijk. Grote kans dat Benjamin Netanyahu, de nieuwe leider van de Likud partij, er dan de vruchten van plukt. En die zal de Palestijnen geen millimeter toegeven. Ze zijn met hem een stuk slechter af. Stukken slechter.
Zijn dood zal mij heugen, maar de chaos die daarop volgt doet mijn niet deugen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:09 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat hij doodgaat boeit me niet echt, hoewel het een medemens is. Het effect van zijn dood, daar ben ik banger voor.
Idd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:29 schreef schatje het volgende:
Die nieuwe partij van Sharon, Kadima, zou volgens diverse opiniepeilingen goed scoren bij de verkiezingen. Een partij die de grenzen van Israël wil vastleggen en voor een Palestijnse Staat is. Zonder Sharon aan kop lijkt mij dat niet mogelijk. Grote kans dat Benjamin Netanyahu, de nieuwe leider van de Likud partij, er dan de vruchten van plukt. En die zal de Palestijnen geen millimeter toegeven. Ze zijn met hem een stuk slechter af. Stukken slechter.
Blijvende schade.... dat betekent einde politieke loopbaan Sharon.quote:121 Teletekst do 05 jan
Hersenbloeding Sharon gestopt
JERUZALEM De Israëlische premier Sharon
is na een zeven uur lange operatie naar
de intensive care gebracht.De doktoren
zijn erin geslaagd de hersenbloeding te
stoppen.Sharons toestand is volgens het
ziekenhuis ernstig maar stabiel.
Sharon werd gisteravond met spoed in
het ziekenhuis opgenomen nadat hij door
een zware hersenbloeding was getroffen.
Hij werd direct geopereerd,maar het
duurde tot vanochtend voor de doktoren
de bloeding wisten te stelpen.
Doktoren vrezen dat de hersenbloeding
blijvende schade heeft aangericht,al is
nog onduidelijk hoeveel.Sharons vitale
organen zouden nog fuctioneren.
Dat is op dit moment die Peretz. Hoe die ligt weet ik niet echt eigenlijk. Maar de arbeiderspartij zal dan wel echt een stevige overwinning moeten halen. Dat ze duidelijk met mijlenvoorsprong de grootste partij zijn. Want die zullen heel veel moeite hebben om de rechtse partijen, kolonisten e.d. achter hun te krijgen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:42 schreef multatuli het volgende:
Of... De Israeliers wenden zich af van de extremistische Likud onder Netanyahu, de partij in 'het midden' Kadima, komt niet van de grond en de arbeiderspartij groeit weer. Een groot deel van de Israeliers wil vrede, maar is bang en stemt daarom op een sterke leider. Als de Arbeiderspartij iemand naar voren schuift met wat charisma zou het klimaat wel eens om kunnen slaan.
Je kan het ook omdraaien. Vrede is niet mogelijk zolang de Palestijnse autoriteit geen veiligheid en stabiliteit in de Westbank kan garanderen. En de aanslagen door blijven gaan. Zolang dat niet gebeurt is het voor Israël onmogelijk om zich terug te trekken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:14 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou eigenlijk is het andersom. Jouw pavlov-achtig hallelujaverhaal over Israel verandert geen biet aan het simpele feit dat Israel stukken gebied bezet houdt.
[..]
Mijn "eenzijdige fixatie" heeft alles te maken met dat bezetting maar op één manier is uit te leggen, namelijk als bezetting.
Mijn conclusie, en die bevestigde jij zonet weer, is dat Israeli's zich in gedachten al eigenaar hebben gerekend van oost-Jeruzalem en (delen van) de Westbank. Daardoor zit alles muurvast, letterlijk. Er is geen vrede mogelijk voordat Israel zich terugtrekt tot de grenzen van 1967. Zo eenvoudig is het.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:15 schreef MakeLoveNow het volgende:
SHARON
![]()
god zij met u!
Perez als leider van Kadima is een leuk idee; was ik nog niet opgekomen. Het zal er niet van komen denk ik omdat ze ook in Israel niet van intellectuele joden houden. Hij is teveel filosoof en te weinig daadkrachtig en verloor niets voor niets al die verkiezingen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat is op dit moment die Peretz. Hoe die ligt weet ik niet echt eigenlijk. Maar de arbeiderspartij zal dan wel echt een stevige overwinning moeten halen. Dat ze duidelijk met mijlenvoorsprong de grootste partij zijn. Want die zullen heel veel moeite hebben om de rechtse partijen, kolonisten e.d. achter hun te krijgen.
Mijn grootste hoop is dit moment eigenlijk op Perez gericht. Als die Kadima gaat leiden, komt het misschien nog wel goed. Al lijkt me dat heel onwaarschijnlijk.
Maar eigenlijk vrees ik dat Likudmet enkele kleine partijen de nieuwe regering zal gaan vormen. Hamas een grote overwinning haalt ondertussen bij de verkiezingen in de Gazastrook. Het onrustig blijft vanuit en in de Gaza-strook. En in mei/juni ergens de eerste Israëlische tanks de Gazastrook weer inrollen.![]()
Weet je wel hoe oud die Perez isquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef multatuli het volgende:
[..]
Perez als leider van Kadima is een leuk idee; was ik nog niet opgekomen.....
dat is echt pijn lijdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Omaha het volgende:
Net op het journaal, hij is alleen nog kunstmatig in leven
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Omaha het volgende:
Net op het journaal, hij is alleen nog kunstmatig in leven
dat is geen pijn lijden hoor, hij is buiten bewustzijn en zal de nodige medicatie hebben. Hij merkt er nu ook niets van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:11 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is echt pijn lijden
ga gewoon dood dan merk je er niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |