Wat een onverwachte ontwikkeling binnen de rumoerige Israelische politiek. Het is een oude man, maar dit had toch ook niemand kunnen denken.quote:Israëlische premier Sharon heeft bewustzijn verloren
Uitgegeven: 18 december 2005 19:13
Laatst gewijzigd: 18 december 2005 19:21
JERUZALEM - De Israëlische premier Ariel Sharon heeft zondag het bewustzijn verloren. Dat meldden de Israëlische media zondagavond.
Sharon werd zondag in het ziekenhuis opgenomen omdat hij zich gedurende de dag onwel zou hebben gevoeld.
Is 'ie al bij kennis? Dat kan ik niet afleiden uit dit bericht namelijk? Heb je een bron?quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Monidique het volgende:
Hij was eventjes buiten bewustzijn en zijn leven is niet in gevaar geweest.
[ bron ]quote:He lost consciousness before being taken to hospital, but has since regained consciousness, reports say.
(...)
The hospital said his life was not in danger.
Bron: http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/18/sharon/index.htmlquote:Sharon taken to hospital
Sunday, December 18, 2005; Posted: 1:26 p.m. EST (18:26 GMT)
JERUSALEM (CNN) -- Israeli Prime Minister Ariel Sharon was taken to a hospital Sunday, a source in his office told CNN.
The source said the 77-year-old leader was in his office around 8 p.m. (1 p.m. ET), said he was not feeling well and was taken to Hadassah Ein Karem Hospital, in Jerusalem.
There was no immediate word on his condition or what his ailment was.
Sharon has been prime minister since 2001.
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Monidique het volgende:
Hij was eventjes buiten bewustzijn en zijn leven is niet in gevaar geweest.
lijkt me niet.quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.
Jij denkt dat Kadima niet zoveel stemmen zal gaan trekken?quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
lijkt me niet.
als hij nog bij Likud zat misschien wel.
Misschien maakt het hem wel wat sympathieker.quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.
ja dat wel. maar als hij nog bij Likud zat had de partijvoorzitter hem misschien lijsttrekker-af kunnen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kadima niet zoveel stemmen zal gaan trekken?
Niks nieuws dus.quote:Op zondag 18 december 2005 20:12 schreef Tarak het volgende:
Het journaal meldde dat Sharon op dit moment wartaal uitslaat.
Niet het juiste moment.quote:
Tong, rot eens op en doe iets nuttigs met je leven.quote:
Want...? Hier mag alleen maar Sharon opgehemeld worden of zo?quote:
Ik wordt een beetje moe van jouw polariserende en banale post(s')....quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Meki het volgende:
De Massamoordenaar Sharon heeft dit verdiend
eigenlijk wel...hij is ongezond dik, 77 jaar oud (ouder dan de gemiddelde leeftijd in Nederland), werkt hard. En iets soortgelijks gebeurde toch ook met Chirac?quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat een onverwachte ontwikkeling binnen de rumoerige Israelische politiek. Het is een oude man, maar dit had toch ook niemand kunnen denken.
Bron: http://www.nu.nl/
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.quote:Op zondag 18 december 2005 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
Die man is gewoon veeeels te dik, het verbaast me dat ie al zo oud is geworden.
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldigquote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.
Nimand kan ontkennen dat hij de afgelopen jaren beestachtig heeft huisgehouden in Palestina, laat hem nu ook maar een keer natuurlijk lijden.²
Hoewel ik het graag met je eens had willen zijn kan en mag ik dat gezien mijn imago van rechtvaardige Fok!ker niet zijn. Helaas zijn er onder de Palestijnen ook mensen die zicht slecht, wat zeg ik: afschuwelijk gedragen, ze zijn weliswaar in veel mindere mate aanwezig als bij de israeliërs, maar toch.quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldig.
Even buiten alle politiek etc om. Van een generaal, voormalig of niet, zou je toch de discipline verwachten dat hij zich een beetje beheerst wat betreft voedsel. Een generaal dient broodmager te zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.
Nimand kan ontkennen dat hij de afgelopen jaren beestachtig heeft huisgehouden in Palestina, laat hem nu ook maar een keer natuurlijk lijden.²
Misschien komt die buik wel van teveel zaufen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Even buiten alle politiek etc om. Van een generaal, voormalig of niet, zou je toch de discipline verwachten dat hij zich een beetje beheerst wat betreft voedsel. Een generaal dient broodmager te zijn.
wat heb jij als "nederlander" eigenlijk te maken met dat hele palestijnse israelische confilct? jij kiest altijd de kant voor de palestijnen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik het graag met je eens had willen zijn kan en mag ik dat gezien mijn imago van rechtvaardige Fok!ker niet zijn. Helaas zijn er onder de Palestijnen ook mensen die zicht slecht, wat zeg ik: afschuwelijk gedragen, ze zijn weliswaar in veel mindere mate aanwezig als bij de israeliërs, maar toch.²
Waarschijnlijk ligt het ook aan de vaagheid van de informatie in dit topic. Hij is zijn bewustzijn verloren, wat moet dat betekenen. De ene stapt vijf minuten later weer op de fiets, en de andere sterft. Er valt niet veel zinnigs te zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word misschien een oude lul, maar ik kan me niet herinneren dat topics een paar jaar geleden zo verbaggerd werden als deze.
Een stukje biografie doen?quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word misschien een oude lul, maar ik kan me niet herinneren dat topics een paar jaar geleden zo verbaggerd werden als deze.
Ik heb er een aantal maanden doorgebracht, dus dat hoeft niet per se.quote:
Het lijkt erop dat Sharon de realpoliticus is, en niet de fanatieke ideoloog die hij volgens velen altijd geweest zou zijn. Iemand die goed geïntegreerd is in het MO en zich niet laat misleiden.quote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er een aantal maanden doorgebracht, dus dat hoeft niet per se.
Maar tot nu toe is ie verder gekomen met het vredesproces dan Rabin of wie dan ook, dus als ie nou de pijp uit gaat lijkt dat me in ieder geval niet bevorderlijk voor wat dan ook.
Dat is niet Eite Hobeika op de foto, degene die zijn milites in Sabra en Shatila wraak liet nemen voor het uitroeien van zijn familie in Damour in 1976 door Fatah.quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een stukje biografie doen?
[afbeelding]
Ariel Scheinerman aka Ariel Sharon aka The Butcher of Sabra and Chatila
Verdrink in je propaganda.quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een stukje biografie doen?
[afbeelding]
Ariel Scheinerman aka Ariel Sharon aka The Butcher of Sabra and Chatila
had erger gekund.....quote:Op zondag 18 december 2005 19:35 schreef Caesu het volgende:
klein herseninfarctje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. let effe op mijn PIMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Swetsenegger, ik zoek een documentaire die jij heb gepost, "what you're not told about climate change" of iets in die trend, kun je me de link geven?quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldig.
Het was niet Sharons werk omdat hij veel effecienter in genocide is?quote:Op maandag 19 december 2005 17:14 schreef dancemacabre het volgende:
Dat van die terroristenoorden S & C is duidelijk niet zijn werk, daarvoor duurde het wat te lang en was de uitvoering (v/d slachting) op zijn minst slordig.
Als het alleen aan zijn handen was kon ik er nog mee leven, die gast is één grote bloedklonter man.quote:Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef dvdfreak het volgende:
Sharon heeft ook bloed aan zijn handen kijk maar naar de massamoorden begin jaren 80 toen duizenden mensen zijn omgekomen.
Ik ben allerminst een fan van hem, maar hij leek me wel in de juiste richting te evolueren. Geen unicum op dat gebied trouwens, ook enkele andere Israëlische (oud-?) militairen hebben de laatste jaren andere inzichten gekregen. (kan ze niet meteen opnoemen, het is geen onderwerp waar ik me dagelijks dagelijks in verdiep)quote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Sharon de realpoliticus is, en niet de fanatieke ideoloog die hij volgens velen altijd geweest zou zijn. Iemand die goed geïntegreerd is in het MO en zich niet laat misleiden.
Mmm, reactie over het hoofd gezienquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een fan van hem, maar hij leek me wel in de juiste richting te evolueren. Geen unicum op dat gebied trouwens, ook enkele andere Israëlische (oud-?) militairen hebben de laatste jaren andere inzichten gekregen. (kan ze niet meteen opnoemen, het is geen onderwerp waar ik me dagelijks dagelijks in verdiep)
Net nu hij met veel pijn en moeite 3 kilo was afgevallen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef Thelonious het volgende:
Nu op CNN: "Sharon rushed to hospital"
Ik voel het juist als:"Eindelijk rechtvaardigheid." Het is een onderbuikgevoel, maar toch, ook ik als inhoudelijk man heb daar weleens recht op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Net nu hij met veel pijn en moeite 3 kilo was afgevallen.
Het is zo oneerlijk.![]()
CNN breaking newsquote:-- Powers were transferred from Israeli Prime Minister Ariel Sharon to his deputy, after he had a "significant stroke," officials say.
Inmiddels blijkt dat hij een zware beroerte heeft gehad, dus het is geheel on topic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef multatuli het volgende:
Maar bij vol bewustzijn. Hergebruik van dit topic is misschien niet zo handig.
Nu.nl bericht van 22:16, het lijkt op dit moment erger te zijn dan hier staat (volgens CNN)quote:JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon is woensdagavond in een ziekenhuis opgenomen omdat hij zich niet lekker voelde, een dag voor een geplande operatie aan zijn hart. Sharon zou over pijn hebben geklaagd, meldden Israëlische media.
Volgens een publieke televisiezender betrof het opnieuw een lichte beroerte. Sharon was op 18 december ook al door een lichte beroerte getroffen. De regeringsleider is op eigen verzoek naar het ziekenhuis gebracht. Hij was volledig bij bewustzijn.
Sharon (77) zou donderdag geopereerd worden omdat hij een gaatje in zijn hart heeft. Waarschijnlijk is het kleine gat de oorzaak voor zijn beroertes.
Kijk eens aan. Hoogmoed komt voor de val.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:
zware herseninfarct zeiden ze net bij nova, hij is onder narcose.
Was jij niet een van de users die liep te zeuren toen iedereen zat te juigen bij de slechte toestand van Arafat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk eens aan. Hoogmoed komt voor de val.
Ik ben tegen moord.²
Arafat was gierig met geld geven aan Palestijnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was jij niet een van de users die liep te zeuren toen iedereen zat te juigen bij de slechte toestand van Arafat?
Volgensmij wordt dit weer zo'n Arafat topic dat elk uur zijn dood weer aangekondigd wordtquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef NorthernStar het volgende:
Hij zit ws. vol met bloedverdunners dus als er van spanning een vaatje gesprongen is (wat best zou kunnen -> Proof claim in Sharon bribery ) zou het zo gebeurd kunnen zijn
Misschien is ie al dood, als ze de bevoegdheden al overgedragen hebben.
Het was allerminst onverwachts. Het was een dikke man. Hij schrokte de ene na de andere hamburger naar binnen onder het genot van doodgeschoten/doodgeknalde Palestijnen. Ik denk dat we af zijn van het fenomeen Sharon.quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat een onverwachte ontwikkeling binnen de rumoerige Israelische politiek. Het is een oude man, maar dit had toch ook niemand kunnen denken.
Zou het dan toch..quote:
Sharon targeted with 'death curse'
Fringe activists held a midnight kabbalistic ritual in an ancient cemetery calling for angels of death to kill Israeli Prime Minister Ariel Sharon and thwart his Gaza withdrawal plan, participants in the ceremony told WND.
The activists said they performed a 'Pulsa Dinura' – a kabbalistic ceremony in which God is asked to curse a sinner, usually an enemy of the Jewish people – and prayed for a death curse to be placed on Sharon.
They argued Sharon's Gaza evacuation will "destroy Israel and the Jewish people" and will cause Jewish deaths.
Rabbi Yosef Dayan, one of the leaders of the ceremony, told WND, "I said 10 months ago that I am willing do the Pulsa Dinura if rabbis are going to instruct me to do that. We decided now it is time.
WorldNetDaily.com
Ik verdenk Gretta Duisenbergquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef NorthernStar het volgende:
Ik moest ineens hieraan denken
[..]
Zou het dan toch..
Mooi was datquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij wordt dit weer zo'n Arafat topic dat elk uur zijn dood weer aangekondigd wordt![]()
En we zien dat het bericht van 23:15 een stuk erger is:quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nu.nl bericht van 22:16, het lijkt op dit moment erger te zijn dan hier staat (volgens CNN)
quote:JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon is woensdagavond in een ziekenhuis opgenomen. Volgens zijn arts is Sharon door een "significante" beroerte getroffen. Om hem na de zware beroerte verder te kunnen behandelen, is Sharon in een kunstmatige coma gebracht.
De arts sprak over grote schade. Hij benadrukte dat die niet blijvend hoeft te zijn. Sharon wordt nog in de nacht van woensdag op donderdag geopereerd, meldde de Israëlische krant Haaretz. Vice-premier Olmert is aangewezen om de taken van Sharon waar te nemen. Politici uitten al de vrees dat Sharon niet meer zal herstellen.
Sharon was op 18 december ook al door een lichte beroerte getroffen. De regeringsleider is op eigen verzoek naar het ziekenhuis gebracht. Hij was volledig bij bewustzijn.
Sharon (77) zou donderdag geopereerd worden omdat hij een gaatje in zijn hart heeft. Waarschijnlijk is het kleine gat de oorzaak voor zijn beroertes.
Niet dat ik weet. Maar de vergelijking is toch krom hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was jij niet een van de users die liep te zeuren toen iedereen zat te juigen bij de slechte toestand van Arafat?
oow Sharon gaat doodquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En we zien dat het bericht van 23:15 een stuk erger is:
[..]
![]()
Is dit een doodsverwensing?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:32 schreef Meki het volgende:
[..]
oow Sharon gaat dood
gelukkig gaat ie boeten voor zijn wandaden
Neen, hij is eerlijk genoeg om aan te geven dat hij niet ongelukkig zal zijn als Sharon een natuurlijke dood sterft, alleen de echte bikkels durven zich op zo'n manier te uiten, wat dat betreft is Meki een echte kerel, een man een man, een woord een woord.quote:
jah natuurlijkquote:
jah zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, hij is eerlijk genoeg om aan te geven dat hij niet ongelukkig zal zijn als Sharon een natuurlijke dood sterft, alleen de echte bikkels durven zich op zo'n manier te uiten, wat dat betreft is Meki een echte kerel, een man een man, een woord een woord.²
moet die dikzak alweer de ziekenhuis in sjonge sjonge ik word gek van die manquote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Arrafat maakte misbruik van zijn "volk" om een ander volk te terroriseren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar de vergelijking is toch krom hoor.²
ik denk dat dit zijn laaste wordquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
moet die dikzak alweer de ziekenhuis in sjonge sjonge ik word gek van die man![]()
iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef logisnack het volgende:
[..]
Arrafat maakte misbruik van zijn "volk" om een ander volk te terroriseren.
Sharon maakt gebruik van zijn leger om zijn volk te verdedigen.
Inderdaad een kromme vergelijking![]()
Op die manier kan ik jou met Hitler vergelijken, ook hij had immers 10 tenen 3 aambeien en een neus. Dus je hebt het eigenlijk alleen maar nog krommer weten te maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef logisnack het volgende:
[..]
Sharon maakt gebruik van zijn leger om zijn volk te verdedigen.
ziezo je vergat effe watquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef logisnack het volgende:
[..]
Sharon maakt gebruik van zijn leger om zijn volk weg te sturen en uit te lachen.
Zou hij ook zorgtoeslag krijgen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef newsman het volgende:
Volgens het NOS journaal, zouden de artsen vechten voor zijn leven.
ik neem aan dat ze zn buik kleiner willen makenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef newsman het volgende:
Volgens het NOS journaal, zouden de artsen vechten voor zijn leven.
USA is er snel weer bijquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zou hij ook zorgtoeslag krijgen?![]()
²
ik zie het al voor me Kerstwens sharon verkeerd uitgepaktquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:55 schreef Meki het volgende:
[..]
USA is er snel weer bij
'Gedachten en gebeden voor Sharon'
De „gedachten en gebeden” van het Amerikaanse
Witte Huis zijn woensdag voor de Israëlische premier Ariel Sharon, meldde een woordvoerder van de Amerikaanse president George Bush.
Of Bush of CIA heeft Sharon verkeerde medicijnen gegevenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
ik zie het al voor me Kerstwens sharon verkeerd uitgepakt![]()
Ik heb geen snor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op die manier kan ik jou met Hitler vergelijken, ook hij had immers 10 tenen 3 aambeien en een neus. Dus je hebt het eigenlijk alleen maar nog krommer weten te maken.²
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
Of Bush of CIA heeft Sharon verkeerde medicijnen gegeven![]()
nee ik bedoel welke moeder gaat haar zoon sharon noemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Is er überhaupt iemand die aan tederheid en sensualiteit denkt als de naam Sharon valt?²
Wij zijn hetzelfde.quote:
De moeder van Sharonquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
nee ik bedoel welke moeder gaat haar zoon sharon noemen
Inderdaad, overigens vind ik Cora meer een echte hondennaam dan Sharon, hoewel dit uiteraard off-topic is ga ik er gewoon niet op door.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
nee ik bedoel welke moeder gaat haar zoon sharon noemen
het lijkt wel een hondennaam SHARON !! zit op je plek gadverdamme heeft ie weer op me gloednieuwe jurk gepiest![]()
Netanyahu in een deukquote:
oow dank je wel dat wist ik nietquote:
en ??? is het een jongen of een meisjequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
Zonen bij Sharon in ziekenhuis
JERUZALEM - De twee zonen van de Israëlische premier Sharon, Gilad en Omri, zijn bij hun door een beroerte getroffen vader. Zij zijn in het ziekenhuis waar hun vader wordt geopereerd.
Sharon bevond zich woensdagavond op zijn boerderij in de Negev-woestijn om zich voor te bereiden op een hartoperatie, toen hij last kreeg van druk op de borst. Op weg naar het ziekenhuis in een ambulance zou hij nog hebben getelefoneerd, meldde de Israëlische televisie.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:06 schreef Albert_Heijn het volgende:
[..]
en ??? is het een jongen of een meisje![]()
heej knul slaap lekker en vergeet niet de wekker op 8 uur te zetten want dan is albert heijn openquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ga slapen, in tegenstelling tot Sharon verwacht ik met Allah's wil wel wakker te worden. Sharon, je was leuk en aardig enzo, maar je zult de boeken in gaan als moordzuchtige transatlantische dictator.²
wie gaat er nou Honderdduizenden mensen vergelijken met een massa-moordenaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Net als de mensen in Pakistan en het tsunami gebied?
dan is het de kerstmanquote:
sharon himselfquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wie gaat er nou Honderdduizenden mensen vergelijken met een massa-moordenaar![]()
Sharon een massa moordenaar? Volgens mij liet ie het toen over aan de Libanezen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
wie gaat er nou Honderdduizenden mensen vergelijken met een massa-moordenaar![]()
Nee sharon was een lieve man die nooit iets verkeerd deedquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Sharon een massa moordenaar? Volgens mij liet ie het toen over aan de Libanezen.
Gaan we binnenkort afscheid van je nemenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:12 schreef Meki het volgende:
Ik ga nu ook slapen . We hebben 1982 niet vergeten Sharon wat je allemaal heb uitgevreten in Palestijnse gebieden. Honderden doden als gevolg door Sharon
Nou Sharon dit is nou je straf . we zien elkaar zo snel mogelijk
onze tijden komen binnenkortquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort afscheid van je nemen![]()
ow ok...nouja doei dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
onze tijden komen binnenkort
een keer gaan we tijd
ik ga 9-1-2006 dood![]()
Jawelquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee sharon was een lieve man die nooit iets verkeerd deed![]()
Weet ik, je bent best wel een aardig jochquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
jah maar ik heb niemand vermoord
Is dat de Nederlandse, Amerikaanse of Arabische manier van een datum weergeven?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
onze tijden komen binnenkort
een keer gaan we tijd
ik ga 9-1-2006 dood![]()
Denk dat deze moordenaar, over een paar uur zijn eigen dood ziet. Ik doel dus op Sharon, dat mensen me niet verkeerd begrijpen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ziet er niet goed uit voor Sharon.
Zonde als hij komt te overlijden. Hopelijk kan hij nog een tijdje mee.
Sharon![]()
.
Dat zou pas zonde zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Men ik schrok ik dacht Sharon stone
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?quote:Many Israelis feel Sharon is vital to carrying forward peace negotiations with the Palestinians, but he has now suffered two strokes in less than a month.
Door hem zijn die kolonisten nu toch weg uit de Gazastrook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
CNN
[..]
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
CNN
[..]
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.quote:
Israel's Sharon aims to scrap peace plan - report
Israeli Prime Minister Ariel Sharon plans eventually to scrap a U.S.-led "road map" to peace with the Palestinians and instead seek Washington's blessing for annexing occupied West Bank land, a newspaper said on Monday.
Reuters
Ah daar is de nazi-duitsland vergelijking!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.
[..]
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.
Net zoiets als Nazi-Duitsland in de 2e WO zou voorstellen om zich terug te trekken uit Zeeland en de waddeneilanden, de rest van het land Duits grondgebied te verklaren, en dan beweren dat ze vrede met Nederland gesloten had.
Ja dat is de laatste keer dat ons land fysiek bezet was, dus de vergelijking ligt voor de hand.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah daar is de nazi-duitsland vergelijking!![]()
De mainstreammedia wil ons doen geloven dat het pure speculatie zonder bronvermelding is, daarbij niet eens gezegd dat het om de complete west bank gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.
[..]
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.
Net zoiets als Nazi-Duitsland in de 2e WO zou voorstellen om zich terug te trekken uit Zeeland en de waddeneilanden, de rest van het land Duits grondgebied te verklaren, en dan beweren dat ze vrede met Nederland gesloten had.
Natuurlijk, waar jij blij van wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste keer dat ons land fysiek bezet was, dus de vergelijking ligt voor de hand.
Je mag er voor mij ook Fransen of Spanjaarden voor invullen hoor, is om het even. Punt is dat Israel gebieden bezet en deze niet wil afstaan. Ook Ariel Sharon aka Ariel Shinerman niet.
Bezetting =/= Vrede
En omdat een bevolking van Israel annexatie van de Westbank (of een deel ervan Speknek, toevallig wel het vruchtbaarste en waterrijkste deel dan) wil moet de rest van de wereld daar maar mee instemmen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Natuurlijk, waar jij blij van wordt.![]()
Het blijft een feit dat Sharon de grootste kans op vrede is in het MiddenOosten, alleen van een rechtse premier zoals Sharon accepteren de Israeliers een terugtrekking uit de Gaza.
Ach weetje, het feit dat één vijfde van de bevolking in Israel arabier is en daar gewoon op een betere manier kan leven in een democratie in tegenstelling tot het dictoriale arabische Midden-Oosten waar geweld op scholen wordt verheerlijkt en alles wat niet islamitisch is geen bestaan heeft (christenen emigreren massaal door discriminatie en onderdrukking), maakt duidelijk dat jouw opmerking totaal nergens opslaat. Jouw éénzijdige fixatie op dit conflict doet mij afvragen wat jouw werkelijke wensen zijn, het zal wel in de buurt komen van het handvat van de PLO en de Hamas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En omdat een bevolking van Israel annexatie van de Westbank (of een deel ervan Speknek, toevallig wel het vruchtbaarste en waterrijkste deel dan) wil moet de rest van de wereld daar maar mee instemmen?
Het toont alleen maar aan hoe van de pot gerukt de gemiddelde Israeli momenteel is (Hoewel er gelukkig ook nog een aanziennelijk deel is wat wel realistisch en humaan is).
De kans op vrede met Sharon was er niet. Zolang de bezetting voortduurt komt er geen vrede. Iets wat sommige Israeli's (en jij ook niet zo te zien) maar niet tot zich door laten dringen.
Nou eigenlijk is het andersom. Jouw pavlov-achtig hallelujaverhaal over Israel verandert geen biet aan het simpele feit dat Israel stukken gebied bezet houdt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach weetje, het feit dat één vijfde van de bevolking in Israel arabier is en daar gewoon op een betere manier kan leven in een democratie in tegenstelling tot het dictoriale arabische Midden-Oosten waar geweld op scholen wordt verheerlijkt en alles wat niet islamitisch is geen bestaan heeft (christenen emigreren massaal door discriminatie en onderdrukking), maakt duidelijk dat jouw opmerking totaal nergens opslaat.
Mijn "eenzijdige fixatie" heeft alles te maken met dat bezetting maar op één manier is uit te leggen, namelijk als bezetting.quote:Jouw éénzijdige fixatie op dit conflict doet mij afvragen wat jouw werkelijke wensen zijn, het zal wel in de buurt komen van het handvat van de PLO en de Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |