onze tijden komen binnenkortquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Gaan we binnenkort afscheid van je nemen![]()
ow ok...nouja doei dan maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
onze tijden komen binnenkort
een keer gaan we tijd
ik ga 9-1-2006 dood![]()
Jawelquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee sharon was een lieve man die nooit iets verkeerd deed![]()
Weet ik, je bent best wel een aardig jochquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:15 schreef Meki het volgende:
jah maar ik heb niemand vermoord
Is dat de Nederlandse, Amerikaanse of Arabische manier van een datum weergeven?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Meki het volgende:
[..]
onze tijden komen binnenkort
een keer gaan we tijd
ik ga 9-1-2006 dood![]()
Denk dat deze moordenaar, over een paar uur zijn eigen dood ziet. Ik doel dus op Sharon, dat mensen me niet verkeerd begrijpen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:21 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm ziet er niet goed uit voor Sharon.
Zonde als hij komt te overlijden. Hopelijk kan hij nog een tijdje mee.
Sharon![]()
.
Dat zou pas zonde zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Men ik schrok ik dacht Sharon stone
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?quote:Many Israelis feel Sharon is vital to carrying forward peace negotiations with the Palestinians, but he has now suffered two strokes in less than a month.
Door hem zijn die kolonisten nu toch weg uit de Gazastrook?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
CNN
[..]
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
CNN
[..]
Ik begrijp echt totaal niets van het conflict. Ik dacht toch dat Sharon juist funest was voor het vredesproces?
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.quote:
Israel's Sharon aims to scrap peace plan - report
Israeli Prime Minister Ariel Sharon plans eventually to scrap a U.S.-led "road map" to peace with the Palestinians and instead seek Washington's blessing for annexing occupied West Bank land, a newspaper said on Monday.
Reuters
Ah daar is de nazi-duitsland vergelijking!quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.
[..]
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.
Net zoiets als Nazi-Duitsland in de 2e WO zou voorstellen om zich terug te trekken uit Zeeland en de waddeneilanden, de rest van het land Duits grondgebied te verklaren, en dan beweren dat ze vrede met Nederland gesloten had.
Ja dat is de laatste keer dat ons land fysiek bezet was, dus de vergelijking ligt voor de hand.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ah daar is de nazi-duitsland vergelijking!![]()
De mainstreammedia wil ons doen geloven dat het pure speculatie zonder bronvermelding is, daarbij niet eens gezegd dat het om de complete west bank gaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat klopt, Sharon wilde de bezetting van de Westbank permanent maken.
[..]
En de mainstreammedia wil ons doen geloven dat dit een "vredesplan" is.
Net zoiets als Nazi-Duitsland in de 2e WO zou voorstellen om zich terug te trekken uit Zeeland en de waddeneilanden, de rest van het land Duits grondgebied te verklaren, en dan beweren dat ze vrede met Nederland gesloten had.
Natuurlijk, waar jij blij van wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja dat is de laatste keer dat ons land fysiek bezet was, dus de vergelijking ligt voor de hand.
Je mag er voor mij ook Fransen of Spanjaarden voor invullen hoor, is om het even. Punt is dat Israel gebieden bezet en deze niet wil afstaan. Ook Ariel Sharon aka Ariel Shinerman niet.
Bezetting =/= Vrede
En omdat een bevolking van Israel annexatie van de Westbank (of een deel ervan Speknek, toevallig wel het vruchtbaarste en waterrijkste deel dan) wil moet de rest van de wereld daar maar mee instemmen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Natuurlijk, waar jij blij van wordt.![]()
Het blijft een feit dat Sharon de grootste kans op vrede is in het MiddenOosten, alleen van een rechtse premier zoals Sharon accepteren de Israeliers een terugtrekking uit de Gaza.
Ach weetje, het feit dat één vijfde van de bevolking in Israel arabier is en daar gewoon op een betere manier kan leven in een democratie in tegenstelling tot het dictoriale arabische Midden-Oosten waar geweld op scholen wordt verheerlijkt en alles wat niet islamitisch is geen bestaan heeft (christenen emigreren massaal door discriminatie en onderdrukking), maakt duidelijk dat jouw opmerking totaal nergens opslaat. Jouw éénzijdige fixatie op dit conflict doet mij afvragen wat jouw werkelijke wensen zijn, het zal wel in de buurt komen van het handvat van de PLO en de Hamas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En omdat een bevolking van Israel annexatie van de Westbank (of een deel ervan Speknek, toevallig wel het vruchtbaarste en waterrijkste deel dan) wil moet de rest van de wereld daar maar mee instemmen?
Het toont alleen maar aan hoe van de pot gerukt de gemiddelde Israeli momenteel is (Hoewel er gelukkig ook nog een aanziennelijk deel is wat wel realistisch en humaan is).
De kans op vrede met Sharon was er niet. Zolang de bezetting voortduurt komt er geen vrede. Iets wat sommige Israeli's (en jij ook niet zo te zien) maar niet tot zich door laten dringen.
Nou eigenlijk is het andersom. Jouw pavlov-achtig hallelujaverhaal over Israel verandert geen biet aan het simpele feit dat Israel stukken gebied bezet houdt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach weetje, het feit dat één vijfde van de bevolking in Israel arabier is en daar gewoon op een betere manier kan leven in een democratie in tegenstelling tot het dictoriale arabische Midden-Oosten waar geweld op scholen wordt verheerlijkt en alles wat niet islamitisch is geen bestaan heeft (christenen emigreren massaal door discriminatie en onderdrukking), maakt duidelijk dat jouw opmerking totaal nergens opslaat.
Mijn "eenzijdige fixatie" heeft alles te maken met dat bezetting maar op één manier is uit te leggen, namelijk als bezetting.quote:Jouw éénzijdige fixatie op dit conflict doet mij afvragen wat jouw werkelijke wensen zijn, het zal wel in de buurt komen van het handvat van de PLO en de Hamas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |