Wat een onverwachte ontwikkeling binnen de rumoerige Israelische politiek. Het is een oude man, maar dit had toch ook niemand kunnen denken.quote:Israëlische premier Sharon heeft bewustzijn verloren
Uitgegeven: 18 december 2005 19:13
Laatst gewijzigd: 18 december 2005 19:21
JERUZALEM - De Israëlische premier Ariel Sharon heeft zondag het bewustzijn verloren. Dat meldden de Israëlische media zondagavond.
Sharon werd zondag in het ziekenhuis opgenomen omdat hij zich gedurende de dag onwel zou hebben gevoeld.
Is 'ie al bij kennis? Dat kan ik niet afleiden uit dit bericht namelijk? Heb je een bron?quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Monidique het volgende:
Hij was eventjes buiten bewustzijn en zijn leven is niet in gevaar geweest.
[ bron ]quote:He lost consciousness before being taken to hospital, but has since regained consciousness, reports say.
(...)
The hospital said his life was not in danger.
Bron: http://www.cnn.com/2005/WORLD/meast/12/18/sharon/index.htmlquote:Sharon taken to hospital
Sunday, December 18, 2005; Posted: 1:26 p.m. EST (18:26 GMT)
JERUSALEM (CNN) -- Israeli Prime Minister Ariel Sharon was taken to a hospital Sunday, a source in his office told CNN.
The source said the 77-year-old leader was in his office around 8 p.m. (1 p.m. ET), said he was not feeling well and was taken to Hadassah Ein Karem Hospital, in Jerusalem.
There was no immediate word on his condition or what his ailment was.
Sharon has been prime minister since 2001.
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Monidique het volgende:
Hij was eventjes buiten bewustzijn en zijn leven is niet in gevaar geweest.
lijkt me niet.quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.
Jij denkt dat Kadima niet zoveel stemmen zal gaan trekken?quote:Op zondag 18 december 2005 19:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
lijkt me niet.
als hij nog bij Likud zat misschien wel.
Misschien maakt het hem wel wat sympathieker.quote:Op zondag 18 december 2005 19:36 schreef Tarak het volgende:
[..]
Mooi! Maar een "minor stroke" heeft nogal wat invloed op de verkiezingen die gepland staan in Israel.
ja dat wel. maar als hij nog bij Likud zat had de partijvoorzitter hem misschien lijsttrekker-af kunnen maken.quote:Op zondag 18 december 2005 19:38 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kadima niet zoveel stemmen zal gaan trekken?
Niks nieuws dus.quote:Op zondag 18 december 2005 20:12 schreef Tarak het volgende:
Het journaal meldde dat Sharon op dit moment wartaal uitslaat.
Niet het juiste moment.quote:
Tong, rot eens op en doe iets nuttigs met je leven.quote:
Want...? Hier mag alleen maar Sharon opgehemeld worden of zo?quote:
Ik wordt een beetje moe van jouw polariserende en banale post(s')....quote:Op zondag 18 december 2005 21:17 schreef Meki het volgende:
De Massamoordenaar Sharon heeft dit verdiend
eigenlijk wel...hij is ongezond dik, 77 jaar oud (ouder dan de gemiddelde leeftijd in Nederland), werkt hard. En iets soortgelijks gebeurde toch ook met Chirac?quote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Tarak het volgende:
[..]
Wat een onverwachte ontwikkeling binnen de rumoerige Israelische politiek. Het is een oude man, maar dit had toch ook niemand kunnen denken.
Bron: http://www.nu.nl/
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.quote:Op zondag 18 december 2005 21:14 schreef Godslasteraar het volgende:
Die man is gewoon veeeels te dik, het verbaast me dat ie al zo oud is geworden.
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldigquote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.
Nimand kan ontkennen dat hij de afgelopen jaren beestachtig heeft huisgehouden in Palestina, laat hem nu ook maar een keer natuurlijk lijden.²
Hoewel ik het graag met je eens had willen zijn kan en mag ik dat gezien mijn imago van rechtvaardige Fok!ker niet zijn. Helaas zijn er onder de Palestijnen ook mensen die zicht slecht, wat zeg ik: afschuwelijk gedragen, ze zijn weliswaar in veel mindere mate aanwezig als bij de israeliërs, maar toch.quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldig.
Even buiten alle politiek etc om. Van een generaal, voormalig of niet, zou je toch de discipline verwachten dat hij zich een beetje beheerst wat betreft voedsel. Een generaal dient broodmager te zijn.quote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over zijn daden. Zijn daden+gewicht= een welverdiende ongezondheid.
Nimand kan ontkennen dat hij de afgelopen jaren beestachtig heeft huisgehouden in Palestina, laat hem nu ook maar een keer natuurlijk lijden.²
Misschien komt die buik wel van teveel zaufen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Even buiten alle politiek etc om. Van een generaal, voormalig of niet, zou je toch de discipline verwachten dat hij zich een beetje beheerst wat betreft voedsel. Een generaal dient broodmager te zijn.
wat heb jij als "nederlander" eigenlijk te maken met dat hele palestijnse israelische confilct? jij kiest altijd de kant voor de palestijnen...quote:Op zondag 18 december 2005 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoewel ik het graag met je eens had willen zijn kan en mag ik dat gezien mijn imago van rechtvaardige Fok!ker niet zijn. Helaas zijn er onder de Palestijnen ook mensen die zicht slecht, wat zeg ik: afschuwelijk gedragen, ze zijn weliswaar in veel mindere mate aanwezig als bij de israeliërs, maar toch.²
Waarschijnlijk ligt het ook aan de vaagheid van de informatie in dit topic. Hij is zijn bewustzijn verloren, wat moet dat betekenen. De ene stapt vijf minuten later weer op de fiets, en de andere sterft. Er valt niet veel zinnigs te zeggen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word misschien een oude lul, maar ik kan me niet herinneren dat topics een paar jaar geleden zo verbaggerd werden als deze.
Een stukje biografie doen?quote:Op zondag 18 december 2005 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik word misschien een oude lul, maar ik kan me niet herinneren dat topics een paar jaar geleden zo verbaggerd werden als deze.
Ik heb er een aantal maanden doorgebracht, dus dat hoeft niet per se.quote:
Het lijkt erop dat Sharon de realpoliticus is, en niet de fanatieke ideoloog die hij volgens velen altijd geweest zou zijn. Iemand die goed geïntegreerd is in het MO en zich niet laat misleiden.quote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb er een aantal maanden doorgebracht, dus dat hoeft niet per se.
Maar tot nu toe is ie verder gekomen met het vredesproces dan Rabin of wie dan ook, dus als ie nou de pijp uit gaat lijkt dat me in ieder geval niet bevorderlijk voor wat dan ook.
Dat is niet Eite Hobeika op de foto, degene die zijn milites in Sabra en Shatila wraak liet nemen voor het uitroeien van zijn familie in Damour in 1976 door Fatah.quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een stukje biografie doen?
[afbeelding]
Ariel Scheinerman aka Ariel Sharon aka The Butcher of Sabra and Chatila
Verdrink in je propaganda.quote:Op zondag 18 december 2005 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een stukje biografie doen?
[afbeelding]
Ariel Scheinerman aka Ariel Sharon aka The Butcher of Sabra and Chatila
had erger gekund.....quote:Op zondag 18 december 2005 19:35 schreef Caesu het volgende:
klein herseninfarctje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. let effe op mijn PIMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Swetsenegger, ik zoek een documentaire die jij heb gepost, "what you're not told about climate change" of iets in die trend, kun je me de link geven?quote:Op zondag 18 december 2005 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De Palestijnen daarintegen gedragen zich al jaren voorbeeldig.
Het was niet Sharons werk omdat hij veel effecienter in genocide is?quote:Op maandag 19 december 2005 17:14 schreef dancemacabre het volgende:
Dat van die terroristenoorden S & C is duidelijk niet zijn werk, daarvoor duurde het wat te lang en was de uitvoering (v/d slachting) op zijn minst slordig.
Als het alleen aan zijn handen was kon ik er nog mee leven, die gast is één grote bloedklonter man.quote:Op maandag 19 december 2005 20:04 schreef dvdfreak het volgende:
Sharon heeft ook bloed aan zijn handen kijk maar naar de massamoorden begin jaren 80 toen duizenden mensen zijn omgekomen.
Ik ben allerminst een fan van hem, maar hij leek me wel in de juiste richting te evolueren. Geen unicum op dat gebied trouwens, ook enkele andere Israëlische (oud-?) militairen hebben de laatste jaren andere inzichten gekregen. (kan ze niet meteen opnoemen, het is geen onderwerp waar ik me dagelijks dagelijks in verdiep)quote:Op maandag 19 december 2005 10:27 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Sharon de realpoliticus is, en niet de fanatieke ideoloog die hij volgens velen altijd geweest zou zijn. Iemand die goed geïntegreerd is in het MO en zich niet laat misleiden.
Mmm, reactie over het hoofd gezienquote:Op maandag 19 december 2005 22:21 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik ben allerminst een fan van hem, maar hij leek me wel in de juiste richting te evolueren. Geen unicum op dat gebied trouwens, ook enkele andere Israëlische (oud-?) militairen hebben de laatste jaren andere inzichten gekregen. (kan ze niet meteen opnoemen, het is geen onderwerp waar ik me dagelijks dagelijks in verdiep)
Net nu hij met veel pijn en moeite 3 kilo was afgevallen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:53 schreef Thelonious het volgende:
Nu op CNN: "Sharon rushed to hospital"
Ik voel het juist als:"Eindelijk rechtvaardigheid." Het is een onderbuikgevoel, maar toch, ook ik als inhoudelijk man heb daar weleens recht op.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Net nu hij met veel pijn en moeite 3 kilo was afgevallen.
Het is zo oneerlijk.![]()
CNN breaking newsquote:-- Powers were transferred from Israeli Prime Minister Ariel Sharon to his deputy, after he had a "significant stroke," officials say.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |