Tijd om te etenquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier.
Je had hier al gepostquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef ZoRyQ het volgende:
Ben ik hier op het juiste adres?
En ik niet op nicknames lettenquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had hier al gepost
Nog een tvp hoeft dan niet![]()
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..quote:
Valt toch wel mee, en anders mag je ook wel een kopje soep hoor zo onvriendeljk ben k nu ook weer niet, althans dat hoop ik dan tochquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..![]()
(omgeving Amsterdam ofzo?)
Er zit nog best veel werk aan zo'n hond
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassenquote:
Die van kasta waren toch redelijk briljantquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassen![]()
Kasta's kloons waren inderdaad gaafquote:Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van kasta waren toch redelijk briljant![]()
En barry van dam had er nog meer?![]()
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
gyroz is van mij maar ik weet het paswoord niet meer
JE DOET ALSOF het nieuw is (sorry, capsquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Het is een schandequote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Nee, maar ik ben er iedere keer weer ondersteboven vanquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 18:49 schreef gekke_cowgirl het volgende:
zweepjes.... lekker
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanjequote:
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
De hypotheek drukt zwaar?quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.
Hij heeft zn roe achtergelatenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanje![]()
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer gelukquote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
U is ziek?quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
Ik heb er zowaar nog 0quote:
Hond vastbindenquote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
ik 3quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb er zowaar nog 0
maar ik heb wel een note, kwam ik laatst achter
quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
Gisteravond een date gehad, vrij spontaan eigenlijk![]()
Komt wel een vervolgdate op in elk geval
En die van vrijdag dan?quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Gisteravond een date gehad, vrij spontaan eigenlijk![]()
Komt wel een vervolgdate op in elk geval
Die van vrijdag was het 'vergeten' dus die kan het verder ook vergeten. En ik had eigenlijk zaterdag overdag een date en die kon ineens nietquote:
Kloons zijn zooooo 2002.quote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef MashiMaro het volgende:
Kloons? Waar?
Vandaag is het weer even helemaal hip!quote:
Ik had toch al een nostalgisch weekend, dus die kloons kunnen er ook nog wel bijquote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vandaag is het weer even helemaal hip!
Dat heb je met die modetrends he?
Alles komt ooit weer een keer terug!![]()
Over een jaar of 15 pas hoor...quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef QyRoZ het volgende:
Daarom draag ik ook kleren van 5 jaar oud, die worden vanzelf weer hip.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Dark_Helmet het volgende:
Ik was deze kloon al weer helemaal vergeten
Geniaalquote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Dark_Helmet het volgende:
Ik was deze kloon al weer helemaal vergeten
Het zou verboden moeten worden!!quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
Je gaat toch echt denken in dit topic dat er maar 20 users op fok zitten en de rest kloon is
Ik weet het wel zeker, ik heb ze allemaal ontmoet.quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
Je gaat toch echt denken in dit topic dat er maar 20 users op fok zitten en de rest kloon is
Niet waar!quote:Op zondag 18 december 2005 19:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, ik heb ze allemaal ontmoet.
Ik ook!quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:27 schreef Vrolijk_verder_ventje het volgende:
* Vrolijk_verder_ventje is pas nostalgie.
ja het is hier erg leukquote:Op zondag 18 december 2005 19:28 schreef Denktank het volgende:
Hallo, ik ben al sinds 2002 niet meer op dit forum geweest, is het nog een beetje leuk hier?
Mijn kledingstijl voldoet meestal wel en eens in de 3 jaar danvind iedereen het weer hip.quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef QyRoZ het volgende:
Daarom draag ik ook kleren van 5 jaar oud, die worden vanzelf weer hip.
leuk voor jequote:Op zondag 18 december 2005 19:30 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl voldoet meestal wel en eens in de 3 jaar danvind iedereen het weer hip.
Ik zou melk met bananensmaak gaan drinken als ik jou was.quote:Op zondag 18 december 2005 19:31 schreef gekke_cowgirl het volgende:
Zoo rust, nog 2 uurtjes en dan ben ik home alone, es kijken wie ik dan ga vervelen![]()
![]()
PVK?quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef Godt het volgende:
Wat een gezeik
klonen zijn niet minder dan een normale users
Ik denk dat we een PVK moeten oprichten
Veel plezier!quote:Op zondag 18 december 2005 19:32 schreef MissMSX het volgende:
Ik gaat weer verder met m'n boek lezen
Heeee lekker wijffie. Zin om een keer een blokje kaas met me te eten?? *winkwink*quote:
Het is een kerel volgens het Profielquote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef sinterkaas het volgende:
[..]
Heeee lekker wijffie. Zin om een keer een blokje kaas met me te eten?? *winkwink*
Nou en? ik ook.quote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een kerel volgens het Profiel![]()
Kheb inmiddels een geslachtstransplantatie ondergaanquote:Op zondag 18 december 2005 19:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een kerel volgens het Profiel![]()
fijn gevoel he? heb ik ook laten doen.quote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Kheb inmiddels een geslachtstransplantatie ondergaan![]()
leuk voor jequote:Op zondag 18 december 2005 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
fijn gevoel he? heb ik ook laten doen.
Moet je het wel goed doen hequote:Op zondag 18 december 2005 19:43 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Kheb inmiddels een geslachtstransplantatie ondergaan![]()
* Mmm... kijkt in broek.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 19:33 schreef MelkMetBananenSmaak het volgende:
[..]
Ik zou melk met bananensmaak gaan drinken als ik jou was.
Thuis of op fok?quote:Op zondag 18 december 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
Ik heb het weer gehad met de klonen.
Er is meer te doen hier.
Bye beeb!quote:Op zondag 18 december 2005 19:57 schreef Christine het volgende:
Ik heb het weer gehad met de klonen.
Er is meer te doen hier.
Ik zit nog helemaal volquote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef gekke_cowgirl het volgende:
grrr was ook nog vergeten dat hond uit moet....
mag ik de kou weer in....
Alvast melk en cacao klaarzet voor straks warme chocomelk te gaan maken
nog liefhebbers?
Dat is wel lekker voor bij de AH Chocolate Chip Cookies (die in de bonus waren)quote:Op zondag 18 december 2005 19:59 schreef gekke_cowgirl het volgende:
grrr was ook nog vergeten dat hond uit moet....
mag ik de kou weer in....
Alvast melk en cacao klaarzet voor straks warme chocomelk te gaan maken
nog liefhebbers?
Ik had drie zakken gehaald, maar die waren zaterdag al op.quote:Op zondag 18 december 2005 20:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is wel lekker voor bij de AH Chocolate Chip Cookies (die in de bonus waren)
Hij zit gewoon nog dicht!quote:Op zondag 18 december 2005 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had drie zakken gehaald, maar die waren zaterdag al op.Die dingen zijn te lekker!
Ik kom zo ff een bakkie bij je doen hoor ik net!quote:Op zondag 18 december 2005 20:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hij zit gewoon nog dicht!![]()
Ik ben ontzettend trots op mezelf...
Ben een beetje koortsig, dus ik ga je niet van de trein afhalenquote:Op zondag 18 december 2005 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kom zo ff een bakkie bij je doen hoor ik net!![]()
Het is maar 1 uur en 45 minuten met het openbaar vervoer! Ik zie alleen dat om 5 over half 11 de laatste bus terug gaat richting de beschaving, dus dat wordt een snel bakkie dan...quote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben een beetje koortsig, dus ik ga je niet van de trein afhalen
Tsja...quote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar 1 uur en 45 minuten met het openbaar vervoer! Ik zie alleen dat om 5 over half 11 de laatste bus terug gaat richting de beschaving, dus dat wordt een snel bakkie dan...![]()
Zou je dat doen voor mij?quote:
Alle hulp is welkomquote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Verhuizen? Hulp nodig, ik ben expert.
Neem een rijbewijsquote:Op zondag 18 december 2005 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar 1 uur en 45 minuten met het openbaar vervoer! Ik zie alleen dat om 5 over half 11 de laatste bus terug gaat richting de beschaving, dus dat wordt een snel bakkie dan...![]()
Sorry mop...quote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Meer naar het midden van het land ofzo...![]()
* schenkt bakkie inquote:Op zondag 18 december 2005 20:18 schreef gekke_cowgirl het volgende:
* gekke_cowgirl zet warme chocomelk en een bus slagroom neer
nog steeds geen sneeuw/regen/hagel of vorst hier....
Dan heb ik er twee...quote:
Mits ik niet zelf weer aan het verhuizen ben.quote:Op zondag 18 december 2005 20:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alle hulp is welkom
(voor als het zover is)
Waarom nog uitpakkenquote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
3 keer verhuizen binnen 2 jaar is okay.
Eensch is met *desbetreffende user*.quote:Op zondag 18 december 2005 20:29 schreef PhaE het volgende:
[..]
Meer naar het midden van het land ofzo...![]()
Je zou zowat serieus aan een woonwagen gaan denkenquote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits ik niet zelf weer aan het verhuizen ben.
was het zo erg...quote:Op zondag 18 december 2005 20:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Was .. ik kan geen was meer zien![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eensch is met *desbetreffende user*.
Of ik jat de caravan van m'n ouders. Hmm..quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je zou zowat serieus aan een woonwagen gaan denken
Regelen jullie gewoon jullie eigen blonde deernes daaro!quote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eensch is met *desbetreffende user*.
Zit in de planningquote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij moet gewoon deze kant opkomen!
Oh sorry, heb denk ik even gemist dat jij het alleenrecht hebt op Moksterquote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regelen jullie gewoon jullie eigen blonde deernes daaro!![]()
En jij moet ook meekomenquote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Regelen jullie gewoon jullie eigen blonde deernes daaro!![]()
Das weekend tijdquote:Op zondag 18 december 2005 20:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij in een andere tijdzone leeft
Defineer "leuk"quote:Op zondag 18 december 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
Is het leuk hier
IJzel en opgevroren regenquote:Op zondag 18 december 2005 20:41 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
Spekglad.... blegh en sneeuw?
Eerst even wachten tot jij uitverhuist bent. Het zou zonde zijn om midden tussen de bollenvelden te gaan zitten en vervolgens alsnog Moksterloos te zijnquote:Op zondag 18 december 2005 20:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jij moet gewoon deze kant opkomen!
dan mot je in zeeland komen wonen hier nergens last vanquote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef webspider het volgende:
[..]
IJzel en opgevroren regen
Word morgen een leuke ochtendspits![]()
Dan heb je in ieder geval bollen om mee te spelenquote:Op zondag 18 december 2005 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Eerst even wachten tot jij uitverhuist bent. Het zou zonde zijn om midden tussen de bollenvelden te gaan zitten en vervolgens alsnog Moksterloos te zijn.
Dat wilde ik eigenlijk horen!quote:
Hier in zuid holland ook niet hoorquote:Op zondag 18 december 2005 20:46 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
dan mot je in zeeland komen wonen hier nergens last van
Ik denk dat de huidige sfeer hier het best aansluit bij 3. Dus leuk ja!quote:Op zondag 18 december 2005 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
leuk (bn.)
1 grappig, amusant
2 knap, aantrekkelijk
3 prettig, aangenaam
weekendtijd houd ik me ook altijd netjes aan. straks gewoon 2 weken weekendtijd.quote:
Jou in de gaten kunnen houden is goed voor onze gemoedsrustquote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef Mokster het volgende:
Ik voel me in ieder geval enorm vereerd dat jullie me allemaal graag bij jullie in de buurt willen hebben.
2 weken, hoe durf jequote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Breetai het volgende:
[..]
weekendtijd houd ik me ook altijd netjes aan. straks gewoon 2 weken weekendtijd.
Je zit al vlakbij mn werk in de buurt, dus blijf maar lekker zittenquote:Op zondag 18 december 2005 20:47 schreef Mokster het volgende:
Ik voel me in ieder geval enorm vereerd dat jullie me allemaal graag bij jullie in de buurt willen hebben.
Dat krijg je met provincie gelulquote:Op zondag 18 december 2005 20:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat de huidige sfeer hier het best aansluit bij 3. Dus leuk ja!
(maar het zou me niet verbazen als jij het eerder "saai" vindt)
Dat was het vorige topicquote:Op zondag 18 december 2005 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat krijg je met provincie gelul
Mond op mond?quote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef gekke_cowgirl het volgende:
heb zojuist mijn msn gesloopt geloof ik![]()
hij is helemaal dood![]()
Het was in enen verrassend rustig met klonen toen jij weg was, vandaar...quote:
Direct cremerenquote:Op zondag 18 december 2005 20:56 schreef gekke_cowgirl het volgende:
heb zojuist mijn msn gesloopt geloof ik![]()
hij is helemaal dood![]()
Kloptquote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was in enen verrassend rustig met klonen toen jij weg was, vandaar...
't Is weer es wat anders dan een babe magnet...quote:Op zondag 18 december 2005 20:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klopt
Mensen en kloontjes trek ik aan
Sommige kloontjes zijn toch behoorlijk lekker voor bepaalde usersquote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
't Is weer es wat anders dan een babe magnet...
Voorbeeld?quote:Op zondag 18 december 2005 20:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige kloontjes zijn toch behoorlijk lekker voor bepaalde users
Goed idee dus van mequote:Op zondag 18 december 2005 21:01 schreef gekke_cowgirl het volgende:
heb hem gereanimeerd en nu doet hij ut weer
He... jammerquote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou de lol er weer vanaf halen
Het maakt vooral je eerdere uitspraak dat ze lekker zijn voor bepaalde users ongeloofwaardig...quote:Op zondag 18 december 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat zou de lol er weer vanaf halen
Gellukig hecht ik niet zo veel waarde aan je mening.quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt vooral je eerdere uitspraak dat ze lekker zijn voor bepaalde users ongeloofwaardig...![]()
Ik ook hoor!quote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Mits ik niet zelf weer aan het verhuizen ben.
Een antwoord van een echte God...quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gellukig hecht ik niet zo veel waarde aan je mening.
Anders zou ik er nog wel is wakker van kunnen liggen hoe jij daar over denkt
Internet is ook best sociaalquote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou wel weer een sociaal leven willen hebben. Het is dat ik daar geen energie voor heb, maar toch.
Hier zitten dan ook alleen maar nepgoden!quote:Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je het niet hier gelezen
Beterschap en welterusten Moks!quote:Op zondag 18 december 2005 21:25 schreef Mokster het volgende:
Ik duik mn bedje in...
Ik voel me steeds beroerder
Bye guys!![]()
Dode topics in het algemeen en deze in het bijzonder.quote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het onderwerp?
Ben je een topic?quote:Op zondag 18 december 2005 21:43 schreef gekke_cowgirl het volgende:
ik voel mijn hart nog kloppen dus ik ben levend nog
Sociaal? Hoe bedoel je sociaal?quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou wel weer een sociaal leven willen hebben. Het is dat ik daar energie voor heb, maar toch.
Ik zeg wat... maar ik word genegeerdquote:Op zondag 18 december 2005 21:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mee lezen?
En niks inbrengen?
Het is toch al knap mee lezen in een topic waar ze niks zeggen
Bier en sex.quote:Op zondag 18 december 2005 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is het onderwerp?
Dat gaat goed samen!quote:
Oi (K)quote:Op zondag 18 december 2005 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg wat... maar ik word genegeerd
dat is makkelijk...quote:
Was 't maar zo'n feestquote:
MSN-taal?quote:
Daar ben je zelf bij...quote:
voor sex kijk maar tussen de benen en voelen maarquote:Op zondag 18 december 2005 21:50 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
dat is makkelijk...
Bier lust ik niet
en sex wat is dat ook alweer![]()
Technisch gezien is dat geen sexquote:Op zondag 18 december 2005 21:57 schreef yuri32 het volgende:
[..]
voor sex kijk maar tussen de benen en voelen maar
Bier is op en behalve sex met mezelf heb ik voor sex toch nog minimaal 1 ander nodigquote:
Ga jij eens kijkenquote:
gladheid van vroeger?quote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef webspider het volgende:
Hm, ik ga mn nest maar eens in
gvdgvd, morgen vroeg op en door die gladheid nog vroeger
gezocht: huis in de buurt van schiphol
Zie hier, een forum vol gewillige mannen die vast wel bier in huis hebben...quote:Op zondag 18 december 2005 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bier is op en behalve sex met mezelf heb ik voor sex toch nog minimaal 1 ander nodig
Wat voor auto heb je? Dan zwaai ik naar je in de filequote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef webspider het volgende:
Ik doe niet meer aan forum-mannenquote:Op zondag 18 december 2005 22:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie hier, een forum vol gewillige mannen die vast wel bier in huis hebben...![]()
Truste droomzachtquote:Op zondag 18 december 2005 22:03 schreef webspider het volgende:
Volgens mij weet je gewoon niet hoe irc werktquote:Op zondag 18 december 2005 22:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets te eng voor een zondag
Moet morgen weer functioneren
Een leuke niet-forum man uit je MSN/ICQ/telefoonlijst dan?quote:
Al toen jij nog poep aan het uitsmeren was in je boxquote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij weet je gewoon niet hoe irc werkt
Dat denk ik ook altijd als ik om half 7 de deur uit gaquote:Op zondag 18 december 2005 22:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga morgen om 6 uur weg
Echt geen file dan
Van?quote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd als ik om half 7 de deur uit ga
Thanx for reminding mequote:
die heb ik nietquote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een leuke niet-forum man uit je MSN/ICQ/telefoonlijst dan?
Mijn ouders hadden geld voor luiersquote:Op zondag 18 december 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al toen jij nog poep aan het uitsmeren was in je box
Dan heb je wel een soort van een probleem ja!quote:
Niks om je voor te schamenquote:Op zondag 18 december 2005 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden geld voor luiers
Zwijndrecht >>> Den Haagquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 22:09 schreef MissMSX het volgende:
Den Haag
Nee, daar ben ik dus heel hard op aan het oefenen, en kom er net achter dat ik daar nog maar 10 uur voor hebquote:
Zwijndrecht wil je ook helemaal niet zittenquote:
Ach dat is een hele mooie tijd om te slapenquote:Op zondag 18 december 2005 22:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik dus heel hard op aan het oefenen, en kom er net achter dat ik daar nog maar 10 uur voor heb
Ik wilde net de award uitreiken voor de meest zinnige post van de dag.quote:
Zo lang kan ik niet slapen, dan mag je er wel anderhalf uur af trekkenquote:Op zondag 18 december 2005 22:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach dat is een hele mooie tijd om te slapen
Eerder te lang dan te kort
te lang slapen is ook niet goed voor je functioneren
En ik heb nog bier ook!quote:
Minimaalquote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo lang kan ik niet slapen, dan mag je er wel anderhalf uur af trekken
8 en half uur is nog steeds erg mooiquote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef melismay het volgende:
[..]
Zo lang kan ik niet slapen, dan mag je er wel anderhalf uur af trekken
Als ik op tijd weg ga sta ik vanaf vlak voor de A20 in de file tot Delft.quote:Op zondag 18 december 2005 22:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwijndrecht wil je ook helemaal niet zitten
al ken ik wel iemand in paapcity
En die route valt toch wel mee?
Al heb ik het beter getroffen
Terugweg a13 zal idd ramp zijnquote:Op zondag 18 december 2005 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik op tijd weg ga sta ik vanaf vlak voor de A20 in de file tot Delft.
Anders ook nog vanaf de Brienenoord tot de a20 en de fly-over richting Den Haag.
En voor m'n verhuizing van m'n werk binnen den haag stond ik ook nog standaard voor het einde van a12 in de file.
En de terugweg A13 ga ik 't maar helemaal niet over hebben
quote:Op zondag 18 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wilde net de award uitreiken voor de meest zinnige post van de dag.
maar als jij alles al gaat verklappen![]()
Ik zwaai wel even als je langs rijdtquote:
Binnendoor via?quote:Op zondag 18 december 2005 22:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Terugweg a13 zal idd ramp zijn
Wat een kut weg is dat.
Al heb ik laatst geleerd dat je dan binnen door veeeeel sneller bent dan daar in de rij te gaan staan
Ik ga nu toch niet meer drinkenquote:
Waar precies? Dan let ik opquote:Op zondag 18 december 2005 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zwaai wel even als je langs rijdt
Binnendoor kan via Delft, maar dat maakt qua tijd niet uit.quote:Op zondag 18 december 2005 22:15 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen idee
Lang leven de navi met tmc![]()
Ik maakte mezelf al weinig illusies hoor als forum-man...quote:
Nog voor delft ging ik er afquote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Binnendoor kan via Delft, maar dat maakt qua tijd niet uit.
En toch proberen?quote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf al weinig illusies hoor als forum-man...![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik maakte mezelf al weinig illusies hoor als forum-man...![]()
Via de A4 kan je dan idd ja. Maar helemaal binnendoor rijden via delft en rotterdam is niet echt een optie. Die file rijdt toch wel en is echt sneller over zo'n lang stuk.quote:Op zondag 18 december 2005 22:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog voor delft ging ik er af
En ging richting ahoy.
Ik zag de file stil staan![]()
Gelukkig hecht ik niet zo veel waarde aan je mening.quote:
Deed je nog lang over om op te zoeken.quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hecht ik niet zo veel waarde aan je mening.
Anders zou ik er nog wel eens wakker van kunnen liggen hoe jij daar over denkt
Ik heb er toen flink tijd mee gewonnen.quote:Op zondag 18 december 2005 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Via de A4 kan je dan idd ja. Maar helemaal binnendoor rijden via delft en rotterdam is niet echt een optie. Die file rijdt toch wel en is echt sneller over zo'n lang stuk.
Het opzoeken was zo gedaan. De fouten eruit halen was hetgene dat zoveel tijd kostte.quote:Op zondag 18 december 2005 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Deed je nog lang over om op te zoeken.
En gebrek aan inspiratie?
De ene file is de andere ook niet hequote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er toen flink tijd mee gewonnen.
maar dat wijf in die auto bepaald zelf wanneer het sneller is en wanneer niet
Een l weghalen en een k invoegen is zo lastig?quote:Op zondag 18 december 2005 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het opzoeken was zo gedaan. De fouten eruit halen was hetgene dat zoveel tijd kostte.
Dat klopt!quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De ene file is de andere ook niet he
Met mijn gebrek aan oog-hand coördinatie wel ja...quote:Op zondag 18 december 2005 22:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een l weghalen en een k invoegen is zo lastig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |