Tijd om te etenquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier.
Je had hier al gepostquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef ZoRyQ het volgende:
Ben ik hier op het juiste adres?
En ik niet op nicknames lettenquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had hier al gepost
Nog een tvp hoeft dan niet![]()
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..quote:
Valt toch wel mee, en anders mag je ook wel een kopje soep hoor zo onvriendeljk ben k nu ook weer niet, althans dat hoop ik dan tochquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..![]()
(omgeving Amsterdam ofzo?)
Er zit nog best veel werk aan zo'n hond
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassenquote:
Die van kasta waren toch redelijk briljantquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassen![]()
Kasta's kloons waren inderdaad gaafquote:Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van kasta waren toch redelijk briljant![]()
En barry van dam had er nog meer?![]()
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
gyroz is van mij maar ik weet het paswoord niet meer
JE DOET ALSOF het nieuw is (sorry, capsquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Het is een schandequote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Nee, maar ik ben er iedere keer weer ondersteboven vanquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 18:49 schreef gekke_cowgirl het volgende:
zweepjes.... lekker
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanjequote:
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
De hypotheek drukt zwaar?quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.
Hij heeft zn roe achtergelatenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanje![]()
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer gelukquote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
U is ziek?quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
Ik heb er zowaar nog 0quote:
Hond vastbindenquote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
ik 3quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb er zowaar nog 0
maar ik heb wel een note, kwam ik laatst achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |