Tijd om te etenquote:Op zondag 18 december 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor bier.
Je had hier al gepostquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef ZoRyQ het volgende:
Ben ik hier op het juiste adres?
En ik niet op nicknames lettenquote:Op zondag 18 december 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had hier al gepost
Nog een tvp hoeft dan niet![]()
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..quote:
Valt toch wel mee, en anders mag je ook wel een kopje soep hoor zo onvriendeljk ben k nu ook weer niet, althans dat hoop ik dan tochquote:Op zondag 18 december 2005 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Alleen als ik er sneller kan zijn dan dat ik een portie spareribs kan bestellen ..![]()
(omgeving Amsterdam ofzo?)
Er zit nog best veel werk aan zo'n hond
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassenquote:
Die van kasta waren toch redelijk briljantquote:Op zondag 18 december 2005 18:39 schreef webspider het volgende:
[..]
Het lijkt bijna op een wedstrijdje verplassen![]()
Kasta's kloons waren inderdaad gaafquote:Op zondag 18 december 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die van kasta waren toch redelijk briljant![]()
En barry van dam had er nog meer?![]()
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!quote:Op zondag 18 december 2005 18:45 schreef Christine het volgende:
gyroz is van mij maar ik weet het paswoord niet meer
JE DOET ALSOF het nieuw is (sorry, capsquote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Het is een schandequote:Op zondag 18 december 2005 18:46 schreef webspider het volgende:
[..]
Nu hebben de vrouwen ook al kloons, waar moet het heen met Fok!![]()
Nee, maar ik ben er iedere keer weer ondersteboven vanquote:
quote:Op zondag 18 december 2005 18:49 schreef gekke_cowgirl het volgende:
zweepjes.... lekker
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanjequote:
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.quote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
De hypotheek drukt zwaar?quote:Op zondag 18 december 2005 18:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik heb eten wegbezuinigd uit mijn dagelijkse routine.
Hij heeft zn roe achtergelatenquote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
Nee daar heb je nu wat aan de vent zit al in Spanje![]()
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer gelukquote:Op zondag 18 december 2005 18:55 schreef Mokster het volgende:
Zo... eten is best fijn!
U is ziek?quote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
Ik heb er zowaar nog 0quote:
Hond vastbindenquote:Op zondag 18 december 2005 18:57 schreef gekke_cowgirl het volgende:
[..]
ik ga straks nog een poging wagen om kom soep volledig leeg te krjgen, hopelijk heb ik dan meer geluk
ik 3quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik heb er zowaar nog 0
maar ik heb wel een note, kwam ik laatst achter
quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
Gisteravond een date gehad, vrij spontaan eigenlijk![]()
Komt wel een vervolgdate op in elk geval
En die van vrijdag dan?quote:Op zondag 18 december 2005 19:01 schreef Metro2005 het volgende:
Hallow
Gisteravond een date gehad, vrij spontaan eigenlijk![]()
Komt wel een vervolgdate op in elk geval
Die van vrijdag was het 'vergeten' dus die kan het verder ook vergeten. En ik had eigenlijk zaterdag overdag een date en die kon ineens nietquote:
Kloons zijn zooooo 2002.quote:Op zondag 18 december 2005 19:11 schreef MashiMaro het volgende:
Kloons? Waar?
Vandaag is het weer even helemaal hip!quote:
Ik had toch al een nostalgisch weekend, dus die kloons kunnen er ook nog wel bijquote:Op zondag 18 december 2005 19:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Vandaag is het weer even helemaal hip!
Dat heb je met die modetrends he?
Alles komt ooit weer een keer terug!![]()
Over een jaar of 15 pas hoor...quote:Op zondag 18 december 2005 19:20 schreef QyRoZ het volgende:
Daarom draag ik ook kleren van 5 jaar oud, die worden vanzelf weer hip.
quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Dark_Helmet het volgende:
Ik was deze kloon al weer helemaal vergeten
Geniaalquote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Dark_Helmet het volgende:
Ik was deze kloon al weer helemaal vergeten
Het zou verboden moeten worden!!quote:Op zondag 18 december 2005 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
Je gaat toch echt denken in dit topic dat er maar 20 users op fok zitten en de rest kloon is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |