Wanneer is iemand volgens jou een slet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:13 schreef Sjembekje het volgende:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22
Mannen: 10 (waarvan 8 relaties, varierend van 4 mnd tot 3 jaar)
Vrouwen: 0 (ook geen behoefte dit getal van de 0 af te krijgen)
Enigszins dubieus, maar de vrouw uit de openingspost vind ik niet perse een slet. Ze neukte bijna alleen binnen relaties, alleen het aantal relaties vind ik dan weer wat veel. Op het randje dus.quote:Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Ciurlizza het volgende:
Naar aanleiding van (onder andere) deze post in het topic over het aantal sekspartners dat iemand heeft gehad:
[..]
Wanneer is iemand volgens jou een slet?
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Sjakie01 het volgende:
In mijn ogen is een vrouw die niet in de keuken staat al een gore slet.
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.quote:Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lekker interessant dat een meisje met veel mannen seks heeft gehad. Laat haar gewoon genieten. Denk sowieso dat bijna iedereen wel een fase heeft in zijn/haar leven waarbij wordt geexperimenteerd.
Het lijkt me maar niks vanaf je 16de bij dezelfde jongen te zijn en op je 25ste toch dat verlangen te krijgen, dat je je gaat afvragen hoe het is om het eens met iemand anders te doen.
En bovendien is het heel goed mogelijk om een paar relaties te hebben gehad, in plaats van zich in slag in de rondte te hebben geneukt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.quote:Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.quote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.
Haar username zegt dan ook meer dan genoeg.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.quote:Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.quote:Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.
Ik ben m'n vriendje helemaal trouw hoor, zou nooit vreemdgaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach ja, je vindt maar.quote:Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.quote:Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is een slet zodra ze zonder mijn toestemming naar een andere man kijkt.
Ik ken je niet, dus ik kan er moeilijk over oordelen, maar je komt over als een sletje inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.
Of zijn we nu de grootste slettebakken die er zijn in jullie ogen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop