abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 december 2005 @ 14:58:33 #1
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33190785
Naar aanleiding van (onder andere) deze post in het topic over het aantal sekspartners dat iemand heeft gehad:
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 03:13 schreef Sjembekje het volgende:
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 22
Mannen: 10 (waarvan 8 relaties, varierend van 4 mnd tot 3 jaar)
Vrouwen: 0 (ook geen behoefte dit getal van de 0 af te krijgen)
Wanneer is iemand volgens jou een slet?
Hup, aan het werk!
pi_33190805
Dit topic komt me bekend voor.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_33190844
Als je veel mannen geneukt hebt, buiten een relatie om dan ben je een slet. En dan is de vraag; wat is veel. 5 vind ik al veel, maar iemand anders zal 10 of 20 pas veel vinden.

Voor mannen ligt deze grens iets hoger. Het komt denk ik omdat mannen meer moeite moeten doen om te neuken. Bij mannen is het eerder een prestatie, vrouwen hoeven slechts in hun vingers te knippen en 10 min later liggen ze met iemand in bed. Maar ook mannen kunnen dus sletten zijn.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 18 december 2005 @ 15:01:47 #4
22944 Breetai
....Relax....
pi_33190870
Dat valt toch wel mee??
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_33190882
In mijn ogen is een vrouw die niet in de keuken staat al een gore slet.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_33190932
quote:
Op zondag 18 december 2005 14:58 schreef Ciurlizza het volgende:
Naar aanleiding van (onder andere) deze post in het topic over het aantal sekspartners dat iemand heeft gehad:
[..]

Wanneer is iemand volgens jou een slet?
Enigszins dubieus, maar de vrouw uit de openingspost vind ik niet perse een slet. Ze neukte bijna alleen binnen relaties, alleen het aantal relaties vind ik dan weer wat veel. Op het randje dus.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  zondag 18 december 2005 @ 15:06:32 #7
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33191027
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:02 schreef Sjakie01 het volgende:
In mijn ogen is een vrouw die niet in de keuken staat al een gore slet.
Ik moest lachen
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_33191079
Lekker interessant dat een meisje met veel mannen seks heeft gehad. Laat haar gewoon genieten. Denk sowieso dat bijna iedereen wel een fase heeft in zijn/haar leven waarbij wordt geexperimenteerd.
Het lijkt me maar niks vanaf je 16de bij dezelfde jongen te zijn en op je 25ste toch dat verlangen te krijgen, dat je je gaat afvragen hoe het is om het eens met iemand anders te doen.
pi_33191103
Als ze een losbandige vrouw is... volgens de Van Dale.
  zondag 18 december 2005 @ 15:09:49 #10
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33191131
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lekker interessant dat een meisje met veel mannen seks heeft gehad. Laat haar gewoon genieten. Denk sowieso dat bijna iedereen wel een fase heeft in zijn/haar leven waarbij wordt geexperimenteerd.
Het lijkt me maar niks vanaf je 16de bij dezelfde jongen te zijn en op je 25ste toch dat verlangen te krijgen, dat je je gaat afvragen hoe het is om het eens met iemand anders te doen.
Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hup, aan het werk!
pi_33191182
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Da's het kenmerk van een slet. Een vrouw die geen slet is kan prima trouw blijven aan één man.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En bovendien is het heel goed mogelijk om een paar relaties te hebben gehad, in plaats van zich in slag in de rondte te hebben geneukt.
  zondag 18 december 2005 @ 15:12:19 #12
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_33191209
Een meisje is pas écht een slet als ze zich te goed vindt (haar eigen lichaam heilig vinden, neerkijken op het andere geslacht enz...) om door een man genomen te worden en het ook laat blijken, terwijl ze ook geen behoefte heeft om (les)bi te worden... maar regelmatig masturbeert.

Nou associeer ik het woord "slet" niet echt met de ware betekenis...
pi_33191223
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:09 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.
  zondag 18 december 2005 @ 15:13:29 #15
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33191255
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat je het he-le-maal niet begrijpt.
Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hup, aan het werk!
  zondag 18 december 2005 @ 15:14:47 #16
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33191297
Volgens de Van Dalen is een slet een losbandige vrouw.
Losbandig betekent zich niet aan regel, voorschrift of gewoonte houdend, vooral in moreel opzicht.

Dus het is eigenlijk heel relatief. Want wat voor jou in moreel opzicht niet kan is voor een ander weer anders.
Zo vind de één dat als een vrouw niet in de keuken staat moreel verwerpelijk en een ander vindt een vrouw die rondneukt niet moreel verwerpelijk.

Tja het is maar hoe je het bekijkt!

Ik kreeg naar mijn hoofd geslingerd hier op fok dat ik een sloerie was omdat ik een foto van mezelf plaatste in bh.... Ik vind dat dus absoluut niet sletterig. Als je iedereen aan je tieten laat zitten in een cafe, dat is pas sletterig.....met 10 vrouwen op een avond zoenen....dat is pas sletterig.

Ik vind de aanraking dus wel belangrijk in de term slet zijn!
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33191317
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Jawel, jij geeft aan dat het niks is om jarenlang bij dezelfde partner te zijn en dat er dan zonodig iemand anders geneukt moet worden.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Haar username zegt dan ook meer dan genoeg.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  zondag 18 december 2005 @ 15:20:55 #18
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33191492
door puisterige nerds die zelf nooit neuken en zeggen dat vrouwen sletten zijn omdat ze iedereen neuken behalve hun houden de dames hun benen meer aan elkaar. niet zeuren maar neuken dus
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33191509
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:13 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.

Ik ben m'n vriendje helemaal trouw hoor, zou nooit vreemdgaan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 18 december 2005 @ 15:23:14 #20
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33191555
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:21 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee. Ik vind dat voordat je aan een relatie begint je beter eerst de smaak kunt proberen te proeven, gewoon eerst een beetje ontdekken hoe en wat met verschillende jongens en mannen.

Ik ben m'n vriendje helemaal trouw hoor, zou nooit vreemdgaan.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.
Hup, aan het werk!
pi_33191588
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:23 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens. Iemand die eerst zomaar wat in het rondneukt vind ik een slet.
Ach ja, je vindt maar.
  zondag 18 december 2005 @ 15:25:16 #22
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33191631
Dat doe ik ook wel.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Hup, aan het werk!
pi_33191634
Een meisje is een slet zodra ze zonder mijn toestemming naar een andere man kijkt.
pi_33191689
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:25 schreef Xebrozius het volgende:
Een meisje is een slet zodra ze zonder mijn toestemming naar een andere man kijkt.
Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.

Of zijn we nu de grootste slettebakken die er zijn in jullie ogen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 18 december 2005 @ 15:34:46 #25
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33191915
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Och, kijken mag van mij. Als ie maar thuis komt eten. Hetzelfde verwacht hij van mij.

Of zijn we nu de grootste slettebakken die er zijn in jullie ogen?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ik ken je niet, dus ik kan er moeilijk over oordelen, maar je komt over als een sletje inderdaad.
Hup, aan het werk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop