je geeft het antwoord zelf toch al, de een vind je lelijk dus onaantrekkelijk, de ander vind je mooi, dus aantrekkelijk. Waarom val jij enkel op vrouwen die jij aantrekkelijk vind en niet op lelijke vrouwen, terwijl ze allebei biologisch gezien bijna precies hetzelfde zijn?quote:Op zondag 18 december 2005 16:30 schreef pberends het volgende:
Dit is gewoon een filosofisch topic. Waarom zou man meer moeite hebben met een zoen op de wang van een lelijk wijf, dan een lekker wijf beffen, dat vraag ik me af. Terwijl de 2 wijven biologisch gezien bijna precies hetzelfde zijn.
Whiskas Tonijn.quote:Op zondag 18 december 2005 17:09 schreef Oksel het volgende:
Ik zou eerst ruiken. Ruik ik Whiskas, sla ik over. Ruik ik een schoon, nat poesje, ga ik ervoor. Bij de knappe. De lelijke zou ik overslaan.
Maar hoe leer je nieuwe vrouwen kennen als je vrouwen die je niet kent nooit een hand geeft?quote:Op zondag 18 december 2005 17:39 schreef Miguel het volgende:
Lekkere vrouwen worden alleen maar vaker gepakt, zitten vast allerlei ziektes aan..
Ik zou geen van beide een hand geven als ik ze verder niet zou kennen...
quote:Op zondag 18 december 2005 17:36 schreef WAT het volgende:
Wat een kuttopic. Iedereen vindt hetzelfde. Slechte zaak p ...
quote:Heb respect voor topicopeners, want dat zijn degenen die altijd de kop boven het maaiveld uitsteken. Zo niet, ga zelf topics openen om in de vuurlinie te liggen.
Ja, dat bedoel ik, maar toch zou bijna iedereen voor het lekkere mokkel gaanquote:Op zondag 18 december 2005 17:35 schreef Tyler..Durden het volgende:
Laat wel zien dat eigenlijk iedereen oppervlakkig is.
Want wie zegt nou dat de kut van een lelijk wijf viezer is dan dat van een schoon wijf.
Mischien raak je bij dat vocht ook wel per ongeluk de kleine zwemmers van heel een voetbalelftal aan.
Zo is het niet alleen met een kut maar met alles. Want wie zou je eerder aannemen? Een lelijk meisje of een geil wijf?
Btw. Ik zou de mokkels hand schudden.
Ligt eraan waar jij van houdt.quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef bolletje_24 het volgende:
En als het nou een moslima is? Of wil TS daar niet heen..
Die zijn alleen nog maar anaal ontmaagd, én altijd kaal!quote:Op zondag 18 december 2005 17:47 schreef bolletje_24 het volgende:
En als het nou een moslima is? Of wil TS daar niet heen..
Je kunt geen enkel topic naar iedereens zin maken, dus dat gaat moeilijk.quote:Op zondag 18 december 2005 17:49 schreef WAT het volgende:
[..]
Ja precies. Maar dan moeten ze wel hun verantwoordelijkheid nemen.
Zou u die hand weg willen doen. Ik hou niet van vis.quote:Op zondag 18 december 2005 17:53 schreef WAT het volgende:
Maar wat zouden jullie zeggen tegen die lelijke vrouw? "Ja, sorry, ik geef u geen hand. U hebt u zelf gevingerd. Bah." ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |