quote:Op maandag 19 december 2005 18:41 schreef dazzle123 het volgende:
[..]
Dan moet hij wel genoegen nemen met een heel wat tragere auto.
Het lijkt me sterk dat de Ferrari sneller zal zijn. Zeker als Schumacher stopt, wat er dik in zit, Fiat de geldkraan dicht draait wat er ook dik in zit.quote:Op maandag 19 december 2005 19:22 schreef 4-elements het volgende:
Wie zegt dat Ferrari in 2007 trager is dan McLaren? Zeker met al deze regelementswijzigingen in het verschiet valt het moeilijk te zeggen wie het sterkste team zal hebben.
dat gaat die ook echt niet doen hoor, wat moet die bij zo'n scheitteamquote:
daar zit ie alquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef WEST het volgende:
[..]
dat gaat die ook echt niet doen hoor, wat moet die bij zo'n scheitteam![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:11 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
wanneer Kimi naar Ferrari gaat..zeg ik de F1 vaarwel!
Ben er alleen maar blij omquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:28 schreef TheGHunter het volgende:
Benieuwd hoe de McLaren aanhangers nu over Alonso gaan denken nu ze weten dat hij het jaar erop bij hun eigen team aan de bak moet
Godzijdank!!quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook al een tijdje af.quote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef WEST het volgende:
[..]
Idd, dan pas kan iedereen zien dat Kimi veel meer in zn mars heeft dan Alonso!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:27 schreef Giem het volgende:
Zou mooi zijn, Kimi en Alonso in een team, dan kun je echt zien wie nou de beste is.
En kimi, nee ga niet naar ferrari![]()
bij mclaren zit die goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook al een tijdje af.
Wordt tijd dat ie weg gaat bij dat McLaren.
nee dat is geen scheitteamquote:
amenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat is geen scheitteam
daarvan is er maar 1 en das ferrari![]()
mja heb je wel gelijk in westquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef WEST het volgende:
[..]
nee dat is geen scheitteam
daarvan is er maar 1 en das McLaren![]()
Montoya kan ook terug naar BMW.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:41 schreef Neteru het volgende:
Alonso bij McLaren heb ik geen problemen mee, zolang Kimi maar niet naar ferrari gaat(dan moet ik mn shirtje inruilen voor een rooie
) Een team met Alonso-Raikkonen zullen mooie races op kunnen leveren. Mocht het zo gaan worden, dan ben ik zeer benieuwd wat Montoya gaat doen. helemaal eruit of een ander team
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |