Als Juan Pablo net zo snel is als jij dit seizoen zal ie een hoop punten pakkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:31 schreef WEST het volgende:
[..]
maar een goed pakket hebben ze wel met newey als ontwerper![]()
Inderdaad dat is gewoon nog niet binnen het bereik. Dat zie je bijvoorbeeld goed aan Toyota, mist toch nét wat ondanks het enorme budget. Duurt gewoon even voordat je alles perfect krijgt, en met prestaties trek je ook de beste coureurs aan. Dan kan je een hoop aankopen enz, maar toch voordat 't allemaal perfect is, kost gewoon wat tijd. Heb echt zin in de komende paar jaar F1 (ondanks mijn voorkeur voor Ferrari) allemaal teams die bestaan uit goeie medewerkers, goede coureurs en een fiks budget, zou toch geweldig zijn meer dan 5 teams die om de wereldtitel kunnen strijden, en aan elkaar gewaagd zijn. Denk dat die maatregelen van de FIA om bepaalde dingen te standardiseren ook mee helpen. Al moet de FIA het niet gaan overdrijven, blijft F1 en geen CART-series of wat dan ook.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Juan Pablo net zo snel is als jij dit seizoen zal ie een hoop punten pakken![]()
Ik verwacht ook wel wat van Red Bull 2007, maar niet de wereldtitel
nee maar ze gaan wel opweg dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Juan Pablo net zo snel is als jij dit seizoen zal ie een hoop punten pakken![]()
Ik verwacht ook wel wat van Red Bull 2007, maar niet de wereldtitel
Villeneuvequote:Op donderdag 19 januari 2006 12:50 schreef TimoBasso het volgende:
Toyota,BMW (naast Villeneuve natuurlijk) daar zou Monty beter bij passen
plaag die villen(k)neu(s)ve fan niet, hij is de enige fan die hij heeft.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Villeneuveover afbouwen gesproken
"I want to race in Formula One much longer than this," Villeneuve said. "I still get my motivation to continue in F1 because I just like the competition on track."quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Villeneuveover afbouwen gesproken
daar hou ik je aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
We zullen wel zien![]()
( op het eind van dit F1 seizoen,zoek ik wel deze topic terug.Mocht ik het fout hebben dan kan je me wel afstraffen)
poe hee, gelukkig niet inderdaad. Montoyaquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
mooi Montoya gaat dus iig niet richting Ferrari
Zou er niet aan moeten denken!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:08 schreef rubbereend het volgende:
mooi Montoya gaat dus iig niet richting Ferrari
idd ik ook niet. Daarom ben ik zo blij met dit gerucht.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Zou er niet aan moeten denken!!
bron: http://www.hln.be/hln/cch/det/art_160887.htmlquote:Geen Formule 1 in Francorchamps dit jaar
In 2006 komt er geen Grote Prijs van Francorchamps. Dat heeft Serge Kubla, fractieleider voor de MR in het Waals parlement, vrijdag verklaard. Hij bevestigde daarmee het bericht op de Franstalige radiozender Bel-RTL.
De voormalige minister van Economie, die zich de vorige legislatuur in het zweet werkte om de Grote Prijs terug naar het Waalse circuit te halen, baseert zich op gegevens uit de kring rond Formule 1-baas Bernie Ecclestone.
Er zijn nog steeds gesprekken aan de gang tussen de groep rond Ecclestone en de Waalse onderhandelaars, aangevoerd door Libert Froidmont, verantwoordelijke van de Waalse participatiemaatschappij Sogepa, en Yves Bacquelaine, voorzitter van de vennootschap die instaat voor de promotie van het circuit van Francorchamps.
Vernieuwing van paddocks
Die gesprekken draaien vooral rond het probleem van de nodige investeringen in de site, met name in de vernieuwing van de paddocks. Die zijn niet langer conform aan de moderne normen.
Ondertussen tikt de klok voort en wordt het quasi onmogelijk om de werken voor de zomer van 2006 uit te voeren, aldus Kubla. Daardoor zou de wedstrijd dit jaar niet kunnen worden georganiseerd. Ook anderen luidden daarover al de alarmbel, onder meer de voorzitter van de intercommunale van het circuit, Jean-Marie Happart. Daar komt nog bij dat het aantal Grote Prijzen te hoog zou liggen: negentien tegenover de gewenste zeventien.
De fractieleider van de Franstalige liberalen in het Waals parlement wijst de huidige Waalse regering met de vinger. Hij beschuldigt ze ervan het dossier niet tijdig in handen te hebben genomen. Volgens hem had de regering vanaf juni 2005 moeten reageren. Toen staken de financiële problemen rond de organisatie van de Grote Prijs de kop op.
"Dossier gepolitiseerd"
"In plaats daarvan hebben ze het dossier tot in het extreme gepolitiseerd. Ze hebben de zaken gedramatiseerd en zin onderhandelingen gestart om een nieuw contract op te stellen, terwijl het probleem daar niet lag", aldus Kubla. "Ik was het doelwit van al hun aanvallen omdat ze de tegenstellingen waarin ze zichzelf hadden gewerkt, niet wilden tonen. De PS was de gevangene van zijn discours: geen euro openbaar geld voor de Grote Prijs, terwijl de cdH herhaalde: 'een Grote Prijs aan een lage prijs'".
De gewezen minister hekelt ook dat de Waalse regering een zware gespreksstructuur op poten heeft gezet. "Libert Froidmont moet verslag uitbrengen bij minister van Economie Jean-Claude Marcourt, die verslag uitbrengt bij minister-president Elio Di Rupo, die erover moet praten met vice-minister-president André Antoine. Kubla roept de regering op aan het werk te gaan om de Grote Prijs in 2007 te kunnen organiseren.
Voor dit soort gevallen had Zandvoort klaar moeten staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Denk dat ik wel voor wat mensen spreek: Godverdomme!, kutzooi!
dan zou daar ook nog flink aan verbouwd moeten worden, bovendien is de infrastructuur rond het circuit veel te gebrekkigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor dit soort gevallen had Zandvoort klaar moeten staan.
Randstad zit over heel Europa en heeft redelijk wat dochterondernemingen die ook Europees opereren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:57 schreef SimtekF1 het volgende:
Waarom Williams, waar uberhaupt F1?
Randstad zit toch alleen in Nederland?
Ik werk bij 1 van die dochters, Yacht, ben benieuwd of er nog iets leuks voor ons aan vastzit waar we van kunnen profiteren.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:07 schreef mbn het volgende:
[..]
Randstad zit over heel Europa en heeft redelijk wat dochterondernemingen die ook Europees opereren.
Williams is nu natuurlijk een interessant team om bij in te stappen. Ze hebben relatief weinig sponsors en mede daardoor kan je denk momenteel voor relatief weinig geld veel zichtbaarheid krijgen. Daarnaast houdt het het imago van een topteam de komende jaren en door de ervaring van de mensen die er werken zou het zomaar kunnen dat ze niet in het gat vallen waarvoor wordt gevreesd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |