wat heeft jouw moeder in teringsnaam over jou te zeggen? je mag toch zelf weten waar je je geld aan uitgeeftquote:Op zaterdag 24 december 2005 01:14 schreef MOD het volgende:
Kreeg zojuis ruzie met mn ma omdat ik nou voor 100 euro extra vuurwerk besteld heb.
tijdens de verkoopdagen zal daar nog 50 euro bij komen
Ik had al 235 euro.
Ik kan het enigsinds wel begrijpen in haar oogopslag.
Neemt niet weg dat het nogsteeds mijn hobby blijft en dat het máár één keer per jaar is, dus ik vind dat je daar, geheel met eigen verantwoording, mee mag doen wat je wilt, of je nog 10 euro in de fik steekt of 500
Dat is ook precies hetzelfde, wat is dit voor een appel-peren vergelijking? Met vuurwerk help je jezelf toch niet naar de tering, of wel? Iig als je het goed en normaal afsteekt niet hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:29 schreef thunderice het volgende:
''Mam ik moet toch zelf weten dat ik voor 300 euro per dag heroine spuit?!''
Jij hebt een ''kutreactie''quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat is ook precies hetzelfde, wat is dit voor een appel-peren vergelijking? Met vuurwerk help je jezelf toch niet naar de tering, of wel? Iig als je het goed en normaal afsteekt niet hoor.
Kutreactie.
Alle 'grote' Nederlandse pijlen zijn flut. 40 euro voor 3 pijlen is belachelijk, er mag toch maar 40 gram kruit in zitten. Er zijn zat 40 grams pijlen voor de helft van dat geld.quote:Op zaterdag 24 december 2005 17:35 schreef awesomedude het volgende:
[afbeelding]
Ik had in 2004 die grote vuurpijlen, magnum ,1 meter lang ,doen het echt geweldig, dit jaar dus weer.
dat is ondertussen al bekent dat tussen de 1000k wel 1e zit die te snel knalt maar als je die dingen nou gelijk weg gooit dan is er in 99 procent van de gevallen niks aan de handquote:Op zondag 25 december 2005 11:15 schreef thunderice het volgende:
[..]
Jij hebt een ''kutreactie''
Als jij nou zo normaal als het maar kan een strijker wilt afsteken met een luciferdoosje en die strijker knapt in je hand, dan kun jij jezelf heel fijn naar de tering brengen.
Dat betekent dat tenminste 1 strijker per doosje al te vroeg af gaat.quote:Op zondag 25 december 2005 14:00 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat is ondertussen al bekent dat tussen de 1000k wel 1e zit die te snel knalt maar als je die dingen nou gelijk weg gooit dan is er in 99 procent van de gevallen niks aan de hand
Meerdere keren strijkers gehad die op minder dan een meter van mn handen knalde, en ik gooide (ik doe niet meer aan strijkers) ze altijd meteen weg als ik ze aangestreken had..quote:Op zondag 25 december 2005 14:00 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
dat is ondertussen al bekent dat tussen de 1000k wel 1e zit die te snel knalt maar als je die dingen nou gelijk weg gooit dan is er in 99 procent van de gevallen niks aan de hand
tien euro ??????quote:Op zondag 25 december 2005 21:29 schreef RijstNatie het volgende:
Had net mijn hindoe rol 3000 uitgerold, tering wat is dat ding lang.
bijna 7 meter ofso en dat voor een tien euro
keeeeeeenkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Radegast het volgende:
Eén drie-en-een-half-miljoen-klapper:
http://www.pyroinnovations.com/2004PGIsuperstring.wmv
ik zou eerst ff overleggen met je huisbaas/buren etc.quote:Op zondag 25 december 2005 20:06 schreef RijstNatie het volgende:
zo wil ik mijn rol ook ophangen
http://www.saied.technotop.nl/pix/100.000_kattrol.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |