abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:51:38 #201
83951 rashudo
project 2501
pi_33694772
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:39 schreef Herald het volgende:

[..]

ik vind juist dat de relatie tussen Ann en Jack erg slecht wordt uitgewerkt.

Daarbij is het natuurlijk erg triest dat je geen commentaar op de film mag hebben "want het gaat over een reuze(n)aap" terwijl die personen normaal het hardst zeiken dat een Michael Bay film te overdreven is.
Tsja iedereen moet gewoon mijn gedachtengang aanhangen en anders zijn ze dom!
Their eyes opaque.
  woensdag 4 januari 2006 @ 15:57:55 #202
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33697117
Ik hoop op een Extended DVD Release

Oh Peter, ga je nu The Hobbit verfilmen? Please?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_33698355
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 15:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop op een Extended DVD Release

Oh Peter, ga je nu The Hobbit verfilmen? Please?
Volgens mij ken je nog wel ff wachten op een verfilming van The Hobbit. Hij gaat eerst dit jaar beginnen met het verfilmen van het boek; The Lovely Bones, tevens is hij ook betrokken bij de productie van de verfilming van het computerspel "Halo" en heeft hij laten weten interesse te hebben in het maken van een sequel van The Frighteners

[ Bericht 17% gewijzigd door 7eVeNL op 04-01-2006 16:33:22 ]
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:56:09 #204
4180 Hare
Come fly with me!
pi_33716093
Zojuist voor de 2e keer in de bios gezien en net zo onder de indruk als de eerste keer. Op het eind was ik gewoon echt emotioneel geraakt, dus dan zit het wel goed.
Eerste deel is idd te lang, maar maakt Jackson in de laatste 2 uur echt helemaal goed. Echt 1 van de meest imposante karakters ever heeft ie gecreeerd met Kong. Je voelt en ziet gewoon zijn kracht en zijn emotie, je leeft helemaal met hem mee. De heerlijk actie en het prachtige spektakel zijn bijzaak, maar wel zeer om van te smullen!!!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_33716429
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Hare het volgende:
Zojuist voor de 2e keer in de bios gezien en net zo onder de indruk als de eerste keer. Op het eind was ik gewoon echt emotioneel geraakt, dus dan zit het wel goed.
Eerste deel is idd te lang, maar maakt Jackson in de laatste 2 uur echt helemaal goed. Echt 1 van de meest imposante karakters ever heeft ie gecreeerd met Kong. Je voelt en ziet gewoon zijn kracht en zijn emotie, je leeft helemaal met hem mee. De heerlijk actie en het prachtige spektakel zijn bijzaak, maar wel zeer om van te smullen!!!
Ik was van plan om ook nog een keer te gaan, maar wacht wel op een DVD release
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 01:21:11 #206
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33716828
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef Hare het volgende:
Echt 1 van de meest imposante karakters ever heeft ie gecreeerd met Kong.
Wat nou gecreërd? Het is een remake waarin behalve de CGI en de lengte van de film niks nieuws zit.
pi_33717103
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wat nou gecreërd? Het is een remake waarin behalve de CGI en de lengte van de film niks nieuws zit.
Dus jij vind die zwart wit beelden met stop motion van een pop bekleed met konijnvacht of whatever uit het jaar kruik imposanter dan bijvoorbeeld de actie scene's op skull island of een levens echte uitziende aap die Peter Jackson te voorschijn tovert?
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 01:34:37 #208
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33717190
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Dus jij vind die zwart wit beelden met stop motion van een pop bekleed met konijnvacht of whatever uit het jaar kruik imposanter dan bijvoorbeeld de actie scene's op skull island of een levens echte uitziende aap die Peter Jackson te voorschijn tovert?
Een aap is een aap, Jackson heeft die aap niet gecreeerd, hoogstens vormgegeven naar 2005 maatstaven. Maar het idee, de plot, de reuze-aap heeft Jackson niet gecreerd.
pi_33717241
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:34 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Een aap is een aap, Jackson heeft die aap niet gecreeerd, hoogstens vormgegeven naar 2005 maatstaven. Maar het idee, de plot, de reuze-aap heeft Jackson niet gecreerd.
Die gene doelde waarschijnlijk op de CGI aap versie als meest imposante karakter 'ever created'
pi_33717249
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Ik vind dat Naomi Watts en Andy Serkis best een unieke band weten te creeeren in de film. Op een manier die de oude films ontstijgt.
Het is niet iets wat ik uit kan leggen, maar meer een gevoel wat het bij mij persoonlijk helemaal deed.

Ik ga dan ook ZO de dvd kopen.
pi_33717429
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Ik vind dat Naomi Watts en Andy Serkis best een unieke band weten te creeeren in de film. Op een manier die de oude films ontstijgt.
Het is niet iets wat ik uit kan leggen, maar meer een gevoel wat het bij mij persoonlijk helemaal deed.

Ik ga dan ook ZO de dvd kopen.
Zodra ik er weer finanicieel sterker voor sta ga ik denk als eerst de soundtrack van JNH op CD aanschaffen, en dan maar wachten op de DVD release
  donderdag 5 januari 2006 @ 01:50:30 #212
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_33717554
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:30 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

dus jij vind de mate van CGI gebruik en hoe mooi de special effects er uit zien de maatstaf om een film goed of niet goed te vinden ?

snap ik meteen je huilie smilie op mijn post een pagina eerder....

ik persoonlijk vind de poppen in de oude star wars bv wel 10x imposanter dan de meest overdreven CGI figuren in de nieuwe star wars...

imposant kan ik de 1933 King Kong niet noemen nee, maar minstens zo leuk om te zien als de CGI versie van Jackson.......
Nobody fucks with The Jesus
pi_33717711
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:50 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

dus jij vind de mate van CGI gebruik en hoe mooi de special effects er uit zien de maatstaf om een film goed of niet goed te vinden ?

snap ik meteen je huilie smilie op mijn post een pagina eerder....

ik persoonlijk vind de poppen in de oude star wars bv wel 10x imposanter dan de meest overdreven CGI figuren in de nieuwe star wars...

imposant kan ik de 1933 King Kong niet noemen nee, maar minstens zo leuk om te zien als de CGI versie van Jackson.......
Voor een deel telt dat bij mij ja, voor de meesten volgens mij hoor, maar ik let op zoveel dingen... maar je kan er niet om heen dat de CGI in deze film grandioos is, toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 02:33:35 #214
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_33718312
de CGI in de film in het algemeen vind ik verre van grandioos, King Kong zelf is echter wel zeer goed en het meest overtuigende CGI karakter ooit

de dinosaurussen vind ik persoonlijk veel overtuigender in Jurassic Park, wat ook te maken heeft met het feit dat ze daar niet zo debiel gaan uitglijden en vallen etc. Ook qua T-rexen valt het me tegen dat ze na ruim 10 jaar niet beter, maar eerder slechter uitzien.

het is duidelijk aan de film af te zien dat alle energie (en geld) in King Kong zelf is gestoken dus.

daarnaast bereikt de CGI het dieptepunt met die springende oermens..........tenenkrommend zoiets in een film als deze.

grandioos? dan kan King Kong nog zo grandioos zijn, de rest haalt dan voor mij de film weer omlaag..........daarnaast zijn andere elementen die veel belangrijker zijn dan de CGI, ook niet grandioos te noemen waardoor ik weer terugkom op mijn verhaal wat ik al op de vorige pagina postte
  donderdag 5 januari 2006 @ 07:11:52 #215
4180 Hare
Come fly with me!
pi_33719801
quote:

Ben ik het helemaal mee eens. De 1933 versie zal altijd op een speciaal voetstuk blijven staan, alleen door de ontzettend vernieuwende dingen die in deze film als eerste werden getoond.
  donderdag 5 januari 2006 @ 07:14:27 #216
4180 Hare
Come fly with me!
pi_33719806
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:33 schreef Bolderbast het volgende:
de dinosaurussen vind ik persoonlijk veel overtuigender in Jurassic Park, wat ook te maken heeft met het feit dat ze daar niet zo debiel gaan uitglijden en vallen etc. Ook qua T-rexen valt het me tegen dat ze na ruim 10 jaar niet beter, maar eerder slechter uitzien.
T-Rexen kunnen niet uitglijden wou je zeggen?
Denk je nou niet dat het eigenlijk zeer lompe beesten zijn, lang niet zo behendig als iemand die 4 poten heeft die het kan gebruiken voor lopen/evenwicht/vechten enzo.
Zo'n T-Rex mag dan wel imposant zijn geweest en waarschijnlijk echt wel een verschrikkelijk wezen om tegen te komen, maar dat was alleen omdat er niks groters bestond wat de zwakheid van de T-Rex naar boven kon halen. Geef hem een duwtje en de T-Rex doet je helemaal niks meer.
  donderdag 5 januari 2006 @ 09:43:58 #217
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_33720841
Ik vond die T-Rexen er eigenlijk best gaaf uit zien, technisch mankeerde er wel wat aan de CGI maar de koppen van die beesten waren geweldig gedaan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:31:18 #218
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_33726384
quote:

[..]

Zeker weten één van de maatstaven. Daarnaast zijn geluid, beeld en soundtrack ook van essentieel belang. Verhaal uiteraard ook maar een film met een goed verhaal maar slecht beeld en geluid vind ik meestal weinig aan...
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:52:38 #219
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_33729107
De T-Rexen zagen er in Jurassic Park idd beter uit. Wat niet wil zeggen dat ze er in King Kong dan gelijk slecht uitzagen.
quote:
Bij mij speelt het uiterlijk van de special effects wel een hele grote rol. Als ik in een film een erg slecht geanimeert of gemaakt CGI model zie dan is de lol er bij mij voor een groot deel van af. Ik heb het origineel van King Kong nog nooit gezien, maar denk niet dat deze zoveel indruk achter kan laten dan de nieuwe ( dit weet ik natuurlijk niet zeker, daarvoor moet ik hem eerst zien ).
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:41:06 #220
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_33806202
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 02:33 schreef Bolderbast het volgende:
daarnaast bereikt de CGI het dieptepunt met die springende oermens..........tenenkrommend zoiets in een film als deze.
Klopt, dat viel mij idd. ook gelijk op, vond ik er ook 'neppig' uit zien.
Maar als je die oermensen van dichtbij ziet glimmen ze heel erg. Ik denk dat dat er iets mee te maken heeft dat het raar en nep over komt tijdens die springstok scène.
Every Not Is Truething
pi_33814484
Een bouqeut van chaotische taferelen, alleen zag het er soms wel nep uit.
  zondag 8 januari 2006 @ 12:09:34 #222
94931 bnx
: : www.narinx.net : :
pi_33827010
Heb hem gisteravond\nacht gezien. De film kwam inderdaad langzaam op gang, maar dit is alleen maar om het jaren 30 sfeertje weer te geven en de personages 'voor te stellen' (wie is wat en doet wat).

Na ruim 30 minuten begint de CGI in te zetten met de boot en rots scene. Vanaf daar is het één achtbaan van super scenes en effecten. Je krijgt zeker wel respect en medelijden voor de aap, welke in het verloop van de film alleen maar meer wordt.

Kortom: het is een fantasiefilm welke zéér goed is uitgewerkt, Peter Jackson heeft het naar mijn mening perfect gedaan. Mijn score: dikke 9.0
  zondag 8 januari 2006 @ 14:14:14 #223
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_33830547
Gisteren gezien en m'n eerste indruk is: GEWELDIG!

In tegenstelling tot veel andere mensen vond ik juist de lange inleiding erg gaaf. Vooral dan het stuk vanaf dat ze in de mist terecht komen totdat Ann wordt ontvoerd... Daarna irriteerde ik me het meest aan de eentonige uitdrukking van Ann, zo met dat mondje een beetje open verbaasd, angstig of ontroerd kijken naar Kong. Paar andere dingen die ik wat minder vond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, uiteindelijk vond ik het een fantastische film. Haalt het echter bij lange na niet bij LotR, daar irriteerde ik me aan helemaal niks. Ook daar waren veel ongeloofwaardige dingen, maar ze kwamen gewoon wat geloofwaardiger over. Geef King Kong een 7,5 vanwege de kleine minpuntjes.
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
pi_34606764
Gister King Kong gezien..

Precies Foeske, dat waren ook de dingen die ik wat onrealistisch vond, maar verder een leuke film!
pi_34779133
Naomi Watts
  maandag 6 februari 2006 @ 00:51:44 #226
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34781904
Wanneer komt die op dvd?
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  maandag 6 februari 2006 @ 23:13:16 #227
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_34813660
quote:
Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef Zombine het volgende:
Wanneer komt die op dvd?
in Amerika waarschijnlijk op 28 maart
  maandag 6 februari 2006 @ 23:19:39 #228
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34813913
Ik wou dat ik de film ook leuk kan vinden.. Alleen kan ik het niet. Te traag, te veel special effects, te veel herhaling, te te te..

Jammer voor mij . Ik hoop op een kortere versie op DVD. 1.5-2 uur is lang genoeg voor een monsterfilm.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  maandag 13 februari 2006 @ 00:50:26 #229
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35023342
Net gezien, wel grappig. Had alleen een stuk korter gekund, beetje overdone soms. Ook soms te ongeloofwaardig: als die vrouw en die schrijver aan de poot van een vleermuis ontsnappen.

Voor de rest wel goed. 7/10
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_35440695
Whaha, dit is echt humor, binnenkort komt de film date move uit, daarin zitten enkele spoofs uit King Kong, nu hebben de makers ook een soort gelijk production diary bijgehouden met een eigen versie van Peter Jackson, check

http://www.datemoviethemovie.com/kong/#

pi_35441178
Dat accent ook!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 22:47:41 #232
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_36040241
Peter Jackson in een interview met Empire:
quote:
We're doing the extended cut of King Kong for release later this year on DVD and it's finally going to answer that 70-year-old question, of how did they get King Kong back to New York, so here's a little sneak previews for you and I'll say goodbye.

Shot of ship heading back to New York, gradually pans away to reveal Kong clinging on to the back.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:19:19 #233
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  dinsdag 14 maart 2006 @ 23:31:40 #234
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36041853
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]

Alsof de film nog niet lang genoeg was. Jackson en zijn team moeten leren knippen.. Less is more.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:10:29 #235
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36043208
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Alsof de film nog niet lang genoeg was. Jackson en zijn team moeten leren knippen.. Less is more.
Lees is more...
extended cut, dus ze gaan wel zeker knippen
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:53:53 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_36047218
Zeer vet

Aan het eind van het jaar pronken er 2 King Kong DVD's in m'n kast
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:01:39 #237
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36290875
zojuist gezien, mooi gemnaakt, onderhoudenden,maar je moet wel alles wat je bij National Geographic, Animal Planet en Discovery hebt opgedaan direct vergeten. Vrijwel alle dieren doen dingen die tegen de natuur ingaan;

Een T-Rex jaagt (terwijl T-Rex waarschijnlijk aaseters zouden zijn geweest, dus geen jagers) terwijl hij net vers een prooi in zijn mond heeft. Vrijwel alle jagers, jagen omdat ze moeten etn. Een T-rex die een enorme dino in zijn mond heeft zal eerst de dino opeten en dan weer wachten tot hij honger heeft voordat hij gaat jagen... Wat is de logica om met je mond vol achter een wandelend stukje vlees aan te gaan wat in je holle kies past?

Als de Rex in de liaan hangtt begint hij te koekhappen naar Ann en zet zichzelfs af tegen de muur Elk ander dier zou proberen los te komen uit zijn benarde situatie ipv naar een snackje te happen.

Ann zit in de vuist van Kong als hij rent. Afgezien van het feit dat je lichaam gewoon kapot geschud wordt zet Kong ook nog eens beide vuisten op de grond terwijl Ann er in zit. Anns ingewanden hadden er al na 2x grond-vuist contact uit moeten liggen

De insecten lijken allemaal samen te werken. In de dierenwereld is het normaal dat insect A insect B opeet....
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:41:45 #238
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_36297047
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist gezien, mooi gemnaakt, onderhoudenden,maar je moet wel alles wat je bij National Geographic, Animal Planet en Discovery hebt opgedaan direct vergeten. Vrijwel alle dieren doen dingen die tegen de natuur ingaan;

Een T-Rex jaagt (terwijl T-Rex waarschijnlijk aaseters zouden zijn geweest, dus geen jagers) terwijl hij net vers een prooi in zijn mond heeft. Vrijwel alle jagers, jagen omdat ze moeten etn. Een T-rex die een enorme dino in zijn mond heeft zal eerst de dino opeten en dan weer wachten tot hij honger heeft voordat hij gaat jagen... Wat is de logica om met je mond vol achter een wandelend stukje vlees aan te gaan wat in je holle kies past?

Als de Rex in de liaan hangtt begint hij te koekhappen naar Ann en zet zichzelfs af tegen de muur Elk ander dier zou proberen los te komen uit zijn benarde situatie ipv naar een snackje te happen.

Ann zit in de vuist van Kong als hij rent. Afgezien van het feit dat je lichaam gewoon kapot geschud wordt zet Kong ook nog eens beide vuisten op de grond terwijl Ann er in zit. Anns ingewanden hadden er al na 2x grond-vuist contact uit moeten liggen

De insecten lijken allemaal samen te werken. In de dierenwereld is het normaal dat insect A insect B opeet....
Joh, bedenk je dit allemaal terwijl je die film zit te kijken? Of de T-Rex zich wel gedraagd zoals die zich zou moeten gedragen? Even ter info:

DIT IS EEN FILM OVER EEN TIEN METER GROTE GORILLA OP EEN EILAND MET DINOSAURIERS EN REUZE-INSECTEN!!!

Ga jij je ff lekker zorgen zitten maken of Anne wel levend uit de vuisten van Kong kan komen. Natuurlijk kan ze dat WANT HET IS KONG!!!

Jij bent zeker ook diegene die altijd op sci-fi topics roept "Maar in de ruimte bstaat helemaal geen geluid!!".

...zucht...
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  zaterdag 25 maart 2006 @ 17:59:20 #239
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36359379
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef BMH het volgende:

[..]

idd wel het laatste waar ik op zat te wachten, een nog langere versie van Jackson's Kong

wordt weer eens duidelijk hoe Peter Jackson King Kong EXACT hetzelfde heeft aangepakt als Lord of the Rings.......helaas werkt dat bij King Kong totaal niet vind ik

en hij denkt nu dus ook dat ineens alle verhalen minstens 3 uur nodig hebben ofzo
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:47:40 #240
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  donderdag 30 maart 2006 @ 09:56:10 #241
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36485373
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef japzooi het volgende:

DIT IS EEN FILM OVER EEN TIEN METER GROTE GORILLA OP EEN EILAND MET DINOSAURIERS EN REUZE-INSECTEN!!!
en dan moeten we alle natuurwetten maar even gelijk uit het raam gooien... had er dan een WB tekenfilm van gemaakt
[..]
pi_36485471
Wanneer komt de PAL DVD uit dan
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_36485486
quote:
Jij bent zeker ook diegene die altijd op sci-fi topics roept "Maar in de ruimte bstaat helemaal geen geluid!!".
Godver Ik ben nogal melig op het moment... ik ging zojuist dus helemaal krom op deze opmerking
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 30 maart 2006 @ 16:36:09 #244
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36496476
quote:

[..]

Joh, bedenk je dit allemaal terwijl je die film zit te kijken? Of de T-Rex zich wel gedraagd zoals die zich zou moeten gedragen? Even ter info:

Ga jij je ff lekker zorgen zitten maken of Anne wel levend uit de vuisten van Kong kan komen. Natuurlijk kan ze dat WANT HET IS KONG!!!

...zucht...
het probleem is juist de toon van Jackson's Kong........de film pretendeert juist heel serieus te zijn, waardoor zulke scenes WEL belachelijk worden....als ie iets anders van toon was geweest, dan had ik misschien wel kunnen lachen met koprollende dino's...

zoals bv Lake Placid, die neemt zichzelf niet zo serieus en daar ga ik me dan ook niet ergeren aan een CGI krokodil (die trouwens wel goed uitzag)
ik denk dat zo'n cynisch tintje best wel bij King Kong had gepast...
  donderdag 30 maart 2006 @ 18:08:14 #245
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_36499087
Het stukje waar de film pretendeert heel serieus te zijn, heb ik blijkbaar gemist.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 30 maart 2006 @ 19:19:58 #246
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_36501187
quote:
Op donderdag 30 maart 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het stukje waar de film pretendeert heel serieus te zijn, heb ik blijkbaar gemist.
Die melding werd gedaan in de aftiteling, net na het "no animals were hurt during the production of this film". Maar dat heeft bijna iedreen gemist...
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:20:42 #247
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_36527080
quote:
het stukje waarin de film zichzelf als een parodie of komedie zag heb ik anders gemist. De film probeert een spannende avonturenfilm te zijn met horrorelementen, en wat invloeden van een dramafilm...

Maar ergens heb je gelijk... op het moment dat alle natuurwetten de deur uit werden gegooid (en dat was voornamelijk op het moment dat Kong aan de haal ging met Ann zonder dat haar ook maar een schrammetje toe werd gebracht terwijl haar ingewanden eigenlijk al over het halve eiland verspreid zouden moeten zijn) pretendeerde de film idd dat het niet serieus genomenmoest worden...
[..]
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:46:37 #248
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36528048
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

het stukje waarin de film zichzelf als een parodie of komedie zag heb ik anders gemist. De film probeert een spannende avonturenfilm te zijn met horrorelementen, en wat invloeden van een dramafilm...

Maar ergens heb je gelijk... op het moment dat alle natuurwetten de deur uit werden gegooid (en dat was voornamelijk op het moment dat Kong aan de haal ging met Ann zonder dat haar ook maar een schrammetje toe werd gebracht terwijl haar ingewanden eigenlijk al over het halve eiland verspreid zouden moeten zijn) pretendeerde de film idd dat het niet serieus genomenmoest worden...
Goed voorbeeld als je Jack en ann met die gevleugde dinosaurus mee vliegen, of vleermuis of wat was het ook alweer?

maar goed, nog 11 dagen wachten op de S.E. dvd
  vrijdag 31 maart 2006 @ 22:11:36 #249
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_36536788
quote:
het hele eerste uur, de zogenaamde karakter uitdieping.....vind ik toch een beetje teveel van het goede voor een film als King Kong........oh oh wat een drama tussen Jack en Ann

en dan op het eind boeit het allemaal niet meer en komt Jack nog even een seconde in beeld en dan is de film afgelopen......hoe langzaam het begin, des te minder tijd is er blijkbaar om het geheel af te ronden...

ik vond het einde van de ' 76 versie veel "indrukwekkender" dan deze afraffeling, (maar dat kan ook omdat ik toen nog erg jong was)
  vrijdag 14 april 2006 @ 19:22:31 #250
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_36962434
Ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer. Welke versies van de DVD komen er nu uit?
  maandag 17 april 2006 @ 22:08:36 #251
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_37045766
Ik vond hem goed, mooi eerbetoon aan het origineel. En net zo'n B-film. Echt van die cliche dialogen en personages. Alleen dat stuk halverwege met die insecten en vooral die bloedzuigers had van mij niet gehoeven.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_37045866
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]

Dat maakt het kopen van de DVD al de moeite waard imo. Ik ben er zo benieuwd naar.
  maandag 17 april 2006 @ 22:17:38 #253
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37046090
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef magnifor het volgende:

[..]

Dat maakt het kopen van de DVD al de moeite waard imo. Ik ben er zo benieuwd naar.
Wanneer komt die uit, dan?
pi_37046394
Morgen staat er een review van mijn hand over King Kong op de FP.

Voor de geïnteresseerden
Graag op anoniem
  maandag 17 april 2006 @ 23:17:21 #255
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37048476
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef Mainport het volgende:
Morgen staat er een review van mijn hand over King Kong op de FP.

Voor de geïnteresseerden
Ben benieuwd, ben zelf erg tevreden over de DVD
pi_37048522
Jij kunt hem al zien in de DPS he
Graag op anoniem
  dinsdag 18 april 2006 @ 00:20:59 #257
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_37050563
quote:
Op maandag 17 april 2006 23:18 schreef Mainport het volgende:
Jij kunt hem al zien in de DPS he
gaat ffies kijken
  woensdag 19 april 2006 @ 10:51:59 #258
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_37089496
2-disc lim. ed. S.E. samen met de production diaries gekocht voor ¤18.
Da's wel een nette prijs.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_37089546
ik heb hem gezien en vond hem prachtig

Kong
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 19 april 2006 @ 18:46:59 #260
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37103144
quote:
Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef Smots het volgende:
2-disc lim. ed. S.E. samen met de production diaries gekocht voor ¤18.
Da's wel een nette prijs.
Ah, cool. Waar?
  woensdag 19 april 2006 @ 23:40:24 #261
10785 Smots
pi_37114049
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:46 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ah, cool. Waar?
FRS.
Je moet wel ff vragen of ze die production diaries nog hebben. En je moet zo'n free-ID hebben (10% korting)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_37122940
Bedankt voor de tip!
  donderdag 20 april 2006 @ 12:03:42 #263
3767 Herald
Come get some
pi_37123018
ik vond die pre-order actie van FRS wel tof, als je 5 euro aanbetaalde hoefde je later maar 14,99 te betalen voor de DVD ipv de normale prijs van 19,99!
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_37123060
Dan betaal je toch nog steeds hetzelfde of ben ik nu dom?
  donderdag 20 april 2006 @ 12:28:49 #265
10785 Smots
pi_37123653
nee, je bent niet dom.
pre-order actie komt op hetzelfde neer als ik ervoor heb betaald.
pi_37173590
quote:
Op maandag 17 april 2006 22:17 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Wanneer komt die uit, dan?
De extended edition komt eind dit jaar uit volgens die interview.
  vrijdag 21 april 2006 @ 22:54:43 #267
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_37173632
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef magnifor het volgende:

[..]

Net wat deze film nodig heeft
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_37173645
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:05 schreef MadGuy het volgende:
Dan betaal je toch nog steeds hetzelfde of ben ik nu dom?
Hoe verzinnen ze zulke spectaculaire acties bij de FRS
pi_37173695
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:54 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Net wat deze film nodig heeft
Ik wil gewoon zien hoe Kong naar de stad vervoerd wordt.
pi_37173802
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef magnifor het volgende:

[..]

Ik wil gewoon zien hoe Kong naar de stad vervoerd wordt.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik vind de 2 discs editie die ik heb meer dan genoeg
pi_37184835
Ik wacht gewoon.

Voor je het weet zitten we ergens in nov, dec.
  zaterdag 22 april 2006 @ 22:40:08 #272
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_37198209
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef magnifor het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie wel. Ik heb nu gewoon de special edition gekocht.
pi_37474928
Gave film maar net iets te lang..
pi_45776524
Ik heb hem net gezien (ja nu pas ) en ik vond hem veel te langdradig. De film had goed kunnen zijn als PJ niet zoveel onnodige dingen erin had laten zitten(die vechtscenens met die dinos duurden een eeuwigheid, het bootgedeelte). Gemiste kans, maar omdat ik me nog wel een beetje vermaakt heb een 5.5 met de hakken over de sloot...
  donderdag 1 februari 2007 @ 21:48:55 #275
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_45898420
zaterdag op tv
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_45898635
Ik heb King Kong vorige week gekocht op DVD Was een mooie actie van onze videotheek; '5 ex-rentals voor 15,- kopen'
Dus King Kong, met nog andere toppers als Serenity, Saw en nog een paar voor 15,- opgehaald. En ik vind het (hoewel ik het niet had verwacht) een geweldige film
  vrijdag 2 februari 2007 @ 07:30:54 #277
22457 Patch
pi_45907302
Morgen op tv
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Moderator vrijdag 2 februari 2007 @ 07:44:42 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_45907381
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:30 schreef Patch het volgende:
Morgen op tv
Niet iedereen heeft Film1.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 08:48:30 #279
22457 Patch
pi_45907930
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 07:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft Film1.
maarrrrr, iedereen zou het 2 maanden kunnen hebben
pi_45909613
Zeg, is er inmiddels ook niet een extended uit?

Ik moet nog steeds de dvd bekijken...
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:47:58 #281
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_45925070
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:21 schreef MadGuy het volgende:
Zeg, is er inmiddels ook niet een extended uit?

Ik moet nog steeds de dvd bekijken...
In Nederland niet, overal elders op de wereld wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')