in Amerika waarschijnlijk op 28 maartquote:Op maandag 6 februari 2006 00:51 schreef Zombine het volgende:
Wanneer komt die op dvd?
quote:We're doing the extended cut of King Kong for release later this year on DVD and it's finally going to answer that 70-year-old question, of how did they get King Kong back to New York, so here's a little sneak previews for you and I'll say goodbye.
Shot of ship heading back to New York, gradually pans away to reveal Kong clinging on to the back.
Alsof de film nog niet lang genoeg was. Jackson en zijn team moeten leren knippen.. Less is more.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Peter Jackson in een interview met Empire:
[..]
Lees is more...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof de film nog niet lang genoeg was. Jackson en zijn team moeten leren knippen.. Less is more.
Joh, bedenk je dit allemaal terwijl je die film zit te kijken? Of de T-Rex zich wel gedraagd zoals die zich zou moeten gedragen? Even ter info:quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef MikeyMo het volgende:
zojuist gezien, mooi gemnaakt, onderhoudenden,maar je moet wel alles wat je bij National Geographic, Animal Planet en Discovery hebt opgedaan direct vergeten. Vrijwel alle dieren doen dingen die tegen de natuur ingaan;
Een T-Rex jaagt (terwijl T-Rex waarschijnlijk aaseters zouden zijn geweest, dus geen jagers) terwijl hij net vers een prooi in zijn mond heeft. Vrijwel alle jagers, jagen omdat ze moeten etn. Een T-rex die een enorme dino in zijn mond heeft zal eerst de dino opeten en dan weer wachten tot hij honger heeft voordat hij gaat jagen... Wat is de logica om met je mond vol achter een wandelend stukje vlees aan te gaan wat in je holle kies past?
Als de Rex in de liaan hangtt begint hij te koekhappen naar Ann en zet zichzelfs af tegen de muurElk ander dier zou proberen los te komen uit zijn benarde situatie ipv naar een snackje te happen.
Ann zit in de vuist van Kong als hij rent. Afgezien van het feit dat je lichaam gewoon kapot geschud wordt zet Kong ook nog eens beide vuisten op de grond terwijl Ann er in zit. Anns ingewanden hadden er al na 2x grond-vuist contact uit moeten liggen
De insecten lijken allemaal samen te werken. In de dierenwereld is het normaal dat insect A insect B opeet....
idd wel het laatste waar ik op zat te wachten, een nog langere versie van Jackson's Kongquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Alsof de film nog niet lang genoeg was. Jackson en zijn team moeten leren knippen.. Less is more.
en dan moeten we alle natuurwetten maar even gelijk uit het raam gooien... had er dan een WB tekenfilm van gemaaktquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef japzooi het volgende:
DIT IS EEN FILM OVER EEN TIEN METER GROTE GORILLA OP EEN EILAND MET DINOSAURIERS EN REUZE-INSECTEN!!!
Godverquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef japzooi het volgende:
Jij bent zeker ook diegene die altijd op sci-fi topics roept "Maar in de ruimte bstaat helemaal geen geluid!!".
het probleem is juist de toon van Jackson's Kong........de film pretendeert juist heel serieus te zijn, waardoor zulke scenes WEL belachelijk worden....als ie iets anders van toon was geweest, dan had ik misschien wel kunnen lachen met koprollende dino's...quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:41 schreef japzooi het volgende:
[..]
Joh, bedenk je dit allemaal terwijl je die film zit te kijken? Of de T-Rex zich wel gedraagd zoals die zich zou moeten gedragen? Even ter info:
DIT IS EEN FILM OVER EEN TIEN METER GROTE GORILLA OP EEN EILAND MET DINOSAURIERS EN REUZE-INSECTEN!!!
Ga jij je ff lekker zorgen zitten maken of Anne wel levend uit de vuisten van Kong kan komen. Natuurlijk kan ze dat WANT HET IS KONG!!!
Jij bent zeker ook diegene die altijd op sci-fi topics roept "Maar in de ruimte bstaat helemaal geen geluid!!".
...zucht...
Die melding werd gedaan in de aftiteling, net na het "no animals were hurt during the production of this film". Maar dat heeft bijna iedreen gemist...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het stukje waar de film pretendeert heel serieus te zijn, heb ik blijkbaar gemist.
het stukje waarin de film zichzelf als een parodie of komedie zag heb ik anders gemist. De film probeert een spannende avonturenfilm te zijn met horrorelementen, en wat invloeden van een dramafilm...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het stukje waar de film pretendeert heel serieus te zijn, heb ik blijkbaar gemist.
Goed voorbeeld als je Jack en ann met die gevleugde dinosaurus mee vliegen, of vleermuis of wat was het ook alweer?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:20 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
het stukje waarin de film zichzelf als een parodie of komedie zag heb ik anders gemist. De film probeert een spannende avonturenfilm te zijn met horrorelementen, en wat invloeden van een dramafilm...
Maar ergens heb je gelijk... op het moment dat alle natuurwetten de deur uit werden gegooid (en dat was voornamelijk op het moment dat Kong aan de haal ging met Ann zonder dat haar ook maar een schrammetje toe werd gebracht terwijl haar ingewanden eigenlijk al over het halve eiland verspreid zouden moeten zijn) pretendeerde de film idd dat het niet serieus genomenmoest worden...
het hele eerste uur, de zogenaamde karakter uitdieping.....vind ik toch een beetje teveel van het goede voor een film als King Kong........oh oh wat een drama tussen Jack en Annquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |