Dat maakt het kopen van de DVD al de moeite waard imo. Ik ben er zo benieuwd naar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:47 schreef Timo20 het volgende:
Peter Jackson in een interview met Empire:
[..]
Wanneer komt die uit, dan?quote:Op maandag 17 april 2006 22:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat maakt het kopen van de DVD al de moeite waard imo. Ik ben er zo benieuwd naar.
Ben benieuwd, ben zelf erg tevreden over de DVDquote:Op maandag 17 april 2006 22:25 schreef Mainport het volgende:
Morgen staat er een review van mijn hand over King Kong op de FP.
Voor de geïnteresseerden
Ah, cool. Waar?quote:Op woensdag 19 april 2006 10:51 schreef Smots het volgende:
2-disc lim. ed. S.E. samen met de production diaries gekocht voor ¤18.
Da's wel een nette prijs.
FRS.quote:
Net wat deze film nodig heeftquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef magnifor het volgende:
[..]
De extended edition komt eind dit jaar uit volgens die interview.
Hoe verzinnen ze zulke spectaculaire acties bij de FRSquote:Op donderdag 20 april 2006 12:05 schreef MadGuy het volgende:
Dan betaal je toch nog steeds hetzelfde of ben ik nu dom?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar ik vind de 2 discs editie die ik heb meer dan genoegquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:57 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zien hoe Kong naar de stad vervoerd wordt.
Nou ja, ik zie wel. Ik heb nu gewoon de special edition gekocht.quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:52 schreef magnifor het volgende:
[..]
De extended edition komt eind dit jaar uit volgens die interview.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |