liever natuur, dan uitlaatgassen, en betonnen gebouwen, met teveel glas erin...quote:
tis dus alleen architectonisch leukquote:Op zondag 18 december 2005 12:34 schreef TehRockstar het volgende:
Je bedoelt grachtenpanden, winkelstraten en oude stations?
nope, gelukkig niet ...quote:
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leukerquote:
ik doe me bestquote:Op zondag 18 december 2005 12:40 schreef Stroekie het volgende:
Morruguh allemaal![]()
Dat wordt dus vandaag nog topic 1500 openen als we een beetje doorposten
Dat vind ik dan weer heel onprettig.quote:Op zondag 18 december 2005 12:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nah, doe mij maar gewoon de gezelligehid van een dorp, iedereen kennen en zo, dat is veel leuker
ik ben nu bezig met de doorstartquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heel goed![]()
Je hebt gisteren inderdaad wel een vliegende start gemaakt
dan moet je lekker in de stad blijven, als je van ongezelligheid, zakelijkheid, en kilheid houdtquote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel onprettig.
quote:Op zondag 18 december 2005 12:59 schreef Burner82 het volgende:
nee, een niet verwijfde homo.. maar da zul je wel nie kennen daarboven he
vervang het lesbischeflikker gedeelte door bouwvakker, en dan klopt het (voor jou dan:P)quote:Op zondag 18 december 2005 13:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]. Dus je bent een boerengothicaltometalmannelijklesbischeflikker?
Gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |