Uh nee, alleen PS2quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jep, februari of maart dacht ik. PS2 en PC.
ik heb dat leuke achtervolgingsspel op de site ook al eens gespeeldquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:42 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Uh nee, alleen PS2
Afgelopen mei heb ik het spel zelfs al gespeeld
Die stemmen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb dat leuke achtervolgingsspel op de site ook al eens gespeeld
kut spel
Das dat Flash spelletje.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb dat leuke achtervolgingsspel op de site ook al eens gespeeld
kut spel
jaquote:
toch maar eens op zoek naar een PS2 Emulatorquote:24: The Game voor de PS2 wordt heeeel groot. Speelt zich af tussen seizoen 2 en 3. Echte stemmen van de echte acteurs, schrijver is ook van 24 en muziek van Sean Callery.![]()
![]()
Ik heb een brakke 24 ringtone via een engelse WAP site ofzo gedownload.. ik wist niet eens dat m'n telefoon dat konquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef Faithy het volgende:
ik wil heel graag het CTU telefoondeuntje op mn telefoon..
al eens geprobeerd, maar met dat toestel van mij lukt dat volgens mij niet..
(Siemens C60)
Ikke heb 'm ook als mp3 ringtone. Alleen jammer dat mijn telefoon niet kan trillen en ringtonen tegelijkertijdquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef Repeat het volgende:
Komt dat spel niet uit voor de PC dan?
Op mijn telefoon kan je btw gewoon mp3'tjes zetten en die als beltoon gebruiken... Zo heb ik de CTU beltoon ook
ik ben niet zo technisch..quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je telefoon moet MP3 ringtones ondersteunen. Tenzij er ergens een polyfone versie rondzwerft.
Kun je mij die eens sturen? Heb je de interne of externe beltoon?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef Repeat het volgende:
Op mijn telefoon kan je btw gewoon mp3'tjes zetten en die als beltoon gebruiken... Zo heb ik de CTU beltoon ook
Ik heb even gezocht, maar ik kan hem echt niet meer vinden in de chaos op mn pcquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Kun je mij die eens sturen? Heb je de interne of externe beltoon?
PS2 only..quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:51 schreef Repeat het volgende:
http://www.ccir.ed.ac.uk/~jad/ringtone.htmlquote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht, maar ik kan hem echt niet meer vinden in de chaos op mn pc
quote:
En Sony heeft exclusief de 24-licentie. Dus 24 zul je ook in de toekomst alleen op de consoles of handheld van Sony vindenquote:Op zondag 25 december 2005 01:52 schreef TC03 het volgende:
Dat spel is puur commercieel gericht, en de PS2 heeft verreweg de meeste gebruikers, dus ja.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
En Sony heeft exclusief de 24-licentie. Dus 24 zul je ook in de toekomst alleen op de consoles of handheld van Sony vinden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 28-12-2005 17:47:41 ]
Donald Sutherland speelt nu in Commander in Chief, nieuwe serie. Doet het wel aardig, dus je zult heb iig dit seizoen denk niet zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd. Ga niet de spoilers lezen. Ik hoop eigenlijk dat Donald Sutherland mee gaat doen, lijkt me geweldig!
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 28-12-2005 17:48:06 ]
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.quote:
Sunchaser is het met me eens!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.
ja bedankt he!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef SunChaser het volgende:
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.
Ik zie nu die geile scene uit seizoen 2 voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sunchaser is het met me eens!
(ja, ok, naakt mag ook) --> ze draagt in kleren totaal niets bij aan de hele serie....
Ik vroeg daarboven of spoileren kon in dit topic, don't blame me.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ja bedankt he!![]()
gebruik spoiler tag ofzo!
ik ga dit topic mijden, het verpest de boel alleen maar en er wordt verder toch niks zinnigs besproken![]()
Toen ze voor de tachtigste keer dat seizoen in een benarde situatie terecht was gekomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik zie nu die geile scene uit seizoen 2 voor mij.
Kim in de badkamer met harde nippels![]()
Mensen willen dat gewoon niet weten, tyfuskneus. Het valt vast wel ergens te lezen maar dat wordt expres vermeden. Voor mij heb je iets wat ik niet wilde weten onthuld en een stukje van die aflevering waarin dat gaat gebeuren dus verknald. Hartelijk bedankt, mongool.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hahaha
dat valt nergens te lezen ofzo hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef SqueaK het volgende:
ik heb net seizoen 3 afgekeken... wat ik niet begrijp is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:00 schreef Merkie het volgende:
[..]oow haha nee niet gezien... wel beetje misleidend ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even in een spoiler:quote:Op donderdag 29 december 2005 18:43 schreef greatgonzo het volgende:
wie legt me dan uit wat er in S4 duidelijk wordt over het slot van S2, wanneer die oliebaron zegt dat de voorbereidingen voor de volgende aanslag "vandaag" al begonnen zijn?
Die opdrachtgever in S2 is niet Marwan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Balenquote:Op donderdag 29 december 2005 18:56 schreef CloudStrife het volgende:
Datgene wat echt gebeurde na seizoen 2, en met de man op de boot zul je alleen in 24: The Game tegenkomen.
quote:Op donderdag 29 december 2005 18:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar even in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
He, jij zit ook op GoTquote:Op donderdag 29 december 2005 19:53 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Op IMDb zijn wat set shots gemaakt, één foto is behoorlijk spoiler gevoelig!:
http://imdb.com/gallery/scrapbook/95
Overigens staat op de 24 spoiler heaven weer een nieuw 'interview' over episode 5.1. Als je wat leuke - zware - spoiler info wilt:
http://www.24spoilers.tvheaven.com/index.html
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef CloudStrife het volgende:
DON'T WATCH THOSE IMDB PHOTO'S!!Ik zweer het!
Haha, ik cross post tussen fok forum en gotquote:Op donderdag 29 december 2005 20:02 schreef Merkie het volgende:
He, jij zit ook op GoT. Jammer genoeg weet ik al wat er op de foto staat omdat iemand hier het leuk vond om dat te vertellen.
Ik had je gewaarschuwdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef CloudStrife het volgende:
OMG * Dos37 kon zich niet inhouden.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:22 schreef CloudStrife het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mensen willen dat gewoon niet weten, tyfuskneus. Het valt vast wel ergens te lezen maar dat wordt expres vermeden. Voor mij heb je iets wat ik niet wilde weten onthuld en een stukje van die aflevering waarin dat gaat gebeuren dus verknald. Hartelijk bedankt, mongool.![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
Kazaa?quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat Day 5 al was begonnen. Vandaar dat ik niks kon vinden op KaZaA
Ja, maar het eerste gedeelte van seizoen 1 is een paar weken terug gestopt. Gaat pas in maart weer verderquote:Op zondag 1 januari 2006 16:31 schreef raptorix het volgende:
Kijken jullie trouwens ook Prison Break? Ik denk dat als je 24 gaaf vind, dat je deze ook wel cool vind, in ieder geval helpt het weer een stukje dagelijks beslommering voorbij te komen
OMG dat vind ik nog de beste er afquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Aryan_S het volgende:
Ik weet niet of deze al langs is geweest, maar ik heb een nieuwe trailer ge upload:
http://rapidshare.de/files/10264169/24S5Promo16.rar.html
Goede serie, heb de eerste 3 gekeken, en zit goed in elkaarquote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef Merkie het volgende:
Sleeper Cell, 10-delige miniserie. Maar die's ook al afgelopen.
Kasabian - Club Footquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:55 schreef Wytze het volgende:
Ja, dat nummer is heel erg relaxt, dat was ook al mijn eerste reactie hehe
Wie zoekt
Ik kan me haast niet voorstellen dat je dat uit je hoofd wistquote:
Volgens mij zou het ook oorspronkelijk zondag begonnen zijn, maar was het 2 weken uitgesteld.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan haast niet wachten. Vorig jaar begon 24 al op 4 januari volgens mij. Behoorlijk balen dat we nu nog 2 weken geduld moeten hebben.
En al die spoilers moeten we maar met een korreltje zout nemen, aangezien de producers vast van alles doen om weer valse 'screenplays' in de omloop te brengen... zoals ieder jaar.
gelukkig, want ik ben nog op vakantiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij zou het ook oorspronkelijk zondag begonnen zijn, maar was het 2 weken uitgesteld.![]()
Nog máár?!quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef HuubTuub het volgende:
Op de dvd set van seizoen 4 staat een prequel naar day 5. Er zijn geen echte onthullingen over de inhoud van dag 5.
Op de 15de en de 16de is er dan wel een 4 uur durende premiere.
Dat lijkt me sterk. Want dan zou dag 5 zich voor Dag 4 moeten afspelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef HuubTuub het volgende:
Op de dvd set van seizoen 4 staat een prequel naar day 5.
Bron?! 'k Geloof er geen zak van namelijk. Zou wel héél goed nieuws zijn als het waar is, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef HuubTuub het volgende:
Op de dvd set van seizoen 4 staat een prequel naar day 5. Er zijn geen echte onthullingen over de inhoud van dag 5.
Op de 15de en de 16de is er dan wel een 4 uur durende premiere.
Mijn god.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Want dan zou dag 5 zich voor Dag 4 moeten afspelen
Jawel, net als het vorige seizoen worden er twee dagen achter elkaar dubbele afleveringen uitgezonden, dus in totaal vier afleveringen. Het stond in ieder geval op Ain't It Cool News, heb geen linkje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bron?! 'k Geloof er geen zak van namelijk. Zou wel héél goed nieuws zijn als het waar is, maar ik vrees het ergste.
Hij doelt op dat anderequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jawel, net als het vorige seizoen worden er twee dagen achter elkaar dubbele afleveringen uitgezonden, dus in totaal vier afleveringen. Het stond in ieder geval op Ain't It Cool News, heb geen linkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |