Weer eens seizoen 5 gekekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben vandaag weer eens seizoen 5 gaan kijken, viel me op dat Elisha Cuthbert er niet in voorkwam, kijk ik net, staat er dat ze niet meer aan de serie meedoet
Hoe is zei er ookalweer uit geschreven dan? (hele tijd terug seizoen 3 gezien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mee in afleveringen 7,8,9,10.
quote:Op donderdag 22 december 2005 02:22 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens imdb doetimdb is niet altijd de meest betroubare site wat dat betreft heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mee in afleveringen 7,8,9,10.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Maarquote:Op donderdag 22 december 2005 02:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
imdb is niet altijd de meest betroubare site wat dat betreft he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op donderdag 22 december 2005 08:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Maardat weet ik, maar of ze ook echt in die eps meedoet weet je nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
ik heb ook geen idee of het wel officieel 24/fox isquote:Op vrijdag 23 december 2005 00:57 schreef Merkie het volgende:
Pff, commerciële troep volgens mij. Niet interessant op het eerste gezicht.
quote:"He dissappeared to protect his secret"
"He changed his name and started a new life"
"He thought he was safe..."
"Then Day 5 began..."
"Day 5, 4-hour Premiere January 15&16, 2006, 8/7 c"
erg spoilerig?quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:39 schreef CloudStrife het volgende:
Ik waarschuw iedereen even.
BEKIJK DE FOTO'S OP IMDB VAN 24 NIET!!!!!!!!!!
fuckquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef TC03 het volgende:
Je plaatjes doen het niet, qu.
Zei ik toch Pipoquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef qu63 het volgende:
http://i.imdb.com/Photos/Sbk/95/603.JPG
Zo'n shirt wil ik ook!
http://i.imdb.com/Photos/Sbk/95/186.JPG
is dat nou een CTU of een politie badge?
en ik heb net ook die ene foto op imdb gezien die ik maar beter niet had kunnen zien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef TC03 het volgende:
Volgens mij las ik een omschrijving van die foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef qu63 het volgende:
[..]Of toch een Nip/Tuck-carved foto foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op http://www.24fanclub.com/ kan je 24/CTU spulletjes kopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:59 schreef qu63 het volgende:
http://i.imdb.com/Photos/Sbk/95/603.JPG
Zo'n shirt wil ik ook!
Tja sorry, zag niet dat het eerder in dit topic vermeld stond..quote:
Je telefoon moet MP3 ringtones ondersteunen. Tenzij er ergens een polyfone versie rondzwerft.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef Faithy het volgende:
ik wil heel graag het CTU telefoondeuntje op mn telefoon..
al eens geprobeerd, maar met dat toestel van mij lukt dat volgens mij niet..
(Siemens C60)
Jep, februari of maart dacht ik. PS2 en PC.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:53 schreef Repeat het volgende:
Op imdb is er ook een pagina voor 24 "the game", zal dus ook wel een spel van uitkomen![]()
de foto sectiequote:Op zaterdag 24 december 2005 15:57 schreef Repeat het volgende:
waar is trouwens die pagina op imdb die ik beter niet kan zien? Kan hem namelijk niet eens vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |