quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mike op 28-12-2005 17:47:41 ]
Donald Sutherland speelt nu in Commander in Chief, nieuwe serie. Doet het wel aardig, dus je zult heb iig dit seizoen denk niet zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Ben benieuwd. Ga niet de spoilers lezen. Ik hoop eigenlijk dat Donald Sutherland mee gaat doen, lijkt me geweldig!
quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]en bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 28-12-2005 17:48:06 ]
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.quote:
Sunchaser is het met me eens!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.
ja bedankt he!quote:Op woensdag 28 december 2005 17:54 schreef SunChaser het volgende:
Kim is best irritant, die moet of naakt of dood. Snap niet dat Jack alweer een nieuwe liefde heeft, wordt toch niks.
Ik zie nu die geile scene uit seizoen 2 voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:13 schreef Faithy het volgende:
[..]
Sunchaser is het met me eens!
(ja, ok, naakt mag ook) --> ze draagt in kleren totaal niets bij aan de hele serie....
Ik vroeg daarboven of spoileren kon in dit topic, don't blame me.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:33 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
ja bedankt he!![]()
gebruik spoiler tag ofzo!
ik ga dit topic mijden, het verpest de boel alleen maar en er wordt verder toch niks zinnigs besproken![]()
Toen ze voor de tachtigste keer dat seizoen in een benarde situatie terecht was gekomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:34 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik zie nu die geile scene uit seizoen 2 voor mij.
Kim in de badkamer met harde nippels![]()
Mensen willen dat gewoon niet weten, tyfuskneus. Het valt vast wel ergens te lezen maar dat wordt expres vermeden. Voor mij heb je iets wat ik niet wilde weten onthuld en een stukje van die aflevering waarin dat gaat gebeuren dus verknald. Hartelijk bedankt, mongool.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hahaha
dat valt nergens te lezen ofzo hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2005 15:46 schreef SqueaK het volgende:
ik heb net seizoen 3 afgekeken... wat ik niet begrijp is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:00 schreef Merkie het volgende:
[..]oow haha nee niet gezien... wel beetje misleidend ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |