abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33176963
Volgens mij nog wel genoeg stof voor deeltje 4:
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef JeffLebowski het volgende:
Welk alternatief heb je me te bieden bij een drastisch kleinere overheid dan?
Een kleine overheid is slechts een basis, het ligt een beetje aan de burger zelf of de ontstane ruimte ingenomen wordt door óf de markt óf maatschappelijke organisaties.
  zondag 18 december 2005 @ 00:14:23 #2
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_33178892
Het lijkt mij duidelijk dat een goede overheid noodzakelijk is als tegenwicht voor de multinationals. Hoe groot die overheid is niet belangrijk. De effectiviteit daarvan wel.

Resultaten / effort= X

wanneer X hetr grootst is dan is de efficientie het hoogst!

Maarja met een kabinet als het Kabinet Balkenende is de efficentie naar mijn mening ver te zoeken. Dat is eigenlijk met de meeste politieke partijen in NL. Jammer maar waar.
  zondag 18 december 2005 @ 00:22:03 #3
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33179143
quote:
Volgens mij nog wel genoeg stof voor deeltje 4
denk het ook, SP, de meest controversiele partij vh land als je het mij vraagt

Op http://janmarijnissen.nl/ kan je gratis de boeken van Jan lezen. Houdt de geest scherp zeg maar.

Op zijn weblog kan je reacties geven op zijn semi-OPs, echter je moet niet te rechts zijn anders wordt je reactie verwijdert. Ja je hoort het goed, op Jan's weblog wordt aan censuur gedaan. Als ze er na een tijdje achter komen dat je nogal rechts bent t.o.v. de volgelingen van Jan worden je reacties gewoon gewist. Gebeurt met mij en eveneens met een aantal POL oudgedienden.

Valt me erg tegen van Jan.

janmarijnissenxxx.jpg
sneue stakkers
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  zondag 18 december 2005 @ 15:27:47 #4
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33191707
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:
Op zijn weblog kan je reacties geven op zijn semi-OPs, echter je moet niet te rechts zijn anders wordt je reactie verwijdert. Ja je hoort het goed, op Jan's weblog wordt aan censuur gedaan. Als ze er na een tijdje achter komen dat je nogal rechts bent t.o.v. de volgelingen van Jan worden je reacties gewoon gewist. Gebeurt met mij en eveneens met een aantal POL oudgedienden.

Klinkt toch wel erg als de SP echt zo'n partij die alleen naar hun eigen argumenten luisterd en geen oog heeft voor de wereld om zich heen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 18 december 2005 @ 19:00:55 #5
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33197859
Hoe zouden we de winst van de SP bij de volgende verkiezingen kunnen maximaliseren
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zondag 18 december 2005 @ 23:27:06 #6
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_33206311
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef DionysuZ het volgende:
Hoe zouden we de winst van de SP bij de volgende verkiezingen kunnen maximaliseren
Ben meer geïnteresseerd hoe we die kunnen minimaliseren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_33211515
quote:
Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef DionysuZ het volgende:
Dat zou erg jammer zijn voor de kansarmen in de samenleving.
pi_33212172
quote:
Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Klinkt toch wel erg als de SP echt zo'n partij die alleen naar hun eigen argumenten luisterd en geen oog heeft voor de wereld om zich heen.
Ach dat zal toch wel weer meevallen, waarschijnlijk zullen er net zulke off topic reactie's als hier door diezelfde users geplaatst worden, en die huilen hier ook soms al als hun postings veranderd worden dat er op fok censuur wordt toegepast.

Verder vindt er natuurlijk op de forum's van rechtse signatuur geen censuur plaats
  maandag 19 december 2005 @ 12:33:54 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33214459
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Basp1 het volgende:

Verder vindt er natuurlijk op de forum's van rechtse signatuur geen censuur plaats
niks mee te maken, dit is de website van een bekend politicus, iemand die altijd een mond vol mooie woorden heeft maar op zijn eigen log volop aan censuur doet.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33215055
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:33 schreef McCarthy het volgende:

[..]

niks mee te maken, dit is de website van een bekend politicus, iemand die altijd een mond vol mooie woorden heeft maar op zijn eigen log volop aan censuur doet.
Links mag niet aan moderatie doen, maar rechtse websites mogen dat wel naar hartelust, want censuur is een typisch rechts trekje

Ach als een linksextremistische figuur wat ander invalshoeken op rechtse site's plaatst dan worden die ook verwijderd, en dat vind ik niet meer dan normaal, dat je wel jezelf een beetje goed uit de verf probeert te laten komen. Zeker als er van die kort door de bocht genomen commentaren, geen onderbouwingen, maar door blijven zeiken over 1 punt, off topic, enz ... gegeven worden.
  maandag 19 december 2005 @ 13:15:49 #11
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33215259
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Links mag niet aan moderatie doen, maar rechtse websites mogen dat wel naar hartelust, want censuur is een typisch rechts trekje

Ach als een linksextremistische figuur wat ander invalshoeken op rechtse site's plaatst dan worden die ook verwijderd, en dat vind ik niet meer dan normaal, dat je wel jezelf een beetje goed uit de verf probeert te laten komen.
heb ik ooit gezegd dat rechtse websites aan censuur mogen doen ? Dat keur ik ook af. Dus ga me nou geen woordne in de mond leggen

afwijkende meningen wissen noem jij moderatie
ik noem het censuur. Ze willen gewoon geen ander geluid horen.
quote:
Zeker als er van die kort door de bocht genomen commentaren, geen onderbouwingen, maar door blijven zeiken over 1 punt, off topic, enz ... gegeven worden.
als ze die nou eens zouden verwijderen zouden er idd alleen maar rechtse reacties overblijven ja .
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:07:25 #12
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_33564661
ik stem SP omdat in de eerste echte show van Spijkerman bij Talpa gelijk Marijnissen te gast is!
Echt top actie: gelijk de geldnek Spijkerman een steuntje in de rug geven. Dat past echt goed. Eerst naar de voedselbank en dan naar de man die zijn principes voor geld ingeleverd heeft.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_33565458
quote:
Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

denk het ook, SP, de meest controversiele partij vh land als je het mij vraagt

Op http://janmarijnissen.nl/ kan je gratis de boeken van Jan lezen. Houdt de geest scherp zeg maar.

[afbeelding]

janmarijnissenxxx.jpg
sneue stakkers
Ik vind de censuur hier nog wel meevallen: http://www.janmarijnissen(...)-in-arnhem/#comments
Ik heb weinig met de SP, maar kan mij voorstellen dat uitlokkende, nietszeggende posts worden verwijderd. Ten slotte is de weblog een PR onderdeel en is het niet de bedoeling om daar discussies te volgen, die ook nog eens beantwoord moeten worden. Ik denk echt niet dat Marijnissen te beroerd is om een weerwoord te bieden, maar daar niet aan toe komt (of zijn medewerkers). Dus wat moeten ze dan? Al die reacties erop laten staan staat gewoon slecht en is niet het doel ervan. Geldt niet alleen voor SP, maar ook VVD etc.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:52:15 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33575977
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Broodbeleg het volgende:

Ik heb weinig met de SP, maar kan mij voorstellen dat uitlokkende, nietszeggende posts worden verwijderd.
als linkse mensen het doen blijven ze staan.
Als er vanuit de rechter hoek inhoudelijk gereageerd wordt verdwijnt het regelmatig
quote:
Ten slotte is de weblog een PR onderdeel en is het niet de bedoeling om daar discussies te volgen, die ook nog eens beantwoord moeten worden. Ik denk echt niet dat Marijnissen te beroerd is om een weerwoord te bieden, maar daar niet aan toe komt (of zijn medewerkers).
Jan Marijnissen en zijn weerwoord staat hier los van. Het gaat om de censuur
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:53:22 #15
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33576033
http://www.janmarijnissen(...)heid/#comment-149463
quote:
Als de SP hier voor is, raken ze mij kwijt als kiezer! Zelf heb ik een goedkope woning (ongeveer 80.000 euro) De hypotheek rente die ik krijg a 90 euro per maand heb ik echt wel nodig en helemaal met al die verhogingingen van gas en electra, zorg , lok hef.

Als de hypotheek rente er af gaat dan OOK DE HUUR SUBSIDIE SCHRAPPEN en de vrijstellingen. Want ik krijg met mijn minimale inkomen ook geen vrijstellingen omdat ik volgens de gemeente vermogend ben met met eigen huis. BAK STENEN ZIJN NIET TE ETEN!

Ik ken iemand met 230 euro huur subsisidie. Vind het onrecht vaardig. Zij heeft overal vrijstelling voor en ook nog eens meer geld door al die bonussen!!

Reactie van Esther — vrijdag 30 december 2005 @ 23.46
dit toont maar eens aan hoe idioot de sociaal democratie is. Er wordt op grond van oneerlijke criteria maar wat met subsidies en vrijstellingen gestrooid. Dit wekt wrevel op bij mensen die dat niet hebben maar wiens feitelijke situatie nauwelijks beter is dan de bevoordeelde waar de schrijfster op doelt.

SP, Jan marijnissen, Sociaal democratie, ik word er zo kotsziek van.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:56:23 #16
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_33576143
Geef is concrete voorbeelden van reacties die worden verwijderd. Ben benieuwd wat jullie precies bedoelen met reacties van rechtse kant. Dat kan natuurlijk zoveel zijn.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:58:30 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33576232
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef JelleS het volgende:
Geef is concrete voorbeelden van reacties die worden verwijderd. Ben benieuwd wat jullie precies bedoelen met reacties van rechtse kant. Dat kan natuurlijk zoveel zijn.
we backen onze reacties af en toe up op een ander forum.

Dit is een voorbeeld van een verwijderde reactie
quote:
@ krul

Hypotheekrente aftrek zal wel niet opgeheven worden, deze regeringen geeft met gulle hand aan de rijken.

Nee. De regering geeft niet, de regering neemt alleen minder veel. Echter de rijken in dit land betalen dan nog relatief & absoluut het meest.

De rest van de bevolking kan verrekken

Right. Daarom is er bijstand, uitkeringen, werkgelegenheidsprojecten, banenmarkten.
de reacties van Sjun, die toch altijd zeer beheerst en netjes schrijft en speciaal voor de domme SP luitjes zijn posts niet al te lang maakt, worden ook regelmatig gewist. Concrete voorbeelden kan je beter aan hem zelf vragen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:00:44 #18
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33576314
Deze kwam ook niet door de ballotage
quote:
hypoaftrek is GEEN subsidie. Subsidie is als je geld krijgt van de overheid. Dat is iets anders dan minder geld naar de overheid brengen. Alleen al vanwege de ambtenarenlaag die je geld dan niet passeert.

Ik ben niet voor of tegen de aftrek. Ik ben voor een eenvoudig rechtvaardig belastingstelsel wat de economie een impuls geeft: de flattax
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:15:10 #19
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_33576874
Dat is idd wel erg dan, het zijn gewoon normale inhoudelijke reacties. Het lijkt mij juist dat die site ook bedoelt is voor discussie, maar blijkbaar niet. Zal me trouwens niet verbazen als dit op veel sites van politici, rechts en links, het geval is. Maar van de SP (alhoewel ik links ben maar nogal anti-SP) had ik toch wel anders verwacht.

Marijnissen moet zich schamen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:02:34 #20
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33580848
Het grote voorbeeld van Jan hield ook niet bepaald van vrijheid van meningsuiting en discussie.
Hup, aan het werk!
  zaterdag 31 december 2005 @ 19:58:46 #21
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_33589949
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Ciurlizza het volgende:
Het grote voorbeeld van Jan hield ook niet bepaald van vrijheid van meningsuiting en discussie.
het rode boekje en gisteravond bij spijkerman: wat een geweldig geloofwaardig figuur is onze jan!
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:01:42 #22
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_33590014
Wauw, SP bash topic

Moet je ze horen als er iemand zeikt op Amerika

Stelletje scheinheiligen
Era Vulgaris
  zaterdag 31 december 2005 @ 20:42:44 #23
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33590890
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 19:58 schreef evert het volgende:

[..]

het rode boekje en gisteravond bij spijkerman: wat een geweldig geloofwaardig figuur is onze jan!
Ik zou er geen 2e hands auto van kopen van die door de wol geverfde gladjanus.
Hup, aan het werk!
pi_33608927
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Wauw, SP bash topic

Moet je ze horen als er iemand zeikt op Amerika

Stelletje scheinheiligen
Lekker generaliserend weer!

Je bent echt gigantisch veranderd, en dan bedoel ik het absoluut niet positief.
"Vroeger" was ik het niet altijd met je eens, maar ik respecteerde je mening wel. Je onderbouwde je posts altijd goed en was een plezier om mee te discussieren.
Helaas is daar nu niks meer van over en ben je een relnicht van formaat geworden die enkel one-liners plaatst zonder enig inhoud/argumentatie. Maar laat me je vooral niet stoppen met je domme posts, is altijd leuk om te zien hoe iemand zichzelf zo laat kennen.
Zielig figuur
  zondag 1 januari 2006 @ 21:34:24 #25
19194 Oversight
◢◤
pi_33610584
Omdat ze leuke 2e kamer televiesie maken!
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')