Een kleine overheid is slechts een basis, het ligt een beetje aan de burger zelf of de ontstane ruimte ingenomen wordt door óf de markt óf maatschappelijke organisaties.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:03 schreef JeffLebowski het volgende:
Welk alternatief heb je me te bieden bij een drastisch kleinere overheid dan?
denk het ook, SP, de meest controversiele partij vh land als je het mij vraagtquote:Volgens mij nog wel genoeg stof voor deeltje 4
Klinkt toch wel erg als de SP echt zo'n partij die alleen naar hun eigen argumenten luisterd en geen oog heeft voor de wereld om zich heen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:
Op zijn weblog kan je reacties geven op zijn semi-OPs, echter je moet niet te rechts zijn anders wordt je reactie verwijdert. Ja je hoort het goed, op Jan's weblog wordt aan censuur gedaan. Als ze er na een tijdje achter komen dat je nogal rechts bent t.o.v. de volgelingen van Jan worden je reacties gewoon gewist. Gebeurt met mij en eveneens met een aantal POL oudgedienden.
Valt me erg tegen van Jan.
Ben meer geïnteresseerd hoe we die kunnen minimaliserenquote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef DionysuZ het volgende:
Hoe zouden we de winst van de SP bij de volgende verkiezingen kunnen maximaliseren
Dat zou erg jammer zijn voor de kansarmen in de samenleving.quote:Op zondag 18 december 2005 19:00 schreef DionysuZ het volgende:
Hoe zouden we de winst van de SP bij de volgende verkiezingen kunnen maximaliseren
Ach dat zal toch wel weer meevallen, waarschijnlijk zullen er net zulke off topic reactie's als hier door diezelfde users geplaatst worden, en die huilen hier ook soms al als hun postings veranderd worden dat er op fok censuur wordt toegepast.quote:Op zondag 18 december 2005 15:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Klinkt toch wel erg als de SP echt zo'n partij die alleen naar hun eigen argumenten luisterd en geen oog heeft voor de wereld om zich heen.
niks mee te maken, dit is de website van een bekend politicus, iemand die altijd een mond vol mooie woorden heeft maar op zijn eigen log volop aan censuur doet.quote:Op maandag 19 december 2005 10:21 schreef Basp1 het volgende:
Verder vindt er natuurlijk op de forum's van rechtse signatuur geen censuur plaats![]()
Links mag niet aan moderatie doen, maar rechtse websites mogen dat wel naar hartelust, want censuur is een typisch rechts trekjequote:Op maandag 19 december 2005 12:33 schreef McCarthy het volgende:
[..]
niks mee te maken, dit is de website van een bekend politicus, iemand die altijd een mond vol mooie woorden heeft maar op zijn eigen log volop aan censuur doet.
heb ik ooit gezegd dat rechtse websites aan censuur mogen doen ? Dat keur ik ook af. Dus ga me nou geen woordne in de mond leggenquote:Op maandag 19 december 2005 13:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Links mag niet aan moderatie doen, maar rechtse websites mogen dat wel naar hartelust, want censuur is een typisch rechts trekje![]()
Ach als een linksextremistische figuur wat ander invalshoeken op rechtse site's plaatst dan worden die ook verwijderd, en dat vind ik niet meer dan normaal, dat je wel jezelf een beetje goed uit de verf probeert te laten komen.
als ze die nou eens zouden verwijderen zouden er idd alleen maar rechtse reacties overblijven ja .quote:Zeker als er van die kort door de bocht genomen commentaren, geen onderbouwingen, maar door blijven zeiken over 1 punt, off topic, enz ... gegeven worden.
Ik vind de censuur hier nog wel meevallen: http://www.janmarijnissen(...)-in-arnhem/#commentsquote:Op zondag 18 december 2005 00:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
denk het ook, SP, de meest controversiele partij vh land als je het mij vraagt
Op http://janmarijnissen.nl/ kan je gratis de boeken van Jan lezen. Houdt de geest scherp zeg maar.
Op zijn weblog kan je reacties geven op zijn semi-OPs, echter je moet niet te rechts zijn anders wordt je reactie verwijdert. Ja je hoort het goed, op Jan's weblog wordt aan censuur gedaan. Als ze er na een tijdje achter komen dat je nogal rechts bent t.o.v. de volgelingen van Jan worden je reacties gewoon gewist. Gebeurt met mij en eveneens met een aantal POL oudgedienden.
Valt me erg tegen van Jan.
[afbeelding]
janmarijnissenxxx.jpg
sneue stakkers
als linkse mensen het doen blijven ze staan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Broodbeleg het volgende:
Ik heb weinig met de SP, maar kan mij voorstellen dat uitlokkende, nietszeggende posts worden verwijderd.
Jan Marijnissen en zijn weerwoord staat hier los van. Het gaat om de censuurquote:Ten slotte is de weblog een PR onderdeel en is het niet de bedoeling om daar discussies te volgen, die ook nog eens beantwoord moeten worden. Ik denk echt niet dat Marijnissen te beroerd is om een weerwoord te bieden, maar daar niet aan toe komt (of zijn medewerkers).
dit toont maar eens aan hoe idioot de sociaal democratie is. Er wordt op grond van oneerlijke criteria maar wat met subsidies en vrijstellingen gestrooid. Dit wekt wrevel op bij mensen die dat niet hebben maar wiens feitelijke situatie nauwelijks beter is dan de bevoordeelde waar de schrijfster op doelt.quote:Als de SP hier voor is, raken ze mij kwijt als kiezer! Zelf heb ik een goedkope woning (ongeveer 80.000 euro) De hypotheek rente die ik krijg a 90 euro per maand heb ik echt wel nodig en helemaal met al die verhogingingen van gas en electra, zorg , lok hef.
Als de hypotheek rente er af gaat dan OOK DE HUUR SUBSIDIE SCHRAPPEN en de vrijstellingen. Want ik krijg met mijn minimale inkomen ook geen vrijstellingen omdat ik volgens de gemeente vermogend ben met met eigen huis. BAK STENEN ZIJN NIET TE ETEN!
Ik ken iemand met 230 euro huur subsisidie. Vind het onrecht vaardig. Zij heeft overal vrijstelling voor en ook nog eens meer geld door al die bonussen!!
Reactie van Esther — vrijdag 30 december 2005 @ 23.46
we backen onze reacties af en toe up op een ander forum.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef JelleS het volgende:
Geef is concrete voorbeelden van reacties die worden verwijderd. Ben benieuwd wat jullie precies bedoelen met reacties van rechtse kant. Dat kan natuurlijk zoveel zijn.
de reacties van Sjun, die toch altijd zeer beheerst en netjes schrijft en speciaal voor de domme SP luitjes zijn posts niet al te lang maakt, worden ook regelmatig gewist. Concrete voorbeelden kan je beter aan hem zelf vragen.quote:@ krul
Hypotheekrente aftrek zal wel niet opgeheven worden, deze regeringen geeft met gulle hand aan de rijken.
Nee. De regering geeft niet, de regering neemt alleen minder veel. Echter de rijken in dit land betalen dan nog relatief & absoluut het meest.
De rest van de bevolking kan verrekken
Right. Daarom is er bijstand, uitkeringen, werkgelegenheidsprojecten, banenmarkten.
quote:hypoaftrek is GEEN subsidie. Subsidie is als je geld krijgt van de overheid. Dat is iets anders dan minder geld naar de overheid brengen. Alleen al vanwege de ambtenarenlaag die je geld dan niet passeert.
Ik ben niet voor of tegen de aftrek. Ik ben voor een eenvoudig rechtvaardig belastingstelsel wat de economie een impuls geeft: de flattax
het rode boekje en gisteravond bij spijkerman: wat een geweldig geloofwaardig figuur is onze jan!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:02 schreef Ciurlizza het volgende:
Het grote voorbeeld van Jan hield ook niet bepaald van vrijheid van meningsuiting en discussie.
Ik zou er geen 2e hands auto van kopen van die door de wol geverfde gladjanus.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:58 schreef evert het volgende:
[..]
het rode boekje en gisteravond bij spijkerman: wat een geweldig geloofwaardig figuur is onze jan!
Lekker generaliserend weer!quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:01 schreef Vassili_Z het volgende:
Wauw, SP bash topic
Moet je ze horen als er iemand zeikt op Amerika
Stelletje scheinheiligen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |