Ze staat waarschijnlijk stijf van de adrenaline dat ze niet kan slapen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:03 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik blijf die make up obsessie echt bizar vinden. Ik ken echt niemand die zo bezig is met make up als de vrouwen in het bb huis.
Ben je helemaal naar de tering, je kan niets meer. Al 36 uur wakker en je dan nog gaan opmaken.
ff de boel bijwerkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Die zijn ook niet op hun achterhoofd gevallen, die zijn 24/7 te zien, logisch dat ze de boel ff bijwerkt..
Nee. Niet echt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is geen zondagmiddag fietstochtje door het bos.
Dat vind ik al te vermoeiend, laat staan dat ik dit had moeten doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is geen zondagmiddag fietstochtje door het bos.
Ik had het bijna goed met de pollquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef yellowfirst het volgende:
Dit was het fietsavontuur..over en uit vrees ik....![]()
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:08 schreef bunnyma het volgende:
Ze willen dus 25.000 euro voorstellen als ze nu stoppen?
Zal de minimum wel op 34 km staanquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:07 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat een tempo heeft Ingrid, en nog knipperen die kut lamp!
Idd, we moeten toch ergens over kunnen kletsenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen, je kan niet met, maar ook niet zonder zealvast een poging om een discussie op gang te brengen als ze straks stoppen
![]()
Tuurlijk en dat komt uit je eigen zak zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:09 schreef melke het volgende:
Ik vind dat ze de 50.000 euro nu ook al verdienen! De helft dubbel en dwars!
Maar als je nu al zo reageert zijn we vlug klaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Idd, we moeten toch ergens over kunnen kletsen
Ja het tempo ligt ook veel hoger. Kijk maar eens naar de beelden van gister en hoe ze nu op de fiets zitten te stuiterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ligt het aan mij of moeten ze steeds harder fietsen om de lamp aan te houden. Ik zie ze echt als debielen tekeer gaan en de lamp knippert maar.
ligt het tempo nu hoger?? (dan de 130-`135 per minuut eerder)
Ingris en Joost hebben tenminste de juiste instellingquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
Ingrid, de superoptimisteWe redden het wel
Lieske heeft altijd net iets meer tijd nodig om tot de kern te komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef ART het volgende:
Zitten lang in de DBK
Dan is het echt gebeurt denk ik......quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Lullig als ze straks uit DBK komen, en dat er gezegd is dat ze gewoon door moeten gaan...nouuuuu
Nee ze zit eerst haar make up bij te werkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske heeft altijd net iets meer tijd nodig om tot de kern te komen![]()
nou die benen gaan echt een stuk minder rustig dan gister. zelfs Joost en roel stuiteren nu op die fiets. zal zeker vermoeidheid meespelen maar lijkt echt meer omwentelingen nodig te zijn om, de lamp aan te houden...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Ze hangen halfdood op die fiets, wellicht dat het dan lijkt alsof het tempo hoger ligt.
Goeiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze zitten al meer dan 10 minuten in de DBKquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef ART het volgende:
Zitten lang in de DBK
Die had ik ook... maar wilde ik na Naat-gate maar niet plaatsenquote:
*proest*quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze zit eerst haar make up bij te werken![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die had ik ook... maar wilde ik na Naat-gate maar niet plaatsen
..van het lachen zeker!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef MissX het volgende:
dat ze met tranen in hun ogen zitten te kijken............
Nee, ze krijgen een applausje in de studio.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
Ze krijgen toch betaald!
echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
Ze krijgen toch betaald!
Ik hoorde dat ze niet betaald kregen, maar wel applausquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
[..]
echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.
Ow, een vluggertje mijnerzijds!? Not my style, maar ik was even afgeleid door Lieske die naar de dbk liep.. waar wil je over kletsen... vrouw eigen stuff enzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je nu al zo reageert zijn we vlug klaar![]()
Het was een mogelijke opdracht maar door het gerommel van BB hebben ze deze opdracht niet gehaald.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef melke het volgende:
Aplaus, tjonge jonge jonge daar hebben ze wat aan na 30 uur ellende
Ik voel een proces aankomen inderdaad met die manipulatie van de snelheid hebben ze mooi de winnaar 50000 bestolen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Kinga het volgende:
BAH BAH BAH, BB ga je schamen, ik vind dit echt zielig voor ze...
Niet genoeg binnengehaald aan reclameinkomstenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
[..]
echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.
inderdaad het zijn een stelletje onbetrouwbare klootzakken bij Endemol /Talpa/quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat heb je nu aan een applaus en tranen in de ogen van de crew?
Laten ze de snelheid naar beneden gooien!
Wel...niet.......wel.......niet verdiend dus.quote:
Ze zijn bijna klaar, als die discussie nu begint verzand die in de andere posts als ze stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:18 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Ow, een vluggertje mijnerzijds!? Not my style, maar ik was even afgeleid door Lieske die naar de dbk liep.. waar wil je over kletsen... vrouw eigen stuff enzo?
Verkeerd gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |