Tuurlijk en dat komt uit je eigen zak zekerquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:09 schreef melke het volgende:
Ik vind dat ze de 50.000 euro nu ook al verdienen! De helft dubbel en dwars!
Maar als je nu al zo reageert zijn we vlug klaarquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Idd, we moeten toch ergens over kunnen kletsen
Ja het tempo ligt ook veel hoger. Kijk maar eens naar de beelden van gister en hoe ze nu op de fiets zitten te stuiterenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
ligt het aan mij of moeten ze steeds harder fietsen om de lamp aan te houden. Ik zie ze echt als debielen tekeer gaan en de lamp knippert maar.
ligt het tempo nu hoger?? (dan de 130-`135 per minuut eerder)
Ingris en Joost hebben tenminste de juiste instellingquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef yellowfirst het volgende:
Ingrid, de superoptimisteWe redden het wel
Lieske heeft altijd net iets meer tijd nodig om tot de kern te komenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef ART het volgende:
Zitten lang in de DBK
Dan is het echt gebeurt denk ik......quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:11 schreef Kinga het volgende:
Lullig als ze straks uit DBK komen, en dat er gezegd is dat ze gewoon door moeten gaan...nouuuuu
Nee ze zit eerst haar make up bij te werkenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lieske heeft altijd net iets meer tijd nodig om tot de kern te komen![]()
nou die benen gaan echt een stuk minder rustig dan gister. zelfs Joost en roel stuiteren nu op die fiets. zal zeker vermoeidheid meespelen maar lijkt echt meer omwentelingen nodig te zijn om, de lamp aan te houden...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Marrije het volgende:
Ze hangen halfdood op die fiets, wellicht dat het dan lijkt alsof het tempo hoger ligt.
Goeiequote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |