echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef Falco het volgende:
Ze krijgen toch betaald!
Ik hoorde dat ze niet betaald kregen, maar wel applausquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
[..]
echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.
Ow, een vluggertje mijnerzijds!? Not my style, maar ik was even afgeleid door Lieske die naar de dbk liep.. waar wil je over kletsen... vrouw eigen stuff enzo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar als je nu al zo reageert zijn we vlug klaar![]()
Het was een mogelijke opdracht maar door het gerommel van BB hebben ze deze opdracht niet gehaald.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:16 schreef melke het volgende:
Aplaus, tjonge jonge jonge daar hebben ze wat aan na 30 uur ellende
Ik voel een proces aankomen inderdaad met die manipulatie van de snelheid hebben ze mooi de winnaar 50000 bestolen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Kinga het volgende:
BAH BAH BAH, BB ga je schamen, ik vind dit echt zielig voor ze...
Niet genoeg binnengehaald aan reclameinkomstenquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
[..]
echt???????? dat hoorde ik niet. Alleen dat ze niet over de bedragen gingen. En dat dus niet konden beslissen.
inderdaad het zijn een stelletje onbetrouwbare klootzakken bij Endemol /Talpa/quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef bunnyma het volgende:
Wat heb je nu aan een applaus en tranen in de ogen van de crew?
Laten ze de snelheid naar beneden gooien!
Wel...niet.......wel.......niet verdiend dus.quote:
Ze zijn bijna klaar, als die discussie nu begint verzand die in de andere posts als ze stoppen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:18 schreef Lipgloss het volgende:
[..]
Ow, een vluggertje mijnerzijds!? Not my style, maar ik was even afgeleid door Lieske die naar de dbk liep.. waar wil je over kletsen... vrouw eigen stuff enzo?
Verkeerd gehoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |