Het is één foto uit een grotere serie, die op haar verzoek gemaakt is. Als je Kleintje een beetje kent dan heb je enig idee hoe de rest van de serie is gelopen, en waarom ze in het water staat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef N.icka het volgende:
Waarom staat ze met dr kleren in het water?
Mooie foto, van een mooie dame. En om toch in een goeie FOT traditie te blijven even zeuren (al moest ik wel zoeken):quote:
wow, op die ene donkere na, zou ik zo geloven als je zegt dat het door een professionele portretfotograaf gedaan is.. mijn complimentenquote:Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef Djunck het volgende:
Foto's als resultaat van de meeting met aapstok:
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
6. [afbeelding]
7. [afbeelding]
8. [afbeelding]
9. [afbeelding]
10. [afbeelding]
Nogmaals bedankt. Mocht je foto's van jezelf willen laten maken en je twijfelt? Gewoon doen, aapstok is een relakste jongen. Mooi resultaat vind ik!
Jammer dat je helemaal in Amsterdam zit. Ik zou je ook wel eens voor de camera willenquote:Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef Djunck het volgende:
1. [afbeelding]
2. [afbeelding]
3. [afbeelding]
4. [afbeelding]
5. [afbeelding]
6. [afbeelding]
7. [afbeelding]
8. [afbeelding]
9. [afbeelding]
10. [afbeelding]
Nogmaals bedankt. Mocht je foto's van jezelf willen laten maken en je twijfelt? Gewoon doen, aapstok is een relakste jongen. Mooi resultaat vind ik!
Dat weet ik zondag pas, want dan krijgt hij de foto pasquote:Op zondag 18 december 2005 19:18 schreef aapstok het volgende:
Goed idee om die trui te burnen idd ik zal eens kijken of dat wat oplevert! Thx voor de complimenten en overige tips. Hey Debsterr laat ff weten wat je vriend ervan vind, ben ik wel benieuwd naar.
Ben ook nieuwsgierigquote:Op maandag 19 december 2005 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat weet ik zondag pas, want dan krijgt hij de foto pas. Ennum, waar blijven de andere foto's, ben nieuwsgierig
![]()
Damn wat een mooie foto!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Dan maar een oud ontmoetingsresultaat als TVP
[afbeelding]
Ook van Aapstok
Dank jequote:Op vrijdag 23 december 2005 13:18 schreef Icicle het volgende:
[..]
Damn wat een mooie foto!!
Maar (ja, altijd die maar) wat ik zo jammer vind is de donkere plek rechts beneden op de foto..
Dat is mooi, daar gaat het toch omquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:01 schreef Toeps het volgende:
Maar ik ben wel supertevreden hoor
Het zijn kleinigheidjes in de zin dat je ze makkelijk had kunnen voorkomen, ook zonder visa en superapparatuur.quote:die dingetjes die Vlieg noemt zijn echt kleinigheidjes. Ik bedoel, we blijven amateurs, we hebben geen visagie en superapparatuur en weet ik veel klaarstaan.
Wat een mooie foto!!!quote:Op maandag 19 december 2005 01:47 schreef Djunck het volgende:
1. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:28 schreef MissBliss het volgende:
Dan maar een oud ontmoetingsresultaat als TVP
[afbeelding]
Ook van Aapstok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |