abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33172391
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Misschien als ik het ook zeg dat onze dropsgek het ook snapt.
Wind je niet zo op. Met dit soort opmerkingen overtuig je 'm echt niet eerder.
ik kan je wel begrijpen hoor, maar het helpt echt niet
pi_33172512
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wind je niet zo op. Met dit soort opmerkingen overtuig je 'm echt niet eerder.
ik kan je wel begrijpen hoor, maar het helpt echt niet
Je kan dat snotjong honder keer zeggen hoe het is, maar hij blijft het kromlullen. En dan moet ik m'n excuses aanbieden
pi_33172516
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef trancethrust het volgende:
Kuch. Zal ik hier wederom deponeren dat je als je elke seconde 1 meter touw afwikkelt je met dat touw in effect de tijd meet en geen enkele afstand?
Je meet tijd en afstand. Iedere meter draad staat voor 1sec. iedere meter draad staat voor 300.000km van de lichtsnelheid. Als je minder meters draad hebt, dan heb je ook minder vaak 300.000km/sec van het licht kunnen meten. Iemand die vervolgnens een heel kort draadje heeft, heeft t.o.v het licht ook maar heel weing kilometers afgelegd.
Een touw van 10 meter betekend 10 x 300.000km
Een touw van 1 meter betekend 1 x 300.000km

Minder touw, minder kilometers..
pi_33172748
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Waarom zou je zo omslachtig omrekenen? Je kan toch ook gewoon een stopwatch nemen die dan uiteindelijk minder secondes zal aangeven...?
pi_33172826
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Waarom zou je zo omslachtig omrekenen? Je kan toch ook gewoon een stopwatch nemen die dan uiteindelijk minder secondes zal aangeven...?
Ja, die is nu al 301 keer langsgekomen.
pi_33172883
Wat Rude hier probeert is volgens mij dit:
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef Wombcat het volgende:
Maar volgens mij komen we geen steek verder zo, je kunt net zo goed stellen dat gras rood is, en dat rozen groen zijn. Dat kan best als je de definitie van rood en groen veranderd. Maar wat je dan niet kunt doen is vervolgens wéér die definitie veranderen en zeggen dat zowel gras als rozen groen zijn.
pi_33172921
Oja, ik ga er ook nog op in ook...
pi_33173062
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:46 schreef JeroenMeloen het volgende:
Oja, ik ga er ook nog op in ook...
Ach, je bent niet de enige.
zoals iemand in een ander topic al opmerkte, Rude voorziet wel in een behoefte op een of andere manier
pi_33173215
quote:
Je meet tijd en afstand. Iedere meter draad staat voor 1sec. iedere meter draad staat voor 300.000km van de lichtsnelheid. Als je minder meters draad hebt, dan heb je ook minder vaak 300.000km/sec van het licht kunnen meten. Iemand die vervolgnens een heel kort draadje heeft, heeft t.o.v het licht ook maar heel weing kilometers afgelegd.
Een touw van 10 meter betekend 10 x 300.000km

Maar hier hebben jullie geen antwoord op..
pi_33173362
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:54 schreef rudeonline het volgende:

[..]

Maar hier hebben jullie geen antwoord op..
Jawel, dat jij het antwoord niet accepteert, is weer wat anders.
pi_33173413
Ruudje is ook altijd zo ontzettend warrig in z'n posts dat ik ze eerst 5 keer moet doorlezen voordat ik ook maar een beetje vat van wat hij bedoelt..
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33173424
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Jawel, dat jij het antwoord niet accepteert, is weer wat anders.
Waar staat dat?
pi_33173515
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

pi_33173549
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:27 schreef trancethrust het volgende:
Kuch. Zal ik hier wederom deponeren dat je als je elke seconde 1 meter touw afwikkelt je met dat touw in effect de tijd meet en geen enkele afstand?
pi_33173566
Om er maar effe twee te noemen.
pi_33173683
Dat slaat nergens op. Je meet zowel tijd als afstand. Je stelt toch dat je t.o.v het touw altijd met 1m/sec beweegt. Snelheid meet je tenslotte altijd t.o.v iets anders, in dit geval neem ik daar het touw voor. Dat had ook de lichtsnelheid kunnen zijn. Alleen krijg je bij het naderen van de lichtsnelheid het touw nog nauwelijks afgerolt. Jouw tijd gaat immers heel traag. De lichtsnelheid is dan ook heel traag.
pi_33173868
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef rudeonline het volgende:
Dat slaat nergens op. Je meet zowel tijd als afstand. Je stelt toch dat je t.o.v het touw altijd met 1m/sec beweegt.
Zoals al tien keer (of meer) gezegd. Je beweegt niet ten opzichte van het touw, want het touw beweegt met je mee. Je laat het immers niet achter.
quote:
Snelheid meet je tenslotte altijd t.o.v iets anders, in dit geval neem ik daar het touw voor.
Je hebt het touw bij je. De hele tijd. Hoezo beweegt het touw dan ten opzichte van jou? Je hebt immers eerder zelf gezgd, dat je het touw bij je houdt, want je rolt het op op een katrol. Je laat die katrol toch niet achter?
En eerder beweerde je nog dat absolute afstand bestond en nu weer niet.
quote:
Dat had ook de lichtsnelheid kunnen zijn. Alleen krijg je bij het naderen van de lichtsnelheid het touw nog nauwelijks afgerolt. Jouw tijd gaat immers heel traag. De lichtsnelheid is dan ook heel traag.
Ja, maar datzelfde kun je dus ook met een stopwatch meten. Jouw touwexperiment voegt echt helemaal niet toe aan een stopwatch.
pi_33173871
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:06 schreef rudeonline het volgende:
Dat slaat nergens op. Je meet zowel tijd als afstand. Je stelt toch dat je t.o.v het touw altijd met 1m/sec beweegt. Snelheid meet je tenslotte altijd t.o.v iets anders, in dit geval neem ik daar het touw voor. Dat had ook de lichtsnelheid kunnen zijn. Alleen krijg je bij het naderen van de lichtsnelheid het touw nog nauwelijks afgerolt. Jouw tijd gaat immers heel traag. De lichtsnelheid is dan ook heel traag.
Zeg drolleke, waarom heb je dan net zo veel secondes als meters? Je meet toch wat anders?
pi_33173917
Waar halen jullie de energie vandaan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33173971
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef LostFormat het volgende:
Praten tegen een muur is idd net zo effectief.
pi_33173972
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:11 schreef LostFormat het volgende:
Dit is mijn ontspanning
pi_33174006
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef JeroenMeloen het volgende:

[..]

Dit is mijn ontspanning
eigenlijk best zielig voor een zaterdagavond
pi_33174119
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:13 schreef Wombcat het volgende:

[..]

eigenlijk best zielig voor een zaterdagavond
Er lachen meer mensen mee en ik combineer dit met drank, tv en slap geouwehoer.
Wist je dat er op dit moment een Cavia achter me sterft door verwurging?
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:17:46 #49
62182 Georges
That's the shit
pi_33174147
Ik kom/lurk hier niet vaak, maar ik dacht dat die Rude niet echt meer serieus genomen werd.
Toch weer een topic.

Is het idealisme of vermaak?
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_33174203
Vermaak, niemand neemt hem serieus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')