1e week van januari ergensquote:
Hmmm bof jij dat ik 2 weken op wintersport gaquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
1e week van januari ergens?
Maar niet te kort hoor, krijg k zo'n chemo koppie van
en fipo
Wanneer ben je terugquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Hmmm bof jij dat ik 2 weken op wintersport ga![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:18 schreef Ang3l het volgende:
Davidov.... don;t worry
Het is erg kort nu
Davidov.... don;t worry
Het is erg kort nu
3e week van jan. ofzoquote:
quote:
Tis wel midden in mn duivelse tentamen weekquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Doen we t op de 30e ok?
Net voor k 18 word![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
1e week van januari ergens?
Maar niet te kort hoor, krijg k zo'n chemo koppie van
en fipo
voor de 31e iigquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Tis wel midden in mn duivelse tentamen week![]()
We zien nog wel wanneer het precies is![]()
kort kort kort kortquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef Burner82 het volgende:
ik moet ook weer naar de kapper, mer das vrij lastig, vlak voor de kerst
lolquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:25 schreef davidov het volgende:
[..]
kort kort kort kortDoe iedereen een plezier
de 5e ben ik WEER op wintersportquote:
Waar leef je? 1998quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef Burner82 het volgende:
kort en wild, da wordt hetkan ik het in spikes draaien (A) al is de zijkanten kort, en boven en achter wa langer, ook wel leuk
*jaloers*quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef davidov het volgende:
[..]
de 5e ben ik WEER op wintersport![]()
Ach fliker op trutquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
nou de villa van de dames is weer schoon
ik ga Ang3l naar de trein brengen
want hij durft niet goed met de bus
Geen matjes!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef Burner82 het volgende:
kort en wild, da wordt hetkan ik het in spikes draaien (A) al is de zijkanten kort, en boven en achter wa langer, ook wel leuk
quote:
quote:
ben al 2 jaar niet meer gegaan en nu ga ik voor het eerst met jongeren ipv familie of oudersquote:
Ga gewoon naar de kapper of koop goeie gel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou de gel zit dr in heur..
Nu moet k alleen ff achterover zitten met mn hoofdje omdat anders mn kuif/hanekam weer inzakt..![]()
de gel is goed....alleen mn voorste plukje iets te lang of te zwaar v/d gelquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de kapper of koop goeie gel?
Twéé keer op wintersport?!quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:32 schreef davidov het volgende:
[..]
ben al 2 jaar niet meer gegaan en nu ga ik voor het eerst met jongeren ipv familie of ouders
kan niet wachten![]()
(2e keer is wel met familie, ach kan niet klagen, tis gratis
)
och, het blijft leukquote:
Same here... Ouders gaan niet meer... vandaar vorig jaar niks gedaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Twéé keer op wintersport?!![]()
Ik ga meestal om het jaar sinds ik studeer (eerder altijd elk jaar, maar mijn ouders wintersporten eigenlijk niet meer), maar dit jaar zit er iig twee jaar tussen...
*zucht*
Naja, volgende winter sowieso!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, het blijft leuk
mer kga toch voor kort overal
*noteer: wonderer --> geen smaak*quote:
En da's nieuws... hoe?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:43 schreef davidov het volgende:
[..]
*noteer: wonderer --> geen smaak*![]()
wat Vlarp dus ook al zei:quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:42 schreef Vlarp het volgende:
Kort haar is handiger en staat leuker vind ik. 'k vind matjes, lang haar enz enz de meeste jongens gewoon echt niet staan
quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och, het blijft leuk
mer kga toch voor kort overal
Davidov.... don;t worry
Het is erg kort nu
[afbeelding]
Ik hang met m'n turkse snol aan de foon
Een helm?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef Burner82 het volgende:
kort haar is gewoon het makkelijkste, vooral als je een helm op moet
*jaloers*quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga het vanavond nog wel even beoordelen op innercity..
Welke?quote:
en daarom heb je boeken gekocht?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:01 schreef TehRockstar het volgende:
En ik was in zo'n boekenwinkel. En d'r was een heeeeele leuke verkoper.
Tja..jij had t te druk met andere dingenquote:
Is dat kaartje nu al vergeven?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tja..jij had t te druk met andere dingen
Ik had een kaartje voor je
Was zo'n e-ticket..quote:
zoals cdp zei, ik had kunnen gaanquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds komen.. 't gaat tot 7 uur door
Jammerquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:08 schreef davidov het volgende:
[..]
zoals cdp zei, ik had kunnen gaan![]()
Maar kzit al vast aan 2 afspraken
Bij jou of bij hem?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:58 schreef petre86 het volgende:
gemillimeterd is beter volgens Wiz ..
maar ik denk maar zo: als het kambaar is, en aaibaar, dan is het goed
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
voor wat?
is je bed doorgezakt en gebruik je de boeken als ondersteuning?
nu pas The Da Vinci Codequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Om te lezen, schat.
.
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc47/th_f2983_DSC03059.JPG]afbeelding][/URL]
Nou. Ik wou 1 boek kopen maar ik heb er eentje extra gekocht omdat ik wat langer met die jongen/man wou praten.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
en daarom heb je boeken gekocht?
Die duren vast niet tot 7 uurquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:08 schreef davidov het volgende:
[..]
zoals cdp zei, ik had kunnen gaan![]()
Maar kzit al vast aan 2 afspraken
de hoerenopleiding en de da vinci code.. dikke boeken zeg.. pfff..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee.. Om te lezen, schat.
.
[[url=http://img19.imagevenue.com/loc47/th_f2983_DSC03059.JPG]afbeelding][/url]
Hij doet een JB marathon tot zondagmiddagquote:
JB?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij doet een JB marathon tot zondagmiddag
James Bondquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij doet een JB marathon tot zondagmiddag
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
de hoerenopleiding en de da vinci code.. dikke boeken zeg.. pfff..
De flessen vodka, martini en gin staan al klaar... shaker en ijs ookquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Sunjammer het volgende:
Shaken.... not stirred etc.
das nadeel van de bouw hequote:
Een alcoholverslaafde in de dop?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:17 schreef davidov het volgende:
[..]
De flessen vodka, martini en gin staan al klaar... shaker en ijs ook![]()
En het is?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mn vroege kerstcadeautje is binnen
der staat een foto van me int vorige topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
bouwvakker
( met bijbehorend decolletté? )
quote:
Ohw.. maar da's prima toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
der staat een foto van me int vorige topicmer 1.78, en 65 kg, nie heel veel extra's aan me lijf dus
Ken geen van beide (hoewel da vinci code bij manlief ligt). Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik ben nu de autobiografie van Christopher Lee aan het lezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..].
Vanmiddag/vanavond geen leestijd iig.
Mwah, ik verwacht wel 15 mensen ofzo... dus denk dat ik er helaas weinig aan over zal houdenquote:
'ze plezsjoer iez all maain miztoer Bond.quote:
De beste film!quote:
Haha.. verstop een paar flessen voor jezelf?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwah, ik verwacht wel 15 mensen ofzo... dus denk dat ik er helaas weinig aan over zal houden![]()
Wat een inhammen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
de DualDisc incl DVD![]()
Ja. En Tomorrow Never Dies.quote:
Ik dacht eerder aan het systeem:quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Haha.. verstop een paar flessen voor jezelf?
gelijk praktijkles?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
Vanmiddag/vanavond geen leestijd iig.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat een inhammen..
Kan ie nog een beetje zingen?.
Werkt ook goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan het systeem:
1 glas voor de gasten, 1 voor mij *slok*
1 glas voor de gasten, 1 voor mij![]()
Wat is er, G_E?quote:
Alec Trevelyan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
Iemand is boos op een 006
quote:
JAA!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alec Trevelyan..
Die word toch gespeeld door Sean Bean?
Memory leaks.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:30 schreef Vlarp het volgende:
Waarom heeft firefox bij mij altijd de neiging om na een dag iets van 300 Mb geheugen nodig te hebben?
quote:
En jij moet helemaal uitkijken, want jij lijkt er wel op, zoals je weet.quote:
Weet jij hoe bief er uitziet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Great_Expectations het volgende:
En jij moet helemaal uitkijken, want jij lijkt er wel op, zoals je weet..
Duurt ongeveer 5 seconden voor de executable uit het geheugen is gegooid..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
Blijkbaar niet dus...
Afsluiten duurt dan ook lang ja...
Ik heb nergens last van?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
Blijkbaar niet dus...
Afsluiten duurt dan ook lang ja...
Welke?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dit een godsgruwelijk lekkere cd ...
Ik krijg dr nog een zomergevoel van ook!
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
de DualDisc incl DVD![]()
Zeg wil jij je mondje even houden?quote:
Ohw.. die koop ik ook eens even dan..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef TehRockstar het volgende:
Die Will Young cd..
'lekker' als prefix bij dingens als films en cds.
Waarom deed hij dan mee aan Idols?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg wil jij je mondje even houden?
Will is een ras-artiest met een 3e album wat keigoed verkoopt, al zn tours zijn uitverkocht en zelfs zn acteren kreeg goede recensies![]()
![]()
Gareth daarentegen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. die koop ik ook eens even dan..
Je wil zeggen dat Kelly t wel had gered zonder Idols? idols is voor dit soort mensen een goed platform om mee te beginnen..voor mensen als Jamai is t een springplank naar iets anders en voor mensen als Alice is t een smet op je CVquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan mee aan Idols?
I, I, I, I, th-th-th-think thatttt I, I can't mh-mh-make it...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg wil jij je mondje even houden?
Will is een ras-artiest met een 3e album wat keigoed verkoopt, al zn tours zijn uitverkocht en zelfs zn acteren kreeg goede recensies![]()
![]()
Gareth daarentegen
Hij komt een beetje traag binnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m echt lekker..t nummer Happiness is zo zomers
![]()
voor dit soort mensen? het is toch geen special olympics of wel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Kelly t wel had gered zonder Idols? idols is voor dit soort mensen een goed platform om mee te beginnen..voor mensen als Jamai is t een springplank naar iets anders en voor mensen als Alice is t een smet op je CV
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I, I, I, I, th-th-th-think thatttt I, I can't mh-mh-make it...
(oke, spotten met stotteren mag niet)
Ik heb je meegevraagdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, jij moet dansen vanavond in de RAI![]()
Voor talent wat er zonder Idols nooit een kans had gekregen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
voor dit soort mensen? het is toch geen special olympics of wel?
O MY GOD!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdDaar ging zn carriere..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdDaar ging zn carriere..
Het gaat om het idee?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was toch logistiek onverantwoord?![]()
Erg he?quote:
Helpt het wat door hier te roepen dat After Forever donderdag. a.s. een concert geeft in 013 te Tilburg samen met harmonieorkest Orpheus ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Sunjammer het volgende:
*verveel*
Uiteraard weet ik dat, maar daarnaast ben ik donderdag al naar een concertquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Helpt het wat door hier te roepen dat After Forever donderdag. a.s. een concert geeft in 013 te Tilburg samen met harmonieorkest Orpheus ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Burner82 het volgende:
nog mensen met verstan van rock/metal in de zaal?
vriendin van me zit speelt bij Orpheus en die is d'r al wild enthousiast overquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Uiteraard weet ik dat, maar daarnaast ben ik donderdag al naar een concert
Qua setlist wordt het wel wat ja... hoop alleen dat ze niet door de band weggeblazen wordenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vriendin van me zit speelt bij Orpheus en die is d'r al wild enthousiast over![]()
Vraag Sunjammer eens..quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Burner82 het volgende:
nog mensen met verstan van rock/metal in de zaal?
Neuh, wel naar Opeth komende donderdagquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:08 schreef Burner82 het volgende:
gaat 1 van jullie nog naar staind?
Zal een neutrale recentie hier plaatsen want ik het zowel Orpheus als After Forever nog nooit horen spelenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Qua setlist wordt het wel wat ja... hoop alleen dat ze niet door de band weggeblazen worden
Heb After Forever 4 of 5 keer live gezien geloof ikquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zal een neutrale recentie hier plaatsen want ik het zowel Orpheus als After Forever nog nooit horen spelen![]()
Zoek effe uit waar ie vandaan komtquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga zometeen. Een hapje eten. Met Evgenya..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga zometeen. Een hapje eten. Met Evgenya..
Ik vind eten wél lekker.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef petre86 het volgende:
[..]
boeiend
laat je lekker uitwonen
tjuus
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb Duran Duran alweer uitgezet
She's a model and she's looking good.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:17 schreef DennisMoore het volgende:
Sie ist ein Model und sie sieht gut aus..
Dat houdt hij dus voor zich.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoek effe uit waar ie vandaan komtEn veel "plezier"
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef TehRockstar het volgende:
Hij is lelijk. VMBO-hoofd.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:22 schreef Burner82 het volgende:
*heeft children of bodom - repent* opstaan
Wat is dat voor helse muziek?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:22 schreef Burner82 het volgende:
*heeft children of bodom - repent* opstaan
Dus moet je wat meer moeite doen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat houdt hij dus voor zich.
klinkt gezellig. Ga ik ook doen. Minus het koken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
mama is weer thuis
schootbapjes ook al weer opgeruimd
dadelijk nog even koken en dan ga ik met mijn lamme kloten op de bank tv kijken en sta ik niet meer op
Neuh. Het kan me niet zoveel schelen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus moet je wat meer moeite doen.
Nou, geniet er dan maar van.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neuh. Het kan me niet zoveel schelen.
VMBO-hoofd: http://fotoboek.fok.nl/maikuuulquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus zooooo gaat dat bij jou op school!
Altijd maar weer die VMBO-hoofden...
Pfieuw....quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:32 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
VMBO-hoofd: http://fotoboek.fok.nl/maikuuul
Niet, jij gooit er een keer of zes godverdomme tegenaan om stoer te zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, en dan krijg ik strafwerk en danenzo.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al een tekst voor hem geschreven, moet alleen nog muziek bij bedacht worden.![]()
Case
You put me in a case
but soooon you dropped ya face
You saaaiiid I touched those boys
But oooonly gave them toys
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg....
You duuuuumped me to the judge yeaheahhhh
oehhhoehoehoe......
You gaaave me all the guilt
Your puuurse is full and filled
You saaaiiid I kissed your kid
You saaaiiid's what I did
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.....
Uh! Ah!
You saaaiiid I sucked your son
You meeeaaannnned it has been done
You saaaiiid I came hot twice
You biiiitch you aren't wise
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.....
But now, I am freeeeheeeheeeee
Everyone is guilty yeah but meeeeheeeeeheee
So noooooowwww I take! The kiiiiiiiidsss in dark!
To riiiide the roller coaster iiiiiinnnnnn my park!
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.......
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg........
Misschien hebben ze wel plastic bekertjesquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor diegenen die naar innercity gaan
zorg dat steph voorzichtig is met zijn voet
hij zei dat als het zeer zou doen hij hem er af zou zagen
dat zou ook zo sneu zijn
hels, nee hoor... beetje mer.. mer repent is echt beste plaat van ze, vind k. en bodom, komt ervan, da er bij lake bodom moorden zijn gepleegd (stond laatst nog op de fp, bij het nieuws, da die moorden zijn opgelostquote:
vrolijk figuur ben jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hels, nee hoor... beetje mer.. mer repent is echt beste plaat van ze, vind k. en bodom, komt ervan, da er bij lake bodom moorden zijn gepleegd (stond laatst nog op de fp, bij het nieuws, da die moorden zijn opgelost
vertel eens rockstar wat ga je doen vandaag,quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:34 schreef TehRockstar het volgende:
Ja, en dan krijg ik strafwerk en danenzo.
awww *aai over de bol*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Burner82 het volgende:
ik ben over het algemeen heel erg vrolijk, en altijd lol aant trappen, en bijdehand, etc.. mer laatste tijd ff nie... en ja, da heeft z'n redenen... so, bare with me
Goeie afreageermuziekquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Burner82 het volgende:
ik ben over het algemeen heel erg vrolijk, en altijd lol aant trappen, en bijdehand, etc.. mer laatste tijd ff nie... en ja, da heeft z'n redenen... so, bare with me
*speculeer* *speculeer*quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga straks iets eten met Evgenya. (een work in progress-vriendjeachtigiets).quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
vertel eens rockstar wat ga je doen vandaag,
dit intresseerd mij in het bijzonder
aangezien jij de jongste bent en nog geacht bent een wild en onstuimig weekend-nachtleven te hebben
dus: Hoe ziet je zaterdagavond er uit?
als afreageermuziek, toch liever cradle of filth (A) of een locale band, cirith gorgor...quote:
Nymphetaminequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
als afreageermuziek, toch liever cradle of filth (A) of een locale band, cirith gorgor...
Aaaww...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Burner82 het volgende:
tis geen dipje meer hoor.... het gaat wel ff wa verder en harder dan da, mer da zalk jullie nie aandoen...
Hak 'm in elkaar!!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:07 schreef Burner82 het volgende:
mer de plaat nymphetamine, echt rustig :S nie leukkhad 2 cd's van ze... (mer die heeft me ex nu
P)
'k Hoef ook geen dipjequote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef Burner82 het volgende:
tis geen dipje meer hoor.... het gaat wel ff wa verder en harder dan da, mer da zalk jullie nie aandoen...
Wanneer trouwen we?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef Burner82 het volgende:
alto is voor mietjes, dis hard rock/metal
daarom doe ik het jullie ook nie aan....quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k Hoef ook geen dipje, als ik een dip wil, dan wil ik een goeie strakke dip.
Heb jij eigenlijk een eehhh... hoe zeg je dat.... bepaalde "lifestyle"? Wat voor muziek vind je eigenlijk leuk enzo? Heb je idolen? Vind je "iets" cool?quote:
Ja. Dank je.quote:
Idool?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een eehhh... hoe zeg je dat.... bepaalde "lifestyle"? Wat voor muziek vind je eigenlijk leuk enzo? Heb je idolen? Vind je "iets" cool?Bedoel ik serieus hoor, ben nu in een normale, rustige bui.
.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bedoel ik serieus hoor, ben nu in een normale, rustige bui..
Mijn levensstijl: niet vergeten te etenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef Burner82 het volgende:
mijn levensstijl is: de nacht doorkomen, levend...
Geen Paris Hilton? Geen LiLo?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Idool?
Jake Gyllenhaal..
Voor de rest? Nee niet echt..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:20 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Idool?
Jake Gyllenhaal..
Voor de rest? Nee niet echt..
lilo niet, mer stitch welquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen Paris Hilton? Geen LiLo?.
Volgens mij moet jij gewoon seks hebbenquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:18 schreef Burner82 het volgende:
mijn levensstijl is: de nacht doorkomen, levend...
quote:
Ik ben trots op je Waxje.quote:
Paris Latsis ook goed?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen Paris Hilton? Geen LiLo?.
mer = maar, de korte versie.. get used to it (A)quote:
Een geile Griekse ziljonair?quote:
We doen hier geen MSN smaailies. Get used to it.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
mer = maar, de korte versie.. get used to it (A)
Nu ja, met het oog op die nieuwe, die Burner82, die houd van hardrock enzo, toch?...quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Meatloaf in godsnaam in dat rijtje?.
En dan is Meatloaf de eerste naam die in je opkomt?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, met het oog op die nieuweling die van hardrock houd enzo...
In brabant wonen alleen maar homo's. En een enkele verdwaalde bi.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:33 schreef Waxxer het volgende:
Hoe groot zou het percentage homo's zijn in Noord-Brabant en Limburg?Hoger dan gemiddeld, zo begint het er op te lijken.
Nu ja, een van de, 'k had net zo goed Guns 'n Roses als optie kunnen geven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan is Meatloaf de eerste naam die in je opkomt?.
Dat leek me een betere optie. Maar wie ben ik?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, een van de, 'k had ook wel Guns 'n Roses als optie kunnen geven.
nou en? (A)quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We doen hier geen MSN smaailies. Get used to it..
Geen van allen ontbreekt..quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
En zéker msn smileys.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Smileys zijn ook voor mietjes trouwens...
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastigquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:04 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ga straks iets eten met Evgenya. (een work in progress-vriendjeachtigiets).
En euhm. Voor de rest niks.
Jefkeenia?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastig
ik zou het niet eens kunnen uitspreken![]()
sorry wax, ik zat effe niet achter mijn PCquote:
Eudjenja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een vriendschap met iemand die: Evgenya. heet lijkt me erg lastig
ik zou het niet eens kunnen uitspreken![]()
en waarom komt hij of zij vandaan?quote:
Ik kan je post niet lezen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:00 schreef Burner82 het volgende:
msn is me standaard communicatie midel, en alto, och, ligt eraan wa je alto vind.. kheb ook een bomberjack en kistjes, en hardcore, maar ook allesandro safina, hanson, en frederik kempe....
Meatloaf is gaaf, jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....quote:
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....
was da zo moeilijk?
niet zo happen, ze is pas 14quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
msn is is het meest gebruikte programma, om te praten met andere. en dat ik hard rock en metal luister, ben ik nog niet meteen alto (zoals jij dat noemt) ik heb ook andere muziek, zoals hardcore (met bomber jack, al vind iedereen dat meteen extreem rechts) ook heb ik cd's van hanson, maar ook van frederik kempe, en allesandro safina....
was da zo moeilijk?
Dan had die persoon een probleem gehadquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
Efteling ontvangt 90 miljoenste bezoeker
Stel we hadden een meeting en er was iemand mee, die nog in de kast zit!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.
Ze?quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:12 schreef Waxxer het volgende:
Efteling ontvangt 90 miljoenste bezoeker
Stel we hadden een meeting en er was iemand mee, die nog in de kast zit!![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had die persoon een probleem gehad
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Limburgs dialect begrijpen, ook niet als het getypt is.
't maakt ook niet uit hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...
meatloaf hardrock?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nu ja, met het oog op die nieuwe, die Burner82, die houd van hardrock enzo, toch?...
quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
heel erg nederlandser krijg je het niet zelfs nie van een noord hollander...
jij bryanboy jijquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ze?.
Ik mag dan wel een halve ladyboy zijn maar ik heb wel een piemoltje in m'n broek hangen, ja!
Nauwelijks. Ik zou het gewoon rock noemen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
als we het in een hokje moeten stoppen dan is 't glamrock toch?
Nee maar hij is toen van baan veranderd, van zijn vrouw gescheiden en woont nu dus samen met minnaresquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:23 schreef Waxxer het volgende:
.......een minnares hebben en dan het feestvarken zijn van de Efteling??!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |