quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat een inhammen..
Kan ie nog een beetje zingen?.
Werkt ook goedquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan het systeem:
1 glas voor de gasten, 1 voor mij *slok*
1 glas voor de gasten, 1 voor mij![]()
Wat is er, G_E?quote:
Alec Trevelyan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:29 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
Iemand is boos op een 006
quote:
JAA!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alec Trevelyan..
Die word toch gespeeld door Sean Bean?
Memory leaks.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:30 schreef Vlarp het volgende:
Waarom heeft firefox bij mij altijd de neiging om na een dag iets van 300 Mb geheugen nodig te hebben?
quote:
En jij moet helemaal uitkijken, want jij lijkt er wel op, zoals je weet.quote:
Weet jij hoe bief er uitziet dan?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Great_Expectations het volgende:
En jij moet helemaal uitkijken, want jij lijkt er wel op, zoals je weet..
Duurt ongeveer 5 seconden voor de executable uit het geheugen is gegooid..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
Blijkbaar niet dus...
Afsluiten duurt dan ook lang ja...
Ik heb nergens last van?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:35 schreef Sunjammer het volgende:
Blijkbaar niet dus...
Afsluiten duurt dan ook lang ja...
Welke?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat is dit een godsgruwelijk lekkere cd ...
Ik krijg dr nog een zomergevoel van ook!
quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[afbeelding]
de DualDisc incl DVD![]()
Zeg wil jij je mondje even houden?quote:
Ohw.. die koop ik ook eens even dan..quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef TehRockstar het volgende:
Die Will Young cd..
'lekker' als prefix bij dingens als films en cds.
Waarom deed hij dan mee aan Idols?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg wil jij je mondje even houden?
Will is een ras-artiest met een 3e album wat keigoed verkoopt, al zn tours zijn uitverkocht en zelfs zn acteren kreeg goede recensies![]()
![]()
Gareth daarentegen
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. die koop ik ook eens even dan..
Je wil zeggen dat Kelly t wel had gered zonder Idols? idols is voor dit soort mensen een goed platform om mee te beginnen..voor mensen als Jamai is t een springplank naar iets anders en voor mensen als Alice is t een smet op je CVquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom deed hij dan mee aan Idols?
I, I, I, I, th-th-th-think thatttt I, I can't mh-mh-make it...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg wil jij je mondje even houden?
Will is een ras-artiest met een 3e album wat keigoed verkoopt, al zn tours zijn uitverkocht en zelfs zn acteren kreeg goede recensies![]()
![]()
Gareth daarentegen
Hij komt een beetje traag binnenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind m echt lekker..t nummer Happiness is zo zomers
![]()
voor dit soort mensen? het is toch geen special olympics of wel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat Kelly t wel had gered zonder Idols? idols is voor dit soort mensen een goed platform om mee te beginnen..voor mensen als Jamai is t een springplank naar iets anders en voor mensen als Alice is t een smet op je CV
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
I, I, I, I, th-th-th-think thatttt I, I can't mh-mh-make it...
(oke, spotten met stotteren mag niet)
Ik heb je meegevraagdquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, jij moet dansen vanavond in de RAI![]()
Voor talent wat er zonder Idols nooit een kans had gekregen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
voor dit soort mensen? het is toch geen special olympics of wel?
O MY GOD!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdDaar ging zn carriere..
quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
T hoogtepunt was dat Jordan (de kim holland van de UK) in dr biografie opbiechtte dat Gareth tijdens zn 1e keer met haar zn voorhuid had gescheurdDaar ging zn carriere..
Het gaat om het idee?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Was toch logistiek onverantwoord?![]()
Erg he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |