precies..quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
50/50 wil gewoon zeggen dat ze het gewoon niet weten.(ofwel het is niet te voorspellen)
LOL gewoon een zware windstoot zegt hij. Ik was ongeveer een kilometer verderop en geloof me maar dat dat een flinke windhoos was! Echt heftige shit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:40 schreef Weerman het volgende:
Ik geloof niet in die windhoos. Is gewoon een zware windstoot geweest.
er zijn kansen inderdaad.... beetje koudeinval zou wel eens leuk zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 13:08 schreef FRaGMaN het volgende:
De kans dat het op 2de kerstdag gaat sneeuwen en de winter inzet is toch behoorlijk aanwezig
Als er in mijn straat sneeuw ligt is het voor mij een witte kerst. Wat er in De Bilt gebeurd zal me een worst wezen.quote:Op woensdag 21 december 2005 15:15 schreef Eveli het volgende:
Maar een witte kerst is het alleen als er op beide kerstdagen een gesloten sneeuwdek in De Bilt ligt. Dus ook al gaat het sneeuwen op 2e Kerstdag, dan is het alsnog geen witte kerst.
Helaas moet ik me hier zeker bij aansluitenquote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Als er in mijn straat sneeuw ligt is het voor mij een witte kerst. Wat er in De Bilt gebeurd zal me een worst wezen.
Dit jaar is mijn laatste kans, vanaf volgend jaar hoop ik toch niet meer in een dergelijke koude omgeving te wonen.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:09 schreef Evil-Cherry het volgende:
Hou op over die witte Kerst, want die komt nooit van mijn leven meer!
Als het maar goed koud is, dan vind ik het ok.
Yep volgend jaar is het helemaal wit met kerst en dan gaan wij sneeuwballen gooien of niet speedy?quote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:volgens jaar hier compleet winter en dan maak jij het allemaal niet meer mee
![]()
!!!!!
Zeker weten, en het kom overal in het nieuws: Zware Sneeuw en Zeer Zware storm legt Nederland plat.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:28 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Yep volgend jaar is het helemaal wit met kerst en dan gaan wij sneeuwballen gooien of niet speedy?
Prima vind ik dat. 1 jaar geleden had ik ook een Kerst in korte broek en shirt met 33 graden. Een biertje erbij en een paar kilo verse vis.. Dát was pas een goede Kerst.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef SpeedyGJ het volgende:volgens jaar hier compleet winter en dan maak jij het allemaal niet meer mee
![]()
!!!!!
geen ideequote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week eindelijk weer winter?
Absoluut. en volgend jaar weer. Of bedoelde je winter weer ipv weer winter?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week eindelijk weer winter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |