Ik kijk nu even naar het zuiden van Rotterdam en zie toch bewolking aan komen.quote:Op maandag 26 december 2005 13:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga m'n korte broek even opzoeken hier in Rotterdam.
Stralend blauw, en zeer zonnig.
check.. mooi he..quote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef Barb het volgende:
Eindhoven: mooi blauwe hemel met af en toe een wit wolkje.
je kijkt de verkeerde kant uitquote:Op maandag 26 december 2005 13:37 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik kijk nu even naar het zuiden van Rotterdam en zie toch bewolking aan komen.
Mischien ben je iets te voorbarig.
Maar je had wel gelijk,vanmorgen was het lekker weer,heb zelfs even de balkondeuren op een kiertje gezet om een beetje te luchten![]()
't Ziet er superwarm uit vanachter glas,quote:
vanachter glas is het prima te hebben inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef Barb het volgende:
[..]
't Ziet er superwarm uit vanachter glas,.
Maar ik moet dadelijk met de auto naar Amsterdam toe. Heb natuurlijk geen zin in sneeuw onderweg.
okay, NO, in ieder geval NIET zuidquote:Op maandag 26 december 2005 13:42 schreef Evil-Cherry het volgende:
Noordoosten, inda. Hier wel tenminste dus in R'dam vast ook![]()
Jullie hebben gelijk,ik moet nog een beetje orientatie krijgen in me nieuwe woningquote:Op maandag 26 december 2005 13:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, NO, in ieder geval NIET zuid![]()
dan kijk je er toch niet?quote:Op maandag 26 december 2005 13:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik wordt een beetje zat van dat gezeur daarzo op weerwoord![]()
hm, dat wordt nog leuk met het voetballen straksquote:Op maandag 26 december 2005 14:09 schreef -chefke- het volgende:
zow nijmegen meld hagel en natte sneeuw. het ging der even flink op maar nu is het weer droog maar de tempratuur is omlaag gevallen van 4.4 naar 2.0 graden in een paar min tijd nu maar hopen op nog meer nattigheid.
Kan niet missenquote:Op maandag 26 december 2005 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ik hier vanuit Maastricht richting het noorden kijk, zie ik nogal donkergrijzen wolken deze kant op komen. Zijn die van jou, indahnesia?
Zou best kunnen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik denk dat het front nu zo'n 15 KM ten Z van Eindhoven ligt.
Het was een beetje grillig toen het hier over trok, ten W en ten O leek het al verder weggezakt dan rond Eindhoven.quote:Op maandag 26 december 2005 15:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
En 't lijkt richting ZO te trekken (en niet recht naar het Z).
De radarbeelden op een niet nader met naam te noemen site bevestigen het vermoeden van een enigszins zuidoostelijke bewegingquote:Op maandag 26 december 2005 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het was een beetje grillig toen het hier over trok, ten W en ten O leek het al verder weggezakt dan rond Eindhoven.
Ik kijk ook af en toe op den Duitschen variant..quote:Op maandag 26 december 2005 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De radarbeelden op een niet nader met naam te noemen site bevestigen het vermoeden van een enigszins zuidoostelijke beweging.
Dat was de winter voor dit seizoen. heb je ervan genoten?quote:Op maandag 26 december 2005 15:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik snap niets meer van het weer hier. Nu stijgt de temp. weer en de luchtdruk ook. Is ineens ook weer zonnig...![]()
Het is hier wel even wit geweest. Dus....quote:Op maandag 26 december 2005 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat was de winter voor dit seizoen. heb je ervan genoten?![]()
koudjesquote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Geen sneeuw hiero .. zien de vooruitzichten voor deze week er nog steeds goed uit ?
Schijnt de zon nog? Dan heb je vast mooie luchten inderdaadquote:Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een geel/beige gekleurde lucht komt langzaam deze kant op. Met wat donkerdere wolken in de verte.
Yup, vandaar de mooie kleurenquote:Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Schijnt de zon nog? Dan heb je vast mooie luchten inderdaad![]()
Dat heb ik hier eigenlijk niet gehad. helaas.quote:Op maandag 26 december 2005 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, vandaar de mooie kleuren.
Hier was er niets van te maken, een rommelige hoop bewolking. En nu is het donkergrijs.quote:Op maandag 26 december 2005 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
DAMN! Wat een mooie lucht. Heb wat foto's gemaakt. Hoop dat dat iets geworden is
.
En 't is al witquote:Op maandag 26 december 2005 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier HAGEL!
Dat is een mooie hagelbuiquote:Op maandag 26 december 2005 18:36 schreef stumbleupon het volgende:
Om 16.00 uur begon de lucht hier flink te betrekken (zie foto's)
Ik stond op de galerij om wat foto's te nemen maar een flinke donderklap maakte daar snel een einde aan. Heb ook snel even een filmpje gemaakt... Niet bijzonder maar geeft wel een beetje weer hoe hard het hagelde. Al met al was het binnen 10 minuten weer voorbij.
[afbeelding]
[afbeelding]
1024 formaat
hagelbui filmpje
Temperatuur: 3.1 graden (18:36 uur)
Mooi voor een bannerquote:Op maandag 26 december 2005 18:36 schreef stumbleupon het volgende:
Om 16.00 uur begon de lucht hier flink te betrekken (zie foto's)
Ik stond op de galerij om wat foto's te nemen maar een flinke donderklap maakte daar snel een einde aan. Heb ook snel even een filmpje gemaakt... Niet bijzonder maar geeft wel een beetje weer hoe hard het hagelde. Al met al was het binnen 10 minuten weer voorbij.
[afbeelding]
[afbeelding]
1024 formaat
hagelbui filmpje
Temperatuur: 3.1 graden (18:36 uur)
Die Engelsen wedden ook echt op állesquote:England braced for heavy snowfall
Parts of England are set to be hit by heavy snow showers and disruption on the roads, forecasters have warned.
The Met Office has issued an early warning of severe weather, predicting several centimetres of snow for Kent and East Anglia by Tuesday morning.
A spokesman for the Met Office warned that icy roads would be a hazard and some travel disruption was expected.
The Highways Agency has advised drivers only to venture out in bad weather if it is "absolutely necessary".
Flake
Bookmakers had earlier shortened odds on a white Christmas, although no snow has yet been recorded.
A single flake must fall on one of the nominated cities' weather centres for it to be declared a white Christmas.
The BBC Weather Centre said a "real change" would begin on Monday evening with snow in the Midlands as well as east, south east and the north east of England.
Presenter Alex Deakin said the night of 26 December would see a "snowfall event of some significance".
He said several centimetres of lying snow would be seen over parts of Kent and East Anglia.
The Met Office issued an early warning of severe weather over the expected snowfall, saying some areas could receive a 15cm-deep covering.
Earlier, Ladbrokes cut its odds to 8-1 for London to receive a dusting of snow, while rival William Hill 5-2.
"weer"quote:Op maandag 26 december 2005 21:09 schreef Jor_Dii het volgende:
radarbeelden? Alles onder de rivieren heeft weer pech volgens mij
Sorryquote:
Wat te bedenken van afgelopen 3 week, euhhh, of was dat er ook bovenquote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
SorryVerdomme nu hebben wij eens pech zeg!! zo beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |