quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Visite... visite... een huis vol visite
Veel plezier
Zonde man... maar is een TFT niks voor je? Of ga je voor de kleurechtheid van een monitor?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Muerte het volgende:
[..]
en hij is inderdaad naar de eeuwige monitorvelden, kreng doet dus helemaal niets meer vermoed dat de voeding kapot is.
Ben ondertussen al aan het bellen met mijn hofleverancier, voor 2 andere monitoren.
en subtiel staat er een kijkshop screen onder:)quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:53 schreef Muerte het volgende:
en hij is inderdaad naar de eeuwige monitorvelden, kreng doet dus helemaal niets meer vermoed dat de voeding kapot is.
Ben ondertussen al aan het bellen met mijn hofleverancier, voor 2 andere monitoren.
Daar zitten spullen in... dekens en zo volgens mij.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:52 schreef Wup het volgende:
[..]
wat zijn dat voor dozen links onder, onder die oogfoto?
aha, dank, ik had ze nog niet eerder gezien [ maar ik heb ook wekenlang langs de geldpilaar heen gekeken]quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:56 schreef Foreverblue het volgende:
Daar zitten spullen in... dekens en zo volgens mij.
Het is een kutstreek van BB om de snelheid te verhogen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:55 schreef Jojogirl het volgende:
In dit tempo gaan ze het echt niet volhouden. Bizar
Ik ga nu voor TFT, maar ik moet zeggen dat ondanks dat het enorme kasten zijn die ook nog eens loei zwaar zijn, ik erg gehecht was aan deze schermen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zonde man... maar is een TFT niks voor je? Of ga je voor de kleurechtheid van een monitor?
En nog afwachten wat voor 50.000 euro hierna nog komt... Iwan is backquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
volgens mij kunnen ze donderdag niet eens fatsoenlijk het huis uitlopen van de spierpijn
Dat zal nog wel meevallen de spiertjes goed verzorgen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
volgens mij kunnen ze donderdag niet eens fatsoenlijk het huis uitlopen van de spierpijn
Minus Ing, want die is dan doodquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
Als er nog zo'n verschrikkelijke fysieke opdracht komt dan zou ik zeggen val maar lekker dood.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En nog afwachten wat voor 50.000 euro hierna nog komt... Iwan is back![]()
Mooi zo... ik heb hier een IIyama 19" monitor en een IIyama 17" tft als dual screen... werkt perfect.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:59 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ga nu voor TFT, maar ik moet zeggen dat ondanks dat het enorme kasten zijn die ook nog eens loei zwaar zijn, ik erg gehecht was aan deze schermen.
Volgende week woensdag of donderdag krijg ik 2 nieuwe 19" Philips TFT schermen, hij had ze niet op voorraad helaas, maar tot die tijd red ik me wel op deze manier.
Mwah, ik denk dat de mannen eerder het loodje zullen leggen. De dames hebben een betere conditie.quote:
vermaak me wel vind het prachtig dat alle luie zweet in het BB huis eruit wordt uit gefietst.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef MissX het volgende:
[..]
![]()
Ik krijg gewoon al spierpijn van hier alleen maar naar kijken.
x2quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mooi zo... ik heb hier een IIyama 19" monitor en een IIyama 17" tft als dual screen... werkt perfect.
Ik vind het tekenend dat degene met de meeste conditie en het sterkste lichaam het nu af gaat leggen. Er klopt echt iets niet, als zelfs Ing het niet meer redtquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:02 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de mannen eerder het loodje zullen leggen. De dames hebben een betere conditie.
Wauw... Fokking cool man, echt wreed.quote:
Toch een hartelijk welkom terug op het forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Morwen het volgende:
Nou hoor, ik ben net op de streams en de marsmuziek gaat weer aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:07 schreef Morwen het volgende:
Nou hoor, ik ben net op de streams en de marsmuziek gaat weer aan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:11 schreef Morwen het volgende:
Hallo allemaal, vergeet ik dat weer eens te zeggen natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn oren, wat doen ze![]()
Hij is wel de fanatiekste van de groep dus lijkt mij dit wel erg leuk als hij de fout in gaat.quote:
Ja maar, maar, maar, dan hoor ik de diepzinnige gesprekjes niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
geluid is zachter zetten of op mute.
Dat bedoel ik! Ik ben erg benieuwd hoe het computerschermpje er nu uit zal zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind het tekenend dat degene met de meeste conditie en het sterkste lichaam het nu af gaat leggen. Er klopt echt iets niet, als zelfs Ing het niet meer redt![]()
Misschien was ze gewoon heel erg moe en was ze hard aan een lange rust toe? Ik hoor Roel en Joost er niet echt over namelijk.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik ben erg benieuwd hoe het computerschermpje er nu uit zal zien.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef Maurisico het volgende:
BB naait gewoon de snelheid per uur met 10 km per uur omhoog... over een paar uur lopen ze daar zo'n 180 per uur te rammen..![]()
Misschien speelt BB een heel naar spelletje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon heel erg moe en was ze hard aan een lange rust toe? Ik hoor Roel en Joost er niet echt over namelijk.....
Roel is idd ook geen happy camper meer en dat nu alquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien speelt BB een heel naar spelletje.
Of hebben Joost en Roel de energie niet meer om te kletsen tijdens het fietsen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
Maar dat van die kijkshop begin ik ook steeds beter te snappen!
[afbeelding]
Het zijn gewoon producttessters!![]()
lijkt trouwens wel of die fiets scheef staat...quote:
* Jojogirl heeft het iig nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:36 schreef avonne het volgende:
Lieske laat de lamp telkens knipperen.
Hebben ze dat ook eerder gedaan vandaag?
Ik krijg het idee dat ze dat tijdens de geluidsstop hebben gedaan, want nu fietst Lieske ineens weer gewoon en o te zien gaat het lichter dan bij Roel en Ing net.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Vrees dat BB zo wel zal ingrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |