Het is wel erg flauw van BBquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:05 schreef pullup het volgende:
Ze worden dus genept door BB maar het is niet sneaky voor ons want ze laten het ons gewoon zien.
Joost heeft het nu ook duidelijk door.![]()
Verdorie dat is lekker op zaterdagmiddag, 1 van mijn 21" NEC's heeft na jarenlang trouwe dienst de geest gegeven en die andere(deze dus) is exact even oud.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O jeeeeeeeee... dat zou niet mooi zijn...
Aan de andere kant... kan je gelijk een 20" TFT neerzetten... veel scherper beeld dan monitor.
hoiquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal,![]()
ze fietsen nog steeds hé!
![]()
Ik ook hoor Falco vind het echt top!quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:16 schreef Falco het volgende:
Ik heb toch wel respect voor ze hoor, want dit is verreweg de zwaarste 50.000-euro-opdracht!
Balen man... dat zijn geen leuke berichten... sterkte ermeequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:15 schreef Muerte het volgende:
[..]
Verdorie dat is lekker op zaterdagmiddag, 1 van mijn 21" NEC's heeft na jarenlang trouwe dienst de geest gegeven en die andere(deze dus) is exact even oud.
Ga nu even een 17"aansluiten anders heb ik geen streams die ik kan cappen.
![]()
Pareltjeeeequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal,![]()
![]()
ze houden het al erg lang volquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:24 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal,![]()
![]()
Wat bedoel je precies te veel Lieske of te veel caps of iets anders?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:36 schreef Wup het volgende:
tjee regenworm, mag het iets minder
teveel van die zogenaamde creatieve dingen....quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:39 schreef regenworm het volgende:
Wat bedoel je precies te veel Lieske of te veel caps of iets anders?
WBquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:39 schreef Muerte het volgende:
Zo daar ben ik weer, even een monitor geleend van een andere computer.
[afbeelding]
oh, je best pas de eerste niet het niet zo mooi vind.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:39 schreef Wup het volgende:
[..]
teveel van die zogenaamde creatieve dingen....
nou ja het is meer, na 2 keer heb je het wel gezienquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:41 schreef regenworm het volgende:
oh, je best pas de eerste niet het niet zo mooi vind.
Zal wel iets minderen maar het is zo leuk om te maken.
Dank je , is wel even wennen hoor, zo'n klein schermpje om de streams te bekijken, maar het went wel.quote:
Heb je mijn sterkte post nog gelezen boven?quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dank je , is wel even wennen hoor, zo'n klein schermpje om de streams te bekijken, maar het went wel.
Ik kan je shot van Naat zo niet vinden op de website van 538quote:
hahaquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:44 schreef Foreverblue het volgende:
Actie in het huis!!!!!!!!!!!!!
BB: Lieske... zender checken
Niet erg... op Fok vind je hem genoegquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik kan je shot van Naat zo niet vinden op de website van 538
Vanmiddag meldden ze nog dat ze het plaatje zouden plaatsen maar tot nu toe nergens te bekennen
Visite... visite... een huis vol visitequote:Op zaterdag 17 december 2005 16:48 schreef White_Pearl het volgende:
Lees even niet mee want heb effe visite![]()
Lieske go go go laat je niet in de zeik nemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:49 schreef avonne het volgende:
"gewoon focking onbeschoft is het!"
De snelheid is met 10 km per uur omhoog gegaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 16:50 schreef farceman het volgende:
Regie: laat die snelheidsmeter weer eens terug in beeld zien, want volgens mij wordt zaak weer op flauwe manier belazerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |