Dat bedoel ik! Ik ben erg benieuwd hoe het computerschermpje er nu uit zal zien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vind het tekenend dat degene met de meeste conditie en het sterkste lichaam het nu af gaat leggen. Er klopt echt iets niet, als zelfs Ing het niet meer redt![]()
Misschien was ze gewoon heel erg moe en was ze hard aan een lange rust toe? Ik hoor Roel en Joost er niet echt over namelijk.....quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Ik ben erg benieuwd hoe het computerschermpje er nu uit zal zien.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef Maurisico het volgende:
BB naait gewoon de snelheid per uur met 10 km per uur omhoog... over een paar uur lopen ze daar zo'n 180 per uur te rammen..![]()
Misschien speelt BB een heel naar spelletje.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon heel erg moe en was ze hard aan een lange rust toe? Ik hoor Roel en Joost er niet echt over namelijk.....
Roel is idd ook geen happy camper meer en dat nu alquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:24 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Misschien speelt BB een heel naar spelletje.
Of hebben Joost en Roel de energie niet meer om te kletsen tijdens het fietsen.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:30 schreef Maurisico het volgende:
Maar dat van die kijkshop begin ik ook steeds beter te snappen!
[afbeelding]
Het zijn gewoon producttessters!![]()
lijkt trouwens wel of die fiets scheef staat...quote:
* Jojogirl heeft het iig nog niet gezien.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:36 schreef avonne het volgende:
Lieske laat de lamp telkens knipperen.
Hebben ze dat ook eerder gedaan vandaag?
Ik krijg het idee dat ze dat tijdens de geluidsstop hebben gedaan, want nu fietst Lieske ineens weer gewoon en o te zien gaat het lichter dan bij Roel en Ing net.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:39 schreef farceman het volgende:
Vrees dat BB zo wel zal ingrijpen
ik ben er aan gewend geraaktquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:40 schreef Mabelle het volgende:
Lies .... is trickie bezig... ik moet zeggen, dat ik ook opstandig zou worden van die marsmuziek.
Tjeetje zeg.
Ik gooi er bijna de streams van uit.
Woeiiii .... Avonne ... ik maak me zorgen, je raakt van het pad zoquote:
mwah, het heeft ook een positief neveneffect.quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:46 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Woeiiii .... Avonne ... ik maak me zorgen, je raakt van het pad zo![]()
Het ziet er ook echt wel zwaar uit. Niet alleen bij haar trouwens. Het moet gewoon stukken harder dan vanochtend.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:00 schreef avonne het volgende:
Ing weer op de fiets, hijgend en klagend
klasse! keep them comin'quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:02 schreef Maurisico het volgende:
[b]PERSBERICHT
Hoi terug!quote:
Wie had dat van Roel verwacht?quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:34 schreef VirtualPOM het volgende:
Roel heeft het beste tempo. Hij bikkelt aardig door![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |