een Mr T. oorbelquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
okay wat heeft Rafaella in der ene oor hangen????????
Echt niet? Die staan op mijn netvliezen gebrand. Ik noem haar Ariel de Zweetmeermin. Haar zweetvlekken zijn zo groot als het atlantatisch oceaan.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:38 schreef sbientje het volgende:
die zweetplekke van ariel zijn mij echt niet opgevallen![]()
Ik heb het ook gezien hoor, haar stille protest tegen rexonaquote:Op zondag 18 december 2005 02:39 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Echt niet? Die staan op mijn netvliezen gebrand. Ik noem haar Ariel de Zweetmeermin. Haar zweetvlekken zijn zo groot als het atlantatisch oceaan.
Je drukt het nog netjes uitquote:Op zondag 18 december 2005 10:07 schreef Whiskers het volgende:
Ik vond gisteren de spijkerbroek en topje bij Marescha niet echt charmant. Neigde toch een beetje naar vetbulbje uit spijkerbroek... Iew...
Ik vond Harm al helemaal niks, maar nu probeert hij ook al iemand te zijn die hij niet isquote:Op woensdag 28 december 2005 18:34 schreef Ivatje het volgende:
Harm kan zoiets dragen, het is toch zijn eigen stijl!
[afbeelding]
[afbeelding]
Bron: http://www.harmjacobs.nl/Media.htm
Ben jij expert?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:59 schreef make-upje het volgende:
Jongens en meiden, die make-up van IDOLS is echt elke week verschrikkelijk!!!! Ongelijke, scheve, afhangende ogen. Geen rekening gehouden met de oogvormen van de opgemaakte mensen. Neem nou chantal jansen, die heeft best overhangende oogleden. Nou, met zo;n oog make-up maak je het alleen maar erger!!!! Dit kan toch niet bij z'n grote show?? Had je het nog niet gezien, moet je de volgende keer maar eens opletten. Schandalig
Ja, dat was niet zo flatteus met haar bezwangerde buik.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Afgelopen zaterdag was het allemaal een stuk beter..... behalve charissa
het was gewoon verschrikkelijk! Het klopte gewoon niet!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat was niet zo flatteus met haar bezwangerde buik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |