mijn vader is zo blij met zijn ipod video dat hij mij er ook eentje een deze dagen geeftquote:Op zondag 18 december 2005 01:35 schreef iDex het volgende:
mijn vader heeft de zwarte ipod video 30 gb gekocht. best leuk allemaal. mgoed morgen maar even kijken hoe we er een filmpje op krijgen... en dat allemaal op een windows media center bak.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef iDex het volgende:
[..]
mijn vader is zo blij met zijn ipod video dat hij mij er ook eentje een deze dagen geeft
Verwende kiendjes zijn kansloos.quote:Op zondag 18 december 2005 17:43 schreef iDex het volgende:
[..]
mijn vader is zo blij met zijn ipod video dat hij mij er ook eentje een deze dagen geeft
Klopt, maar stiekem zijn we hier allemaal verwend. Zolang je het je maar realiseert is er niets mis mee imo.quote:
Pas jij nou maar op met wat je zegt.quote:Op zondag 18 december 2005 18:00 schreef Geqxon het volgende:
Waarom is het kansloos dat iemand een iPod van zijn vader krijgt? Das toch leuk?
Of ben je jaloers dat jouw vader je niks geeft?
Ik denk dat het Logic Pro is.quote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef nietzman het volgende:
Paul McCartneys geluidsman gebruikt Garageband. BBC2. Nu..
Had je er wel ff bij mogen zeggenquote:Op zondag 18 december 2005 18:05 schreef iDex het volgende:
ik krijg eens wat. ik betaal al zelf genoeg hoor, studie, boeken, etc. mijn nano moet ik wel aan mijn moeder geven. en ik heb mijn mac mini mijn lcd tv.
zie het als een kerstkadootje
als jouw vader zegt: goed werk geleverd dit jaar op wil je ook een ipod video. bijvoorbeeldquote:Op zondag 18 december 2005 18:04 schreef tonks het volgende:betaal ik er liever zelf voor.
ik zie het nut van video en een kleurenscherm op m'n iPod nietquote:Op zondag 18 december 2005 18:04 schreef tonks het volgende:
Ik ben niet jaloers, hoewel ik zelf ook wel een iPod video zou willen krijgen, betaal ik er liever zelf voor.
Dan zeg ik wel nee, maar laat het maar.quote:Op zondag 18 december 2005 18:06 schreef iDex het volgende:
[..]
als jouw vader zegt: goed werk geleverd dit jaar op wil je ook een ipod video. bijvoorbeeld
dan zeg je echt geen nee hoor
video kijken op een ipod kan maar 2 uur op de batterij. en muziek luisteren kan langer, die gegevens weet ik niet van normaal mp3 luisterenquote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik zie het nut van video en een kleurenscherm op m'n iPod niet
dus....
Zal ik er binnenkort ook wel eentje aanschaffen
Hoe lang gaat de accu van de video iPod eigenlijk mee?
quote:Op zondag 18 december 2005 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zeg verder niks over verwend zijn of wat dan ook, maar wat in mijn geval zeker een deel van de lol van mijn iBook is, is dat ik m heb omdat ik me deze hele zomer het schompes heb gewerkt, waardoor ik er geld voor had. Mijn iBook is voor mij ook wel zo'n beetje een beloning voor mezelf.
"Ach, ook al had je deze zomer drie maanden geen leven, je hebt er maar mooi wel een iBook aan overgehouden."
Dat heb ik bij mijn iPod mini en mijn nieuwe iPod en bij mijn mac en nieuwe mobielquote:Op zondag 18 december 2005 18:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zeg verder niks over verwend zijn of wat dan ook, maar wat in mijn geval zeker een deel van de lol van mijn iBook is, is dat ik m heb omdat ik me deze hele zomer het schompes heb gewerkt, waardoor ik er geld voor had. Mijn iBook is voor mij ook wel zo'n beetje een beloning voor mezelf.
"Ach, ook al had je deze zomer drie maanden geen leven, je hebt er maar mooi wel een iBook aan overgehouden."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |