Is ook waar dus mee eensquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mee eens, maar een discussie die iedereen snapt, is veel beter, vind ik. Dit soort discussies kan je beter niet hier voeren. Tenzij er nood aan de man is
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?quote:
Zie je? Ik houd rekening op welk forum ik benquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Precies, DIG is er niet voor niets.![]()
Diequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
saaie fust progjes, webcam girls, saaie fust progjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Truste, wij vertrouwen ook op aanvulling op de streamverslagen. Kunnen wij ook naar ons bedje toequote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou zeg, wat denken jullie??? Ik duik ook mijn bedje in!Ik vertrouw op jullie op de ongecensuureerde eerlijke verslagen
![]()
Slaap z8 en tot snelquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Goeie gok, maar ik begin er hier bewust niet over. Komt na BB misschien nog wel een keer in een ander forumquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is ook waar dus mee eensSoms is het wel verleidelijk om het hier te posten omdat ik nou eenmaal veel affiniteit heb met PC's net zoals jij (gok ik)
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!quote:
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Mensen die van zichzelf zeggen dat ze kwaliteit hebben proberen meestal hun onkunde te verbergenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:32 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mensen die samenwonen met kwaliteit zijn het te veel gewend dus herkennen ze echte kwaliteit niet meer
Ik denk van wel, zij willen niet voor elkaar onder doen. Het zal een hoop geklaag worden, dat welquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Wat denken jullie, halen ze de opdracht? Ik denk eerlijk gezegd van niet
Vrije dagen zijn te gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Precies. Morgen wordt mijn tweede opeenvolgende vrije dag.
Da's best zeldzaam, dus ik ben heel enthousiast.![]()
Sinds die tip van henk.jansen staat dat wel op mijn lijstje ja. Maar er zitten 24 uur in een dag, dat hoeft ons toch niet van een betekenisvolle relatie te weerhouden?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
Maar jij ging je 16-jarige buurmeisje nuecken, toch?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:39 schreef M-en-A het volgende:
Mensen maak er nog wat gezelligs van. Wij gaan ons bedje ook opzoeken. Lezen straks wel in de streamverslagen wat er verder gebeurd deze nacht![]()
Veel plezier nog, voor straks slaap lekkerrrrrr
![]()
![]()
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wat zeg je??? Het is GVD 03.37 uur al!!!!!!Ik ben er weg van hoor, is veel te laat!
Toedeloe allemaal!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |