quote:Op maandag 19 december 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
nu live, hebben ze het geluid van Philemon open staan en Sophie dicht
quote:
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef Dichterbijer het volgende:
jammer...uitzending verloopt niet soepel...
Die dramatische blik:quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Woei!
Even fijne opmerking over de Belgen er tussendoor.
Nu loopt het beeld met geluid niet samen... zonde...quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vandaag waren de uitzendingen uit het huis ook al vol storingen en het SRjournaal liep ook niet.....
nee, komt deze of volgende week voorbij volgende week draaien ze ook 24 uur per dag alle aangevraagde platen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef JeroenV het volgende:
Als je een nummer aanvraagt weet je toch niet wanneer hij gedraaid wordt? Of draaien ze hem gelijk? Dat lijkt me niet, als je kijkt hoeveel nummers er ws. aangevraagd worden.
Wel weer een erg goede actie, ook leuk om te volgen weer.
ach, zolang hij z'n discoclassicsquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:19 schreef Toad het volgende:
Goede actie. Leuk dat er met de opbrengsten van de vorige actie zoveel is gebeurd.
Wat vinden jullie trouwens van Corne Klein?
relatief veel studenten natuurlijk, en die zijn nou eenmaal vaak wakker 's nachtsquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Ach ja,studentenstad hè.....(vind 't overigens nog wel mee vallen in Utrecht)quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:38 schreef klootje het volgende:
Vorig jaar heb ik dat een keer s'nachts gezien,wat een kakstad is dat Utrecht,was grappig met die Floris Jan Diederikken die hun pappies toelagen kwamen doneren,van die bezopen hockeykutjes voor dat raam zijn grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |