abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33169375
Hoe kan het nou dat een gevangenis in de fik vliegt vanwege 1 iemand die met lucifers speelt???
pi_33169379
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Niemand heeft de boel in de fik gestoken. De boel hoort helemaal niet te fikken als 1 iemand met lucifers speelt.
Ik weet niet wat de laatste stand van zaken is, maar het doet me een beetje denken aan dat verhaal van die Amerikaanse vrouw die haar poedel in de magnetron stopte om te drogen, een schadeclaim indiende, en kreeg.
Je moet niet met lucifers spelen, aldus m'n moeder toen ik 5 jaar oud was. ( nadat ik de kat van de buren .... )
pi_33169415
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik weet niet wat de laatste stand van zaken is, maar het doet me een beetje denken aan dat verhaal van die Amerikaanse vrouw die haar poedel in de magnetron stopte om te drogen, een schadeclaim indiende, en kreeg.
Je moet niet met lucifers spelen, aldus m'n moeder toen ik 5 jaar oud was.
Je moet geen gevangenissen bouwen die kunnen affikken wanneer 1 iemand een suicide poging doet.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:09:34 #54
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33169492
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef SCH het volgende:
Hij had een visum en een retourticket en toch werd hij vastgehouden
het is natuurlijk de schuld van rita en niet die mongool die de boel in de fik stak.

visum is nog altijd geen veblijfsvergunning he.
Altijd geil en onverzadigbaar
pi_33169526
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:09 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

het is natuurlijk de schuld van rita en niet die mongool die de boel in de fik stak.
En van Donner en andere verantwoordelijken inderdaad.
pi_33169537
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:06 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het nou dat een gevangenis in de fik vliegt vanwege 1 iemand die met lucifers speelt???
Nou, je steekt met die lucifers iets aan en dat gaat dan branden.
Ongelovelijk he? Dat had niemand verwacht.

Eergisteren was hier ook een brand, godverdomme schandelijk dat er een huis gebouwd wat dat brand als er vuur is
pi_33169547
quote:
Kijk, gebouwen dienen brandwerend te zijn, daar zijn we het over eens. Ik denk dat Nederland een groot probleem heeft, en wel de bv. de rijksgebouwendienst. Weet je dat ze nog steeds! bezig zijn met het Catshuis!!! En überhaupt aanbestedingen, of het nu metrotunnels, schipholtunnels, geneemtehuizen, containerhavens zijn, stuk voor stuk financiele rampen.
Sosm denk ik wel eens dat een substantieel deel van de belasting-inkomsten op die manier over de balk wordt gesmeten.
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:11:22 #58
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33169561
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Je moet geen gevangenissen bouwen die kunnen affikken wanneer 1 iemand een suicide poging doet.
Ik denk dat hij eerder een poging deed om te ontsnappen, ipv zelfmoord plegen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33169562
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:10 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

Nou, je steekt met die lucifers iets aan en dat gaat dan branden.
Ongelovelijk he? Dat had niemand verwacht.

Eergisteren was hier ook een brand, godverdomme schandelijk dat er een huis gebouwd wat dat brand als er vuur is
Je zet mensen achter slot en grendel en dan mogen ze maar gewoon verbranden????
Laat maar joh
pi_33169651
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 19:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, mensen onterecht vastzetten en ook nog laten verbranden is reuze-adequaat
[..]

Hoezo is de kans gering? We krijgen een miljard terug uit Europa.
Het is helemaal niet interessant om die stapel aanvragen en dossierchecks kleiner te maken. Nederland moet onaantrekkelijk zijn. En zo'n miljard komt natuurlijk altijd wel elders op. In ieder geval wil meer geld sowieso niet zeggen dat men minder onpersoonlijk zal worden. De eisen zijn hard, als je er al maar bij in de buurt komt, kan je voor de bijl gaan.

Stel je nou eens voor dat men alle illegalen zou opsporen. Nog meer kosten maken
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:23:27 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33169966
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:09 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

visum is nog altijd geen veblijfsvergunning he.
toeristen hebben toch ook geen verblijfsvergunning nodig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33170435
Hoe dan ook, had Cohen op de stoel van Verdonk gezeten was hem dit niet aangewreven. Verschillende maten, meer gelijk, enzo...
pi_33170762
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Hoe dan ook, had Cohen op de stoel van Verdonk gezeten was hem dit niet aangewreven. Verschillende maten, meer gelijk, enzo...
Godslasteraar, waarom laster je mij?

Dit is echt totaal niet waar. Ik heb niet speciaal een hekel aan Verdonk, en eigenlijk kan ik (zonder goede reden) die zalvige Cohen niet uitstaan.

Bovendien ben ik mij er zeer van bewust dat bijna alle beleid die Verdonk uitvoert, is ingezet door Cohen.

Mijn (grote) zorg over onterechte detentie van vreemdelingen is echt veel principiëler en algemener dan de toevallig verantwoordelijk minister. En gold voor mij ook al toen Cohen nog op die plaats zat, toen was dit ook al lang aan de gang.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 17 december 2005 @ 20:55:24 #64
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33171087
quote:
Dat is gewoon een complot!!! Ze wilden gewoon af van die illegalen.

En dat wordt allemaal gewoon in de doofpot gestopt. Wat een schande

Verdonk heeft die illegalen gewoon laten vermoorden
pi_33171157
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:55 schreef PLAE@ het volgende:
Verdonk heeft die illegalen gewoon laten vermoorden
Samen met Donner. Daar komt het feitelijk wel op neer helaas als je de zaak echt sec bekijkt.
pi_33171181
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:37 schreef Godslasteraar het volgende:
Hoe kom je daar nou bij?

Ik reageerde op Cohen als staatssecretaris ongeveer net zo als op Verdonk nu.
pi_33171559
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:47 schreef sigme het volgende:

[..]

Godslasteraar, waarom laster je mij?

Dit is echt totaal niet waar. Ik heb niet speciaal een hekel aan Verdonk, en eigenlijk kan ik (zonder goede reden) die zalvige Cohen niet uitstaan.

Bovendien ben ik mij er zeer van bewust dat bijna alle beleid die Verdonk uitvoert, is ingezet door Cohen.

Mijn (grote) zorg over onterechte detentie van vreemdelingen is echt veel principiëler en algemener dan de toevallig verantwoordelijk minister. En gold voor mij ook al toen Cohen nog op die plaats zat, toen was dit ook al lang aan de gang.
De goeden lijden onder de kwaden. Mij is ook wel eens wat er ore gekomen hoe het er aan toe gaat in de asielzoekers-industrie, probeer maar eens onderscheidt te maken tussen welwillende en oprechte vluchtelingen, en die eindeloze stroom opportunisten. Dat in combinatie met de dreiging van extremisten en je hebt de poppen aan het dansen. Ik denk dat de overheid nog uitermate koelant is.

En Verdonk heeft niets van doen met die gevangenissen zelf. Alleen al het feit dat zij nu als hoofdverantwoordelijke wordt bestempeld door bepaalde groepen/mensen zegt mij al genoeg. Je zou het Donner mischien kunnen aanwrijven, maar niet Verdonk.
En dat er mensen ten onrechte vast worden gezet, ja, dat gebeurt in het ''gewone'' gevangeniswezen ook. Die hele asoelzoekersproblematiek is een soort paniekvoetbal, en weinig consistent. En het beleid is aangepast. Dan hoef je je niet te verbazen dat er noodoplossingen bedacht worden. En als iemand dan ook nog eens de boel met opzet aansteekt, ja, dan gaat het echt mis.

Cohen, was hij minster geweest hadden die spandoeken er niet gehangen, daar ben ik eigenlijk wel zeker van.

En uiteraard laster ik jou niet
pi_33171602
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:09 schreef Godslasteraar het volgende:

En Verdonk heeft niets van doen met die gevangenissen zelf.
Waarom in hemelsnaam moest ze dan zonodig zeggen dat er adequaat was gehandeld als ze er niets mee van doen had?
pi_33171625
quote:
Cohen, was hij minster geweest hadden die spandoeken er niet gehangen, daar ben ik eigenlijk wel zeker van.
Die spandoeken hangen er vanwege haar stellige adequaat uitspraak, en dat kan ik niet onlogisch vinden.
pi_33171760
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?

Ik reageerde op Cohen als staatssecretaris ongeveer net zo als op Verdonk nu.
Ha ha, ja, dat wil wel geloven
Maar ik zie bij bepaalde mensen/groepen een vergelijkbare reactie als bij Ayaan. Elke gelegenheid wordt aangegrepen om te lopen schelden of tieren, terecht of niet.
pi_33171831
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam moest ze dan zonodig zeggen dat er adequaat was gehandeld als ze er niets mee van doen had?
En dan weten we nog niet eens wat de AIVD er mee van doen had. Kan je nagaan.
  zaterdag 17 december 2005 @ 21:18:51 #72
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33171870
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Samen met Donner. Daar komt het feitelijk wel op neer helaas als je de zaak echt sec bekijkt.
hou toch op.

En waarom ze zegt dat er adequaat gehandeld is door de brandweer+ personeel is gewoon om je eigen mensen te beschermen tegen de pers die er graag op duikt en meteen met een wijzend vingertje klaar wil staan als dat maar enigzins mogelijk is.

Ten eerste moet die vinger eigenlijk gaan naar die mongool die de boel heeft aangestoken maar daar wordt aan voorbij gegaan.

Het blijkt (kunnen we wel zeggen) dat er fouten zijn gemaakt, dat de procedures niet helemaal in orde waren. Jij wilt nu gewoon dat er koppen rollen. Zeg dan gewoon dat je wilt dat Verdonk + Donner aftreden. Maar hou op met die kontendraaierij en het mierenneuken over woordjes als adequaat.
pi_33171921
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij omdat ze het meteen op haar bordje kreeg. Maar dat was hoe dan ook een misser, ze had zich er niet mee moeten bemoeien, of in ieder geval moeten proberen de boel af te houden.
Maar mischien was het ook een bewuste keuze, ze schijnt het in peilingen goed te doen. Ze zal wel een sluw en bijdehand meiske zijn
pi_33172580
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:01 schreef SCH het volgende:
Niemand heeft de boel in de fik gestoken. De boel hoort helemaal niet te fikken als 1 iemand met lucifers speelt.
Hup, vanavond de brandveilige kroeg in.
En dan maar niet met lucifers spelen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_33172712
quote:

[..]

De goeden lijden onder de kwaden. Mij is ook wel eens wat er ore gekomen hoe het er aan toe gaat in de asielzoekers-industrie, probeer maar eens onderscheidt te maken tussen welwillende en oprechte vluchtelingen, en die eindeloze stroom opportunisten.
Ik heb een kennis in de IND, ik weet er alles van (nee, niet alles, genoeg)
quote:
Dat in combinatie met de dreiging van extremisten en je hebt de poppen aan het dansen. Ik denk dat de overheid nog uitermate koelant is.

En Verdonk heeft niets van doen met die gevangenissen zelf. Alleen al het feit dat zij nu als hoofdverantwoordelijke wordt bestempeld door bepaalde groepen/mensen zegt mij al genoeg. Je zou het Donner mischien kunnen aanwrijven, maar niet Verdonk.
Neenee, Verodnk is minister vreemdelingenzaken, zij is verantwoordelijk voor oppakken van 'vreemdelingen' dan wel bestempelen tot 'ongewenst vreemdeling'. Donner gaat misschien over die gevangenis, dat weet ik niet, maar daar gaat het me niet om. Niet om dat gebouw, het gaat me om het oppakken en opsluiten van mensen onder het mom van vreemdelingenwetgeving, waar dat volstrekt onterecht is.
quote:
En dat er mensen ten onrechte vast worden gezet, ja, dat gebeurt in het ''gewone'' gevangeniswezen ook. Die hele asoelzoekersproblematiek is een soort paniekvoetbal, en weinig consistent. En het beleid is aangepast. Dan hoef je je niet te verbazen dat er noodoplossingen bedacht worden. En als iemand dan ook nog eens de boel met opzet aansteekt, ja, dan gaat het echt mis.
Gooi niet de asielzoekers en de vreemdelingen dooreen. De asielzoekers zijn vreemdelingen, veel vreemdelingen zijn geen asielzoekers. De illegalen zijn wéér een andere subset. Asielzoekers zijn *niet* illegaal, afgewezen asielzoekers soms wel, vreemdelingen zijn illegaal als ze niet legaal zijn, er zijn veel legale, niet asielzoekende vreemdelingen in ons land.
quote:
Nou, wat Kosto om de oren heeft gehad was ook niet mals.
Maar Cohen kwam met véél weg, dat ben ik met je eens. Ten onrechte, wat mij betreft.
quote:
En uiteraard laster ik jou niet
Dat deed je wel. Uit de goedheid van mijn hart vergeef Ik je.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33172924
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef sigme het volgende:

.............

Nietus

je bent nog op!
pi_33173440
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb een kennis in de IND, ik weet er alles van (nee, niet alles, genoeg)
In het gat waar ik ben opgegroeid is een tijde geleden een asielzoekerscentrum gekomen. Wat vooral opviel is het geweldige drankprobleem in dat centrum. Echt, die mensen gingen zich helemaal te buiten. Inclusief diefstal in de plaatselijk, piepkleine slijterij. Vervolgens wou de eigenaar daarvan niet meer dan twee asielzoekers tegeijk in zijn winkel, vanwege diefstal. Dát werd een nationale rel, stel je voor, dizzzcriminatie. En natuurlijk verder geen woord over het drankgebruik en diefstal.
quote:
Neenee, Verdonk is minister vreemdelingenzaken, zij is verantwoordelijk voor oppakken van 'vreemdelingen' dan wel bestempelen tot 'ongewenst vreemdeling'. Donner gaat misschien over die gevangenis, dat weet ik niet, maar daar gaat het me niet om. Niet om dat gebouw, het gaat me om het oppakken en opsluiten van mensen onder het mom van vreemdelingenwetgeving, waar dat volstrekt onterecht is.
Ik denk dat het de spuigaten uitloopt (de asielzoekers, bolletjesslikkers, extremisten en ander vaag gespuis), de budgetten (zie gevangenis) beperkt zijn, en men daardoor de boel slecht in de hand heeft, wat weer tot fouten leidt.
Ik zie veel commentaar van mensen die zelf noch nooit een echte leidinggevende functie gehad hebben. Ga er maar eens aanstaan. Als in de politiek elke minster het boetekleed aanmoet, of zelfs moet aftreden na een fout komt er van bestuur helemaal niets meer terecht. Dan worden werkelijk alle problemen en beslissingen gemeden om toch vooral geen fouten te maken. Een beetje zoals het was, alles onder het tapijt vegen.
quote:
Gooi niet de asielzoekers en de vreemdelingen dooreen. De asielzoekers zijn vreemdelingen, veel vreemdelingen zijn geen asielzoekers. De illegalen zijn wéér een andere subset. Asielzoekers zijn *niet* illegaal, afgewezen asielzoekers soms wel, vreemdelingen zijn illegaal als ze niet legaal zijn, er zijn veel legale, niet asielzoekende vreemdelingen in ons land.
Asielzoekers en illegalen zijn idd één ding, en vreemdelingen een ander. En hoe moet een ambtenaar dat onderscheidt maken. Wanneer wordt de legale vreemdeling een illegaal enz.
quote:
Nou, wat Kosto om de oren heeft gehad was ook niet mals.
Maar Cohen kwam met véél weg, dat ben ik met je eens. Ten onrechte, wat mij betreft.
Mmm, dat met Kosto heb ik volledig gemist. Was meer bezig met mijn crossmotor denk ik Kan me eigenlijk niets herinneren van dat alles, en de discussies daaromheen.
quote:
Na ja, ik wil jou, en SCH, niet te zwaar vallen hoor. en ook niet vergelijken met die verfoeilijke linkse rakkers, al vind ik dat stiekem natuurlijk wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 17-12-2005 22:13:36 ]
pi_33173516
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:15 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ha ha, ja, dat wil wel geloven
Maar ik zie bij bepaalde mensen/groepen een vergelijkbare reactie als bij Ayaan. Elke gelegenheid wordt aangegrepen om te lopen schelden of tieren, terecht of niet.
Nee hoor, dat is een wat flauwe manier om de kritiek af te doen.

Natuurlijk ben ik extra scherp op deze vrouwen, vooral Verdonk, maar daar heeft ze het echt zelf naar gemaakt en alle kritiek op haar is telkens weer inhoudelijk om dat zij er aanleiding toe geeft.

Ze hoeft toch niet zoveel blunders te begaan?
pi_33174311
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik denk dat het de spuigaten uitloopt (de asielzoekers, bolletjesslikkers, extremisten en ander vaag gespuis), de budgetten (zie gevangenis) beperkt zijn, en men daardoor de boel slecht in de hand heeft, wat weer tot fouten leidt.
Ik zie veel commentaar van mensen die zelf noch nooit een echte leidinggevende functie gehad hebben. Ga er maar eens aanstaan. Als in de politiek elke minster het boetekleed aanmoet, of zelfs moet aftreden na een fout komt er van bestuur helemaal niets meer terecht.
Dat is deels waar, maar er zijn grenzen. Met regelmaat mensen onterecht het land uitzetten bijvoorbeeld, is een structurele zwakte. De minister moet (als de kamer er ooit achteraan gaat) uitleg geven (naar waarheid!) en aanpakken! Fouten toleren; dan komt er van bestuur helemaal niks terecht. Daarmee bedoel ik niet: aftreden om ieder wissewasje, wel: problemen benoemen en aanpakken.
quote:
Asielzoekers en illegalen zijn idd één ding, en vreemdelingen een ander. En hoe moet een ambtenaar dat onderscheidt maken. Wanneer wordt de legale vreemdeling een illegaal enz.
Voor een bekwame ambtenaar is dat niet zo'n probleem hoor. Iemand in bezit van schengen-papieren, retourticket en geld bijvoorbeeld, is geen illegaal die Nederland probeert te infiltreren
quote:
[..]

Mmm, dat met Kosto heb ik volledig gemist. Was meer bezig met mijn crossmotor denk ik Kan me eigenlijk niets herinneren van dat alles, en de discussies daaromheen.
Oh wel: een bom. In z'n huis. Personen ongedeerd (Kosto, vrouw, kind(eren?). Ik herinner me een verdwenen kater. Niettemin: BOM! In zijn woonhuis. RaRa..
quote:
[..]

Na ja, ik wil jou, en SCH, niet te zwaar vallen hoor. en ook niet vergelijken met die verfoeilijke linkse rakkers, al zijn jullie dat stiekem natuurlijk wel
Ghe. Maar wel een atheistische verfoeilijke linkse rakster hoor, ikke
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:33:11 #80
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33174837
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 22:00 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

In het gat waar ik ben opgegroeid is een tijde geleden een asielzoekerscentrum gekomen. Wat vooral opviel is het geweldige drankprobleem in dat centrum. Echt, die mensen gingen zich helemaal te buiten. Inclusief diefstal in de plaatselijk, piepkleine slijterij. Vervolgens wou de eigenaar daarvan niet meer dan twee asielzoekers tegeijk in zijn winkel, vanwege diefstal. Dát werd een nationale rel, stel je voor, dizzzcriminatie. En natuurlijk verder geen woord over het drankgebruik en diefstal.
welk gat is dat? Ik meen daar iets over gehoord te hebben.
quote:
Ik zie veel commentaar van mensen die zelf noch nooit een echte leidinggevende functie gehad hebben. Ga er maar eens aanstaan. Als in de politiek elke minster het boetekleed aanmoet, of zelfs moet aftreden na een fout komt er van bestuur helemaal niets meer terecht. Dan worden werkelijk alle problemen en beslissingen gemeden om toch vooral geen fouten te maken. Een beetje zoals het was, alles onder het tapijt vegen.
Waar het om gaat is bestuurlijke verantwoordelijkheid. Dat klinkt gemeen en niet eerlijk, maar dat is de wereld en de democratie waar we in leven. Dat is niet nieuw, hebben we al jaren. De minister is verantwoordelijk voor het beleid wat wordt uitgevoerd. Eventuele fouten die worden gemaakt komen dus ook uiteindelijk op zijn bord terecht. Aangezien iedereen dit weet, ook de minister, is het dus zijn taak om te voorkomen dat dergelijke fouten gemaakt worden. Als je naar deze zaak kijkt zijn er dus duidelijk fouten gemaakt die je de minister kan aanrekenen. Het feit dat de desbetreffende buitenlander onterecht werd opgepakt is wellicht niet direct terug te voeren op de minister, maar is toch, bewust of onbewust, een consequentie van de verhardende Nederlandse houding tegenover buitenlanders. De commissie was overduidelijk over de fouten die Donner en zijn ministerie zelf hebben gemaakt. Politieke doelen werden verheven boven due dilligence op het gebied van veiligheid. Dat is laakbaar, en derhalve kan de minister verantwoordelijk worden gehouden.
quote:
Dat is niet zo heel moeilijk hoor, daar zijn regeltjes voor. Even in het boekje kijken en meneer had kunnen weten dat deze man geen illegaal was.
quote:
Na ja, ik wil jou, en SCH, niet te zwaar vallen hoor. en ook niet vergelijken met die verfoeilijke linkse rakkers, al vind ik dat stiekem natuurlijk wel
Ach, linkse rakkertjes, rechtse balletjes, what's in a name...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zaterdag 17 december 2005 @ 22:33:14 #81
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33174840
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 14:01 schreef Ciurlizza het volgende:
Bedrijfsrisico, doe je niets aan.
Zeg je dat met een 'straight face', zeg maar, zonder te lachen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33176567
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef Re het volgende:

[..]

toeristen hebben toch ook geen verblijfsvergunning nodig
Als ze uit bepaalde landen komen (zoals Libie) dan hebben ze een visum nodig wat een bepaalde termijn toegang garandeert. Willen ze langer blijven dan hebben ze wel degelijk een verblijfsvergunning nodig.
pi_33176705
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 20:57 schreef SCH het volgende:

[..]

JA. Ze heeft ze samen met Donner laten vermoorden. Ze is een nazi van de ergste soort.

[ Bericht 15% gewijzigd door Dagonet op 18-12-2005 00:09:15 ]
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:17:52 #84
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33176725
Hij had een schengenlandenvisum, maar dat werd door de IND niet als n geldig visum gezien, terwijl nederland in het schengenlandenverdrag zit, toch?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33177044
--doe eens niet, speel eens niet op de man?--

[ Bericht 93% gewijzigd door Dagonet op 17-12-2005 23:50:04 ]
pi_33178624
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:

[..]

JA. Ze heeft ze samen met Donner laten vermoorden. Ze is een nazi van de ergste soort.
Ze is geen nazi

Zoals al eerder gemeld door een andere user zijn ministers uiteindelijk verantwoordelijk voor bepaalde zaken en daar heb ik het over.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dagonet op 18-12-2005 00:09:31 ]
pi_33212055
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 23:32 schreef SCH het volgende:
Hij had een visum en een retourticket en toch werd hij vastgehouden
Vast meer aan de hand dan er in dat stukje staat
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33212371
Bla bla bla. In plaats van dat we ons allemaal even flink achter de oren krabben dat er in ons land blijkbaar mensen zonder geldige reden vast worden gezet zonder vorm van proces en dan ook nog eens in onveilige bedoeningen (brandweervoorschriften zijn er niet voor de lol), gaan we allemaal zo hard mogelijk doen "dat het geen ramp was" en "links er een slaatje uit probeert te slaan" en "ze het zelf vast hebben aangestoken".
Nee, dat is veel relevanter idd.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 19 december 2005 @ 10:44:09 #89
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33212615
ik vind de reacties van sommige users hier echt geweldig. ze houden verdonk verantwoordelijk en eissen aftreden. sommigen durven haar zelfs af te schilderen als de smerigste ss-er verantwoordelijk voor deportaties naar strafkampen.

dezelfde users nemen het dan wel weer op voor allochtonen die crimineel gedrag vertonen.
veroordelen bush die een einde maakt aan het gewelddadige regime van sadam. etc.

wat ik dan wel weer opmerkelijk vind is dat een uitgeprocedeerde asielzoeker lucifers heeft in zijn cel. lijkt mij dat die mensen in die cellen wat meer vrijheden hebben dan mensen in de bak.

maar als je ze dan weer in betonnen hokken zou opsluiten wat niet kan branden dan is het natuurlijk weer niet goed
pi_33212756
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:44 schreef SpuitSnuit het volgende:
ik vind de reacties van sommige users hier echt geweldig. ze houden verdonk verantwoordelijk en eissen aftreden. sommigen durven haar zelfs af te schilderen als de smerigste ss-er verantwoordelijk voor deportaties naar strafkampen.
Nee, gewoon een incompetent harteloos wijf dat probeert stemmen te trekken door zoveel mogelijk te gillen van "uitzettingen" maar dit niet waar kan maken en daarom maar de handel een handje helpt met oneigenlijke middelen. SS-er? Nee. Zij heeft er geen ideologie achter zitten.
quote:
dezelfde users nemen het dan wel weer op voor allochtonen die crimineel gedrag vertonen.
veroordelen bush die een einde maakt aan het gewelddadige regime van sadam. etc.
Neuh.
quote:
wat ik dan wel weer opmerkelijk vind is dat een uitgeprocedeerde asielzoeker lucifers heeft in zijn cel. lijkt mij dat die mensen in die cellen wat meer vrijheden hebben dan mensen in de bak.
Of dat er niet goed gecontroleerd is. Dus eerst mensen onterecht insluiten, en dit dan ook nog eens niet goed kunnen doen...
Das net zoiets als geestezieken opsluiten met een schaar en dan verbaasd doen als er krasjes komen.
quote:
maar als je ze dan weer in betonnen hokken zou opsluiten wat niet kan branden dan is het natuurlijk weer niet goed
Met wat aankleding tot menselijke standaard kan dat prima hoor. Maar dat kost wat meer, he?
Net als een gebouw oprichten volgens brandweerbepalingen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33213316
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

maandag 19 december 2005 @ 11:48:34 #92
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33213696
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:51 schreef Mwanatabu het volgende:

Met wat aankleding tot menselijke standaard kan dat prima hoor. Maar dat kost wat meer, he?
aankleding tot menselijke standaard houdt dus ook vaak in dat het brandbaar word.
gordijntjes, houten tafeltje en dito stoel zijn leuk maar brandbaar.

op vakantie in spanje moest ik naar de politie aangezien een vriend van me in elkaar was geslagen.
Ik heb dus ff in die cel mogen kijken.

een betonnen hok met stalen deur en een betonnen bed met dekentje.

enigste wat brandbaar was, was de deken.

maar ja, die asielzoekers zijn volgens jouw infantiele broodmongolen die je niet veilig menselijke artikelen als lucifers en dergelijke kunt geven.
pi_33213706
quote:
Nee, gewoon een incompetent harteloos wijf dat probeert stemmen te trekken door zoveel mogelijk te gillen van "uitzettingen" maar dit niet waar kan maken en daarom maar de handel een handje helpt met oneigenlijke middelen. SS-er? Nee. Zij heeft er geen ideologie achter zitten.
Ze is harteloos wanneer ze van de 26.000 asielzoekers een gedeelte die ondanks dat ze zijn uitgeprocedeerd alsnog een verblijfsvergunning geeft? Dat rijmt niet.
  maandag 19 december 2005 @ 11:50:35 #94
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_33213744
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Hey, 't is maar een zwartje he.

( . )
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_33213867
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:50 schreef kippenek het volgende:

[..]
Hey, 't is maar een zwartje he.
( . )
Al was het een blanke geweest.....
Wordt een beetje moe van dat "onterrecht" oppakken van allochtonen
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_33213921
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:49 schreef Redux het volgende:

[..]

Ze is harteloos wanneer ze van de 26.000 asielzoekers een gedeelte die ondanks dat ze zijn uitgeprocedeerd alsnog een verblijfsvergunning geeft? Dat rijmt niet.
Ja, omdat ze eerst gilde dat ze ze eruit ging gooien, en toen onder zware druk toch maar eens moest herzien. En wat bleek? Eigenlijk hadden er 15.000 toch recht op een vergunning.
Dat is niet haar harteloze kant, dat is haar klunzige kant (waar ook de IND onder valt)
pi_33213958
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:48 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

aankleding tot menselijke standaard houdt dus ook vaak in dat het brandbaar word.
gordijntjes, houten tafeltje en dito stoel zijn leuk maar brandbaar.

op vakantie in spanje moest ik naar de politie aangezien een vriend van me in elkaar was geslagen.
Ik heb dus ff in die cel mogen kijken.

een betonnen hok met stalen deur en een betonnen bed met dekentje.

enigste wat brandbaar was, was de deken.

maar ja, die asielzoekers zijn volgens jouw infantiele broodmongolen die je niet veilig menselijke artikelen als lucifers en dergelijke kunt geven.
Gewone gevangenen mogen die ook niet hebben hoor
En oh ja, mijn man is een ex-infantiele broodmongool, dus gooi het niet over die boeg aub
pi_33213999
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:56 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Al was het een blanke geweest.....
Wordt een beetje moe van dat "onterrecht" oppakken van allochtonen
Hallo, deze Libiër zat dus aantoonbaar onterecht vast. Ipv moe zou je eerder verontrust moeten zijn.
  maandag 19 december 2005 @ 12:08:40 #99
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33214043
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:01 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Gewone gevangenen mogen die ook niet hebben hoor
En oh ja, mijn man is een ex-infantiele broodmongool, dus gooi het niet over die boeg aub
quote:

[..]

[..]

Ten eerste waren er mensen die "rita's reisbureau" zo afbeelden als een vernietigingskamp uit WO2. linkse mensen mogen wel nazi propagande gebruiken maar 2 leerlingen niet?
dat harteloze wijf had kennelijk wel een humaan ingerichte gevangenis aangezien dat ding te hard fikte om van beton te zijn.

Neuh.
[..]

Of dat er niet goed gecontroleerd is. Dus eerst mensen onterecht insluiten, en dit dan ook nog eens niet goed kunnen doen...
Das net zoiets als geestezieken opsluiten met een schaar en dan verbaasd doen als er krasjes komen.
[..]
jij geeft hier dus zelf de vergelijking tussen asielzoekers en geesteszieken. dus ja jij zegt dat je man een infantiele broodmongool is.

ne dat kan niet want dan is het brandbaar en is het weer niet goed.

Toch fijn dat ze mensen uitzetten die zichzelf en anderen in de fik zetten.

en als jij gelukkig bent met een voormalig asielzoeker betekend dat niet dat alle asielzoekers nette aardige mensen zijn ...

objectiviteit is een geen gemeengoed hier op fok kennelijk ....
  maandag 19 december 2005 @ 12:10:56 #100
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33214084
quote:
Op maandag 19 december 2005 12:05 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hallo, deze Libiër zat dus aantoonbaar onterecht vast. Ipv moe zou je eerder verontrust moeten zijn.
als ik het goed heb gelezen zat hij idd officieel onterecht vast. maar zijn visa voor nederland zou binnen 3 dagen verlopen zijn.

de kans is zo groot dat wanneer hij illegaal zou zijn, hij in het illegale circuit zou verdwijnen.
nu pakken ze hem preventief al op en dan gaan mensen weer zeiken ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')