quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie allemaal vele malen liever nu zo tegen de kerst!
Zelfs chantalc vinnik een engeltje!
Bommie is bevangen door het kerstvirusquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie allemaal vele malen liever nu zo tegen de kerst!
Zelfs chantalc vinnik een engeltje!
Das nou niet bepaald een voorbeeld van de kerstgedachtequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie is bevangen door het kerstvirus![]()
Ik vind jou anders nog steeds een gestoorde gek... whehehehe...![]()
denk in kerstquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das nou niet bepaald een voorbeeld van de kerstgedachte![]()
tssssssssk idd! ik ben kerstkind bij uitstek en ik ben elk jaar bevangen door het kerstvirus!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je blondjes mop staat dus een stukje terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken daar een blondjesmop over, maar ik ben 'm weer vergeten![]()
Nee hè?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tssssssssk idd! ik ben kerstkind bij uitstek en ik ben elk jaar bevangen door het kerstvirus!
Nu moet jij eens goed luisteren:quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu moet jij eens goed luisteren:
Misschien heb je het nog niet helemaal begrepen, maar Kerst is GEZELLIG!
Het is de MOOISTE tijd van het jaar en brengt VREDE en BROEDERSCHAP tussen de mensen.
Snap je???
Ja????
![]()
![]()
![]()
* geeft een virtule knuffelquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
echt ik zou jullie allemaal zo knuffelen als internet mij daartoe de kans zou geven!
Lieve Demins, je plaat blijft hangen.quote:
Tja, maar het ís nog geen kerst.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu moet jij eens goed luisteren:
Misschien heb je het nog niet helemaal begrepen, maar Kerst is GEZELLIG!
Het is de MOOISTE tijd van het jaar en brengt VREDE en BROEDERSCHAP tussen de mensen.
Snap je???
Ja????
![]()
![]()
![]()
Dat denk je maar!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve Demins, je plaat blijft hangen.![]()
Wil wel de warmte terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, maar het ís nog geen kerst.
En voor mij is de mooiste tijd van het jaar de lente. Dus daar heb ik niet zo veel aan![]()
![]()
quote:
Sneeuw is mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Let it snow, let it snow, let it snow![]()
![]()
![]()
![]()
vrije dagquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef demins het volgende:
Ik wil mij met kerstmis altijd verhangen, maar dan komen daar de kerstdagen weer doorheen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |