quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie allemaal vele malen liever nu zo tegen de kerst!
Zelfs chantalc vinnik een engeltje!
Bommie is bevangen door het kerstvirusquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik vind jullie allemaal vele malen liever nu zo tegen de kerst!
Das nou niet bepaald een voorbeeld van de kerstgedachtequote:Op vrijdag 16 december 2005 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie is bevangen door het kerstvirus![]()
Ik vind jou anders nog steeds een gestoorde gek... whehehehe...![]()
denk in kerstquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Das nou niet bepaald een voorbeeld van de kerstgedachte![]()
tssssssssk idd! ik ben kerstkind bij uitstek en ik ben elk jaar bevangen door het kerstvirus!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je blondjes mop staat dus een stukje terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken daar een blondjesmop over, maar ik ben 'm weer vergeten![]()
Nee hè?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
tssssssssk idd! ik ben kerstkind bij uitstek en ik ben elk jaar bevangen door het kerstvirus!
Nu moet jij eens goed luisteren:quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu moet jij eens goed luisteren:
Misschien heb je het nog niet helemaal begrepen, maar Kerst is GEZELLIG!
Het is de MOOISTE tijd van het jaar en brengt VREDE en BROEDERSCHAP tussen de mensen.
Snap je???
Ja????
![]()
![]()
![]()
* geeft een virtule knuffelquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef versabommie het volgende:
echt ik zou jullie allemaal zo knuffelen als internet mij daartoe de kans zou geven!
Lieve Demins, je plaat blijft hangen.quote:
Tja, maar het ís nog geen kerst.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu moet jij eens goed luisteren:
Misschien heb je het nog niet helemaal begrepen, maar Kerst is GEZELLIG!
Het is de MOOISTE tijd van het jaar en brengt VREDE en BROEDERSCHAP tussen de mensen.
Snap je???
Ja????
![]()
![]()
![]()
Dat denk je maar!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lieve Demins, je plaat blijft hangen.![]()
Wil wel de warmte terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, maar het ís nog geen kerst.
En voor mij is de mooiste tijd van het jaar de lente. Dus daar heb ik niet zo veel aan![]()
![]()
quote:
Sneeuw is mooiquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Let it snow, let it snow, let it snow![]()
![]()
![]()
![]()
vrije dagquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef demins het volgende:
Ik wil mij met kerstmis altijd verhangen, maar dan komen daar de kerstdagen weer doorheen!![]()
zie posting na OPquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
They've got cars big as bars
They've got rivers of gold
But the wind goes right through you
It's no place for the old
When you first took my hand
On a cold Christmas Eve
You promised me
Broadway was waiting for me
You were handsome
You were pretty
Queen of New York City
When the band finished playing
They howled out for more
Sinatra was swinging,
All the drunks they were singing
We kissed on a corner
Then danced through the night
The boys of the NYPD choir
Were singing "Galway Bay"
And the bells were ringing out
For Christmas day
Oepsquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
zie posting na OP![]()
pogues voor altijd![]()
Jezzes je bent echt ver afgezakt sukkel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:15 schreef versabommie het volgende:
Ik had toch NEE! gezegd Demoontje...quote:
Gewoon paar dagen eerder doen... Moek je helpe?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:35 schreef demins het volgende:
Ik wil mij met kerstmis altijd verhangen, maar dan komen daar de kerstdagen weer doorheen!![]()
Dat jij elke emotionele reactie afkeurt zegt me meer over joe dan over mij, neem een frustie, misschien knap je opquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jezzes je bent echt ver afgezakt sukkel!![]()
KNUFFEL TOPPICquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat jij elke emotionele reactie afkeurt zegt me meer over joe dan over mij, neem een frustie, misschien knap je op![]()
ohwja...ik vind je lief!![]()
Slijmjurk!quote:
Dat vind ik wel achterlijk ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Slijmjurk!![]()
* ChantalC vindt de meeste mensen hypocriet zo rond kerstmis... Het hele jaar slaan ze elkaar verrot, met kerst ff niet en na 1 jan gaan ze weer verder tot de volgende kerst...
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gewoon paar dagen eerder doen... Moek je helpe?![]()
Net zo hypocriet als mensen die nooit naar de kerk gaan, maar ineens met kerst wel... Ga dan iedere week of kom er niet... Ik doe het laatste...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
Dat vind ik wel achterlijk ja.
Heb nog nooit 1 voet in de kerk gezetquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Net zo hypocriet als mensen die nooit naar de kerk gaan, maar ineens met kerst wel... Ga dan iedere week of kom er niet... Ik doe het laatste...
Gezien je avatar lijkt met het Hilton wel een geschikte plek... Ik zal beneden wel een groot rood kruis kalken dan weet je waar je op moet richten...quote:
niet zo oordelen over mensen die je net van een paar regels internettekst kentquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:10 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Slijmjurk!![]()
* ChantalC vindt de meeste mensen hypocriet zo rond kerstmis... Het hele jaar slaan ze elkaar verrot, met kerst ff niet en na 1 jan gaan ze weer verder tot de volgende kerst...
Nou, ik had me d'r heel wat anders bij voorgesteld, wil je dat geloven?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:15 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gezien je avatar lijkt met het Hilton wel een geschikte plek... Ik zal beneden wel een groot rood kruis kalken dan weet je waar je op moet richten...![]()
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet zo oordelen over mensen die je net van een paar regels internettekst kent![]()
Ach de enige keer dat brood eens effectief wasquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, ik had me d'r heel wat anders bij voorgesteld, wil je dat geloven?![]()
ja kom zeg , ik ben 9 van de tien dagen vredelievend, maar mag ik die 1 a twee weken in het jaar een beetje extra soft zijn ??:Pquote:
Nee!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:18 schreef demins het volgende:
Nou, ik had me d'r heel wat anders bij voorgesteld, wil je dat geloven?![]()
tuurlijk, spuug maar op de vrolijke tijden van andere mensen bahbah, je geeft jezelf wel erg bloot nu !quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:20 schreef ChantalC het volgende:
"What do you call people who are afraid of Santa Claus? Claustrophobic."
softie... watje...quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:21 schreef versabommie het volgende:
ja kom zeg , ik ben 9 van de tien dagen vredelievend, maar mag ik die 1 a twee weken in het jaar een beetje extra soft zijn ??:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |