Dat kos niet gek, hij was 2 koppen groter :/quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef BrauN het volgende:
Je had z'n sjieke slip omhoog moeten trekken, zodat het lekker strak in z'n bilnaad zit!
Zo'n widgy, dat zal 'm leren.![]()
Alsof je kan slippen terwijl je schoenen aanhebt :/quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef Messenga het volgende:
En je maakte niet eens een Sjieke Slip ?
Alsof dat iets is wat ik daarnet post :/ dat van mij is een stuk ernstiger !quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb dat vandaag ook nog meegemaakt, we fietsen zo met een groepje langs een viaduct, zaten er allemaal van die kale gabbers met bomberjacks met neophyte op de rug op de rug vage ourwoud geluiden te maken toen we langs fietsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:06 schreef Topmaat het volgende:
Weet je wat ik dan altijd zeg: Hey, jullie veters zitten los...
En dan kijken ze zo ff... en jij loopt natuurlijk al keihard door![]()
En dan roepen ze zo: Niet waar !
En ik dan zo de datum roepen die het is.. als het vandaag dus zou gebeuren: 16 December !!!![]()
![]()
![]()
Dat leert ze wel![]()
lol beter dat ze oerwoud geluiden maken, dan als Neanthalers achter je aankomen om je ff in elkaar te rossenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb dat vandaag ook nog meegemaakt, we fietsen zo met een groepje langs een viaduct, zaten er allemaal van die kale gabbers met bomberjacks met neophyte op de rug op de rug vage ourwoud geluiden te maken toen we langs fietsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
Ach, stelletje wazi's. Gelukkig zijn echte gabbers niet zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip hebquote:
oppassen voor het volk in dit topiquequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip heb
Nog stoer tegenpraten ook he, ik maak die lip nog dikker zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |