Voordat je zeikt, ik woon in een dorp niks mis mee hoor, MAAR ALS JE DUIDELIJKT LEEST bedoel ik ermee GA TOCH ERGENS ANDERS JAGENquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:11 schreef Hyperdude het volgende:
Ga in de stad wonen huilebalk
Omdat haas vet lekker is! Net als eend, fazant, duif, ree, wild zwijn! HMmmmmmm het water loopt me in de mond!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dierenbuil!, ik eet wel vlees, maar ik bedoel ermee het is zielig dat je voor 3000 mensen wat hazen neerknalt, en waarom hazen?
quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Megumi het volgende:
Jagen om te eten prima. Jagen voor de lol wat de meesten doen. Oprotten.
Je eet wel vlees. Dan is het bekhouden dus een koe doden met een stroomstoot of een haas doden met een schot. Zie het verschil niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Dierenbuil!, ik eet wel vlees, maar ik bedoel ermee het is zielig dat je voor 3000 mensen wat hazen neerknalt, en waarom hazen?
Is wel verschil. Koe is in meeste gevallen bio-industrie product. Oftewel gemarteld enzo en in te kleine ruimtes geleefd. De geschoten haas daarentegen heeft een lekker vrij leven gehad. Dus jagen is in dit geval beter voor de dieren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:26 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je eet wel vlees. Dan is het bekhouden dus een koe doden met een stroomstoot of een haas doden met een schot. Zie het verschil niet.
Omdat een enkele haas per jaar 13 hazen krijgt. Dus als die 13 hazen ook 13 hazen krijgen, dan is de berekening als volgt:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:10 schreef Drumpie het volgende:
Ik kom eten, neem wel een lekker flesje wijn mee voor bij die heerlijke hazerug!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:44 schreef Megumi het volgende:
Wat leuke recepten op gezocht. Haas met de kerst dus.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |