Dat kos niet gek, hij was 2 koppen groter :/quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:01 schreef BrauN het volgende:
Je had z'n sjieke slip omhoog moeten trekken, zodat het lekker strak in z'n bilnaad zit!
Zo'n widgy, dat zal 'm leren.![]()
Alsof je kan slippen terwijl je schoenen aanhebt :/quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:07 schreef Messenga het volgende:
En je maakte niet eens een Sjieke Slip ?
Alsof dat iets is wat ik daarnet post :/ dat van mij is een stuk ernstiger !quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb dat vandaag ook nog meegemaakt, we fietsen zo met een groepje langs een viaduct, zaten er allemaal van die kale gabbers met bomberjacks met neophyte op de rug op de rug vage ourwoud geluiden te maken toen we langs fietsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:06 schreef Topmaat het volgende:
Weet je wat ik dan altijd zeg: Hey, jullie veters zitten los...
En dan kijken ze zo ff... en jij loopt natuurlijk al keihard door![]()
En dan roepen ze zo: Niet waar !
En ik dan zo de datum roepen die het is.. als het vandaag dus zou gebeuren: 16 December !!!![]()
![]()
![]()
Dat leert ze wel![]()
lol beter dat ze oerwoud geluiden maken, dan als Neanthalers achter je aankomen om je ff in elkaar te rossenquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik heb dat vandaag ook nog meegemaakt, we fietsen zo met een groepje langs een viaduct, zaten er allemaal van die kale gabbers met bomberjacks met neophyte op de rug op de rug vage ourwoud geluiden te maken toen we langs fietsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
Ach, stelletje wazi's. Gelukkig zijn echte gabbers niet zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
stakkers![]()
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip hebquote:
oppassen voor het volk in dit topiquequote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip heb
Nog stoer tegenpraten ook he, ik maak die lip nog dikker zo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat ik een hazenlip heb
Oke meneer van 24 die mannetjes van 16 afzeikt waarna hij zoeen enorme kick krijgt dat zijn fallus in een harde toestand krijgt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog stoer tegenpraten ook he, ik maak die lip nog dikker zo..
OMGquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nog stoer tegenpraten ook he, ik maak die lip nog dikker zo..
Ik ben 17.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oke meneer van 24 die mannetjes van 16 afzeikt waarna hij zoeen enorme kick krijgt dat zijn fallus in een harde toestand krijgt.
Hij was al bang voor 2 andere gozers, duidelijke zaak dus.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
OMG![]()
pas maar op, die Maikuuul slipt je zo hendig sjiek op het asfalt hoor![]()
lol heb je hier ook een nederlandse versie van, of istie alleen maar in het koeterwaals?quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:37 schreef rotskibo het volgende:
eje Maikuuuul zehma straatsoldaat.
ga ga ga ga.
Vriendenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:37 schreef McCarthy het volgende:
wat zijn tsjappies?
Straattaal is niet goed maar straattaal gebruiken als je niet weet wat wat is is al helemaal dom.quote:
Ik verzin mijn eigen woorden gek.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Straattaal is niet goed maar straattaal gebruiken als je niet weet wat wat is is al helemaal dom.
Hooah.quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik verzin mijn eigen woorden gek.
Meestal een sukkel.quote:
Dat raad ik de TS ook aan, vooral bij iemand die daden bij zijn woorden zet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:09 schreef dady het volgende:
Gast, neem maar van me aan. Dit soort mensen kom je soms tegen, het beste wat je kunt doen is voordat ze ook maar hun bek open hebben kunnnen trekken een stomp verkopen, dan laten ze je wel met rust en rennen ze weg. Echt tuig is dat.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:16 schreef bonke het volgende:
als ik gepijpt wil worden vraag ik mijn vriendinnetje of ze me ff wil rossen
dat jij nou zo`n kop hebt dat volwassen kerels je ff willen rossen kan ik niks aan doen
Ik lok nooit ruzie uit want ik vind ruzie maken voor achterlijken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 20:20 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb ook zin om je lelijke dikke neus te breken hendig sjeike kleuter Je zal het wel zelf uitgelokt hebben met die vette bek van je
En je lokt nooit ruzie uit omdat?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lok nooit ruzie uit want ik vind ruzie maken voor achterlijken.
Ja, maar in KLB mag je het niet eens zijn met de TS.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:55 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vind dat Maikuuul erg rustig is gebleven en het goed heeft opgelost. Het is bewonderingswaardig dat hij in een situatie waarin een gevecht dreigt geweld kan afwenden door rustig en kalm te blijven. Aan een gevecht heb je niks. Stoer doen op internet en roepen dat hij maar had moeten slaan is lame. Dat is erg makkelijk achter je computer. In werkelijkheid kan geweld alleen maar nadelen hebben. Je weet niet of de ander gewapend is, meer vrienden om zich heen heeft of over uitzonderlijke krachten beschikt. Het rustig oplossen en verder lopen is verreweg de beste oplossing.
Omdat dit me hele avond zou verpesten, en omdat het gewoon zinloos is + stel je voor dat ik wat breek ofzo. Een pols bijvoorbeeld, das niet relax als je op een ict opleiding zit.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je lokt nooit ruzie uit omdat?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik lok nooit ruzie uit want ik vind ruzie maken voor achterlijken.
quote:Op zondag 18 december 2005 00:02 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Omdat dit me hele avond zou verpesten, en omdat het gewoon zinloos is + stel je voor dat ik wat breek ofzo. Een pols bijvoorbeeld, das niet relax als je op een ict opleiding zit.
Ben je niet een beetje tekst vergeten te typen wat je met deze post bedoeld ?quote:
Nee, die eerste quote van jou, dat dikgedrukte stuk is een uitleg.quote:Op zondag 18 december 2005 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje tekst vergeten te typen wat je met deze post bedoeld ?
Alsof je achterlijk bent als je een ict opleiding volgtquote:Op zondag 18 december 2005 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, die eerste quote van jou, dat dikgedrukte stuk is een uitleg..
Nee, ik moet ook alles uitleggen.quote:Op zondag 18 december 2005 00:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof je achterlijk bent als je een ict opleiding volgt
Ja ja. En wie is nou de n00b, jij gebruikt geen PI's als je iets niet meent.quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jij bent achterlijk want jij trapt erin dat ik net deed of ik het niet snapte, haha pwned like a n00b
quote:Op zondag 18 december 2005 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
Jij bent achterlijk want jij trapt erin dat ik net deed of ik het niet snapte, haha pwned like a n00b
of jij vergeet je PI of je weet niet wat leuk is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |