Niet weer een Sabrinagrap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ik had toch niet verwacht dat sabrina echt zou gaan stalken![]()
GVD doe ik het toch!![]()
je wil rectaal genomen worden door plato?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Metro2005 het volgende:dat van Sabrina was wel héél erg matig.
Ik eis een rectificatie
Sabrina is onderhand een soort van cultfiguur geworden.quote:
Nog eisen stellen ook?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Metro2005 het volgende:dat van Sabrina was wel héél erg matig.
Ik eis een rectificatie
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Christine het volgende:
[..]
je wil rectaal genomen worden door plato?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik hou van een glas wijn, ben ongesteld en wil een boek lezen.
Of snap ik er nu helemaal niks van?
Wie weetquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Mokster het volgende:
Ik voel dat je nog meer punten gaat scoren vanavond Godt!
Dank uquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat sex gedeelte dus niet vanavond_quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
word aan gewerkt. Daarbij weet ik me al aardig lekker bot te gedragen. Verder kom ik af en toe iets te intens oer en weet ik ook niet meer wat ik nou moet doen. Zitten de dames je een beetje schaapachtig aan te kijken. Iets meer wisselwerking zou soms wel welkom wezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
ah, ik zie ineens waarom de vrouwtjes niet in de rij staan voor je.
scouting, meditatie... je bent ws een te lieve kerel.
die motten we niet
Dag Sabrinaquote:
Ja, dit had hem moeten zijn:quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Christine het volgende:
Volgens mij staat de kano foto niet meer online
404quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dit had hem moeten zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v355/Sabrina_1981/Kano209.jpg
intens?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Breetai het volgende:
[..]
word aan gewerkt. Daarbij weet ik me al aardig lekker bot te gedragen. Verder kom ik af en toe iets te intens oer en weet ik ook niet meer wat ik nou moet doen. Zitten de dames je een beetje schaapachtig aan te kijken. Iets meer wisselwerking zou soms wel welkom wezen.
nerdquote:
twee weken geleden nog welquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, hij staat niet meer online.
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
Badmongoolquote:
Staat die foto niet in een eerder deel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, hij staat niet meer online.
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
nee, kijk maar naar de urlquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Staat die foto niet in een eerder deel?
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.quote:
Misschien heeft Sabrina die foto na lezing van ons commentaar verwijderd.quote:
Nu nog de kleuterschool weer optrommelen en het is weer als vanoudsquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Zozo, zelfs metro weer aanwezig. De nostalgie!
Ah, een beetje op die manier... overmoedig ofzo... niet handig en zeker niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.
Al heb ik dan niet zoveel zelfvertrouwen om er dan ook wat mee te gaan doen.
Wanneer zou deze reeks op slot gaan?quote:
Ik probeer altijd heel vriendelijk te zijn voor het meisjequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.
Al heb ik dan niet zoveel zelfvertrouwen om er dan ook wat mee te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |