Niet weer een Sabrinagrap.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ik had toch niet verwacht dat sabrina echt zou gaan stalken![]()
GVD doe ik het toch!![]()
je wil rectaal genomen worden door plato?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Metro2005 het volgende:dat van Sabrina was wel héél erg matig.
Ik eis een rectificatie
Sabrina is onderhand een soort van cultfiguur geworden.quote:
Nog eisen stellen ook?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Metro2005 het volgende:dat van Sabrina was wel héél erg matig.
Ik eis een rectificatie
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Christine het volgende:
[..]
je wil rectaal genomen worden door plato?
Dat laatste.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik hou van een glas wijn, ben ongesteld en wil een boek lezen.
Of snap ik er nu helemaal niks van?
Wie weetquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef Mokster het volgende:
Ik voel dat je nog meer punten gaat scoren vanavond Godt!
Dank uquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat sex gedeelte dus niet vanavond_quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
word aan gewerkt. Daarbij weet ik me al aardig lekker bot te gedragen. Verder kom ik af en toe iets te intens oer en weet ik ook niet meer wat ik nou moet doen. Zitten de dames je een beetje schaapachtig aan te kijken. Iets meer wisselwerking zou soms wel welkom wezen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:25 schreef Christine het volgende:
ah, ik zie ineens waarom de vrouwtjes niet in de rij staan voor je.
scouting, meditatie... je bent ws een te lieve kerel.
die motten we niet
Dag Sabrinaquote:
Ja, dit had hem moeten zijn:quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:38 schreef Christine het volgende:
Volgens mij staat de kano foto niet meer online
404quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dit had hem moeten zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v355/Sabrina_1981/Kano209.jpg
intens?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:35 schreef Breetai het volgende:
[..]
word aan gewerkt. Daarbij weet ik me al aardig lekker bot te gedragen. Verder kom ik af en toe iets te intens oer en weet ik ook niet meer wat ik nou moet doen. Zitten de dames je een beetje schaapachtig aan te kijken. Iets meer wisselwerking zou soms wel welkom wezen.
nerdquote:
twee weken geleden nog welquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, hij staat niet meer online.
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
Badmongoolquote:
Staat die foto niet in een eerder deel?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:39 schreef Christine het volgende:
[..]
dat zeg ik, hij staat niet meer online.
Het GROTE "Volslanke FOK!kers Foto" topic!
nee, kijk maar naar de urlquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Staat die foto niet in een eerder deel?
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.quote:
Misschien heeft Sabrina die foto na lezing van ons commentaar verwijderd.quote:
Nu nog de kleuterschool weer optrommelen en het is weer als vanoudsquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Zozo, zelfs metro weer aanwezig. De nostalgie!
Ah, een beetje op die manier... overmoedig ofzo... niet handig en zeker niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.
Al heb ik dan niet zoveel zelfvertrouwen om er dan ook wat mee te gaan doen.
Wanneer zou deze reeks op slot gaan?quote:
Ik probeer altijd heel vriendelijk te zijn voor het meisjequote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja, als ikme goed voel dan hak ik er redelijk hard in dat de dames meteen niks meer durven. Ook het feit dat ik nuchter ben als ik ga stappen wil dan niet echt helpen.
Al heb ik dan niet zoveel zelfvertrouwen om er dan ook wat mee te gaan doen.
En, werkt het?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik probeer altijd heel vriendelijk te zijn voor het meisje
quote:
Dat zou niet zo vreemd zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien heeft Sabrina die foto na lezing van ons commentaar verwijderd.![]()
Na 3572 delen als we vanouds gaan doenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:44 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wanneer zou deze reeks op slot gaan?![]()
Douche mongool misschien. Jij zit gewoon verkapte tvp's te maken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:42 schreef Pheno het volgende:
Badmongool
dat zou een goede doelstelling zijnquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na 3572 delen als we vanouds gaan doen![]()
Niet meer vriendelijk zijn, werkt ook niet, maar je hoeft jezelf niet zo uit te sloven voor ze.quote:
zie je, je bent niet zo dom als je eruit zietquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien moet ik ook maar een botte klootzak worden
en hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet meer vriendelijk zijn, werkt ook niet,
Ja maar het gaat natuurlijk tegen alles in van wat hij logisch vind. Je zou het haast lovenswaardig kunnen noemen om zo te kunnen volharden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
dus wat kan je daarvan leren???
Het is toch ook zo simpel he.
Daar, je hebt de verklaring al meteen te pakken,quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat?
relatie: Nee
Ze vond je nogal boeiend, zo te merkenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
gvdmijn date van vanavond is het vergeten, ze belt net op
ohquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Daar, je hebt de verklaring al meteen te pakken,.
iddquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze vond je nogal boeiend, zo te merken
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja maar het gaat natuurlijk tegen alles in van wat hij logisch vind. Je zou het haast lovenswaardig kunnen noemen om zo te kunnen volharden.
Goede smoes van haarquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
dat heb ik weer
Ik keer weer echt terug nar m'n eigen egocentrische instelling die ik eind vorig jaar had. Zout allemaal maar op ik doe het wel weer alleen. Voor je weet mislukt ook dat weer.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
Misschien moet ik ook maar een botte klootzak worden
quote:
volharding is één ding, maar als het je nergens brengt, dan is het tijd voor een andere strategie. flexibiliteit enzo.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:47 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ja maar het gaat natuurlijk tegen alles in van wat hij logisch vind. Je zou het haast lovenswaardig kunnen noemen om zo te kunnen volharden.
Ja, die houding had ik tot een jaar terug ookquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik keer weer echt terug nar m'n eigen egocentrische instelling die ik eind vorig jaar had. Zout allemaal maar op ik doe het wel weer alleen. Voor je weet mislukt ook dat weer.
tvp's in een semi singles reeks. Dat lijkt me idd een nuttige bezigheidquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:45 schreef Breetai het volgende:
[..]
Douche mongool misschien. Jij zit gewoon verkapte tvp's te maken.
Zal je toch weer op stap moeten gaan vanavond. Het valt allemaal niet mee.quote:
Ze had er zin inquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Zal je toch weer op stap moeten gaan vanavond. Het valt allemaal niet mee.
Whehehehe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
dat heb ik weer
Ga gewoon gezellig je leven zelf leuk en interessant maken. In plaats van dat eeuwige gejank omdat de vrouwtjes geen interesse tonen. Dan heb je gelijk ook geen smoesje meer om je ongelukkigheid op af te schuiven, omdat je zelf verantwoording neemt voor je leven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, die houding had ik tot een jaar terug ook. Dat werkt niet meer
Er moet meer zijn dan een routineus single leven
En toen kwam i ook nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze had er zin in
Voor mijn date van twee weken geleden was ik al de hele dag zenuwachtig, heb ik een uur voor de spiegel gestaan, heb ik tien keer van outfit veranderd...
Alsof dat mijn enige optie wasquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Zal je toch weer op stap moeten gaan vanavond. Het valt allemaal niet mee.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga gewoon gezellig je leven zelf leuk en interessant maken. In plaats van dat eeuwige gejank omdat de vrouwtjes geen interesse tonen. Dan heb je gelijk ook geen smoesje meer om je ongelukkigheid op af te schuiven, omdat je zelf verantwoording neemt voor je leven.
Ik zal je zeggen, daar word je een heel stuk gelukkiger, én aantrekkelijker van.
Dat word het naar mijn idee ook. Ook begrijp ik Bttd z'n houding. Hij heeft nog nooit een relatie gehad en wil natuurlijk ook graag weten wat dat allemaal inhoud. Naar mijn idee moet ie eerst nog maar een paar andere mijlpalen voor dat doel gaan stellen. Voor de rest mag ie ook alleen maar klagen als ie er ook hard genoeg moeite voor doet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:49 schreef Christine het volgende:
volharding is één ding, maar als het je nergens brengt, dan is het tijd voor een andere strategie. flexibiliteit enzo.
maar dit gaat allemaal geheel voorbij aan het feit dat het hebben van een relatie gewoon zwaar overgewaardeerd wordt
Niet boos wordenquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga gewoon gezellig je leven zelf leuk en interessant maken. In plaats van dat eeuwige gejank omdat de vrouwtjes geen interesse tonen. Dan heb je gelijk ook geen smoesje meer om je ongelukkigheid op af te schuiven, omdat je zelf verantwoording neemt voor je leven.
Ik zal je zeggen, daar word je een heel stuk gelukkiger, én aantrekkelijker van.
Mag je ook janken dat ze teveel interesse tonen? Bij deze dan, optiefen, ik ben hier op aard voor mijn fucking rust.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
U is opweg relationeel te worden?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... was een super geslaagde date
Ik vind dat toch zo'n gigantisch slappe instelling... alsof het altijd maar iemand anders is die ervoor moet zorgen dat jij gelukkig bent. Alsof een relatie het hoogste goed is en het meest zaligmakend is. Fuck die vrouwtjes! Fuck de maatschappij die verwacht dat jij met een vriendin aan komt! Laat ze lekker over hun eigen leven klagen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:53 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Niet boos worden. Maar je hebt wel gelijk en toch probeer ik dat zoveel mogelijk. Maar als het dan mislukt ga je er toch weer aan twijfelen
*zucht* het blijft moeilijk
![]()
Waarom van outfit veranderen als je toch gaat sexxen, dat gedoe er om heen ook altijdquote:Op vrijdag 16 december 2005 19:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze had er zin in
Voor mijn date van twee weken geleden was ik al de hele dag zenuwachtig, heb ik een uur voor de spiegel gestaan, heb ik tien keer van outfit veranderd...
We gingen uit eten, niet neuken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom van outfit veranderen als je toch gaat sexxen, dat gedoe er om heen ook altijd
En daarom date jij ook zoveel....omdat je ook graag met een mogelijke partner het verder wilt uitzoeken....quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind dat toch zo'n gigantisch slappe instelling... alsof het altijd maar iemand anders is die ervoor moet zorgen dat jij gelukkig bent. Alsof een relatie het hoogste goed is en het meest zaligmakend is. Fuck die vrouwtjes! Fuck de maatschappij die verwacht dat jij met een vriendin aan komt! Laat ze lekker over hun eigen leven klagen...
En dan ophouden met janken, schouders eronder zetten en genieten van het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |