Dan kan best. Luister maar naar een willekeurige mix van hp22.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:41 schreef Joppy het volgende:
Het programma heeft zeker meer dan genoeg mogelijkheden. Maar met slechts 1 kanaal als uitgang op je pc is zelfs de basis lastig. Aangezien voorluisteren dan niet mogelijk is.
En met enkel 1 muiscursor is het ook lastig aan de ene kant bv de bas er uit te draaien en tegelijkertijd aan de andere kant de bas er in.
Astablief lul niet zo stom mennn! Nooit naar Sandstorm zijn yearmixen geluisterd ofwel? Dat is even 100 keer moeilijker en meer uitdaging. Om het niet te hebben over Ben Liebrandtquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: 01-va-armin van buuren-a state of trance year mix-cd1-lounger [60:13m/240Kbps/44KHz]Armin heeft zichzelf echt overtroffen. Hoe strak die mix in elkaar zit. Niet normaal.
Ableton helpt natuurlijk veel om zo'n mix te maken, maar ik heb dit andere producers hem nog niet zien na doen. 10/10
Without you near top 3quote:Op donderdag 22 december 2005 16:03 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Op #1 Love Theme Dusk, kan niet anders!
en Respect the Skillsquote:Op donderdag 22 december 2005 15:37 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Bestel nu en ook uw gedrocht van een hoofd verdwijnt als sneeuw voor de zon, althans, in de gedachtes van 15-jarige breezersletjes...
Ik ben erg benieuwd.... heb de corona al koud liggenquote:
Coronaquote:Op donderdag 22 december 2005 16:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd.... heb de corona al koud liggen
quote:Op donderdag 22 december 2005 15:50 schreef m-kay het volgende:
[..]
Dan kan best. Luister maar naar een willekeurige mix van hp22..
Als je niet met traktor om kan gaan, ben je gewoon een newbie.
1. extra oudquote:Op donderdag 22 december 2005 18:59 schreef Messenga het volgende:
Btw. vanavond dus ASOT top 20 he.
Wie doet een voorspelling voor de top 5 ?
quote:Op donderdag 22 december 2005 19:09 schreef Xantra het volgende:
[..]
1. extra oud
2. belegen
3. gesmolten
4. jong
5. Without you near
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
Jeetje Joost, overdrijf 's niet zo! Dat dat vanaf jouw toetsenbord kwam... Erg veel droge doorstarts erin die we kennen uit ASOT. Vraag me af of ie ze zelf gemaakt heeft btw, maar op een paar dikke overgangen na is ie verder niet heel bijzonder. Wereldse platen maken de cd alsnog wel fantastisch!quote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:Armin heeft zichzelf echt overtroffen. Hoe strak die mix in elkaar zit. Niet normaal.
Ableton helpt natuurlijk veel om zo'n mix te maken, maar ik heb dit andere producers hem nog niet zien na doen. 10/10
quote:Op donderdag 22 december 2005 23:19 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jeetje Joost, overdrijf 's niet zo! Dat dat vanaf jouw toetsenbord kwam... Erg veel droge doorstarts erin die we kennen uit ASOT. Vraag me af of ie ze zelf gemaakt heeft btw, maar op een paar dikke overgangen na is ie verder niet heel bijzonder. Wereldse platen maken de cd alsnog wel fantastisch!
Bier?quote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
hele vette track!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:31 schreef jackson het volgende:
[..]
5. Beat vs Tom S - Looking Back (Xantra breaking the ice remix)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |