Deze zinloze discussie ga ik niet voeren... en zeker niet met jouquote:
Die staat zeker weten in mn top X van dit jaar!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:30 schreef Xantra het volgende:
[..]
edit: eindelijk heeft die Petter - These Days (Chable mix) opgepakt, werelds![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Deze zinloze discussie ga ik niet voeren... en zeker niet met jou
Klinkt idd weer heerlijk ja! Wel jammer dat katana op cd2 staatquote:Op woensdag 21 december 2005 12:02 schreef Veersesmurf het volgende:
Armin van Buuren - ASoT Yearmix 2005 Disc 1.mp3![]()
heerlijke mix! misschien raakt het toch eens tijd dat ik een cd'tje orgineel ga kopen![]()
Haha, iddquote:Op woensdag 21 december 2005 23:00 schreef hp22 het volgende:
[..]
Klinkt idd weer heerlijk ja! Wel jammer dat katana op cd2 staat
nope wel Belfunkquote:Op woensdag 21 december 2005 23:45 schreef da_rippah het volgende:
Draait Tiesto Pryda eigenlijk? En dan bedoel ik niet The Gift maar Aftermath. Zou me niets verbazen eigenlijk.
Boeren gebruiken geen traktoren, die rijden op trekkersquote:
Heb zelf wel een aantal keer gedraaid voor een zeer gevarieerd publiek, dus hier mijn tipsquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Owja, wel handighier zitten toch de meeste draaienden.
Vrijdag bovenbouwfeest, zijn vrij veel breezers en dus draai ik maar wat ruigere muziek, hardstyle, tiestotrance () en wat rock op het eind..
nog tips voor nummers?
ben ik mee bezig, maar intussen doe ik het zoquote:Op woensdag 21 december 2005 03:27 schreef Tomaz het volgende:
haha!
Tip: ga sparen voor het echte werk, je wilt nooit meer iets anders
quote:
Ja, prachtig, maar het effect is hetzelfde als met de SYNC knop en zolang je maar 1 audiospoor hebt is het ondoenlijk om op het gehoor te beatmatchen, bovendien kun jij het zelf niet beter doen dan die SYNC knop...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:37 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Wel eens van beatmatchen gehoord? Met draaitafels heb je ook geen SYNC knop, dus zul je met je gehoor en met de pitch faders van de tafels de platen gelijk moeten krijgen.
CD 2 is ook redelijk goed te doenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
now playing: 01-va-armin van buuren-a state of trance year mix-cd1-lounger [60:13m/240Kbps/44KHz]Armin heeft zichzelf echt overtroffen. Hoe strak die mix in elkaar zit. Niet normaal.
Ableton helpt natuurlijk veel om zo'n mix te maken, maar ik heb dit andere producers hem nog niet zien na doen. 10/10
Onzin, Traktor / VDJ zit er vaak genoeg gruwelijk naast met die sync knop van ze.quote:Op donderdag 22 december 2005 08:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
[..]
Ja, prachtig, maar het effect is hetzelfde als met de SYNC knop en zolang je maar 1 audiospoor hebt is het ondoenlijk om op het gehoor te beatmatchen, bovendien kun jij het zelf niet beter doen dan die SYNC knop...
Niet het echte werk, ik weet het, maar dat hoor je mij ook niet beweren
De truuk is dan ook om vaker dan 1 keer op die sync knop te drukken, zodra het ook maar een beetje afwijkend klinkt. Maar het blijft aankloten zolang je er niet de goede hardware bij heb.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:39 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Onzin, Traktor / VDJ zit er vaak genoeg gruwelijk naast met die sync knop van ze.
tellsell mode/quote:Op donderdag 22 december 2005 12:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
Traktor? Pff... 100 draaitafels tegelijk. Dan heb je pas skills.![]()
Besteld u nu, dan ontvangt u een écht door Jean gesigneerd namaak rijbewijs.quote:Op donderdag 22 december 2005 12:53 schreef Joppy het volgende:
[..]
tellsell mode/
Heb je genoeg van het gezeur dat je met je pc-dj programma geen skils heb?
Wil je met iets meer dan 2 players je set opbouwen?
Koop dan nu Traktor DJ Studio "Jean Edition"!
Deze speciale limited edition heeft de mogelijkheid om tot wel players tegelijkertijd te laten draaien!
'Mike, het is amazing wat voor skills ik hiermee kan laten zien met 1 enkele muis!'
'Ja, jan het is inderdaad geweldig en als je nu bestelt krijg je er een gesigneerde pet en een racelicentie bij!'
tellsell mode of/
Dat laatste sowieso.quote:Op donderdag 22 december 2005 01:03 schreef Joppy het volgende:
[..]
Heb zelf wel een aantal keer gedraaid voor een zeer gevarieerd publiek, dus hier mijn tips
Ik zou de rock juist niet op het einde gooien (ligt natuurlijk ook aan het soort rock) In het begin gewoon een beetje poprock en van die slamfm dance(enkel RnB/hiphop nummertje is zelfs mogelijk) draaien, waarna je via (veel) trance naar de hardstyle en hardcore kan. Ergens bij de hardstyle kan je er nog een blokje ruige rock/metal doorheen flikkeren.
Qua trance zou ik vooral voor energierijke nummers kiezen, en kaas wordt ook vaak wel gewaardeerd. Maar schroom echter niet om ook kwaliteit te draaien.
Maar het belangrijkste is om te draaien wat je zelf leuk vind en wat past op het moment
Bestel nu en ook uw gedrocht van een hoofd verdwijnt als sneeuw voor de zon, althans, in de gedachtes van 15-jarige breezersletjes...quote:Op donderdag 22 december 2005 13:20 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Besteld u nu, dan ontvangt u een écht door Jean gesigneerd namaak rijbewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |