Of een combinatiequote:Op woensdag 21 december 2005 03:27 schreef Tomaz het volgende:
haha!
Tip: ga sparen voor het echte werk, je wilt nooit meer iets anders
Ja, sommige tracks werken heel goed samen, maar het enige wat je kan doen is op sync drukken, als het dan nog niet klinkt heb je gewoon pechquote:Op woensdag 21 december 2005 03:14 schreef star_gazer het volgende:
Goed, ik heb nu tractor 'gekocht' *kuch* en ben begonnen met het proberen aan elkaar te lijmen van tracks. Nou, ik kan je vertellen... Zelfs prittstift is beter, wat een takkeherrie maak ik ervanIk heb slechts 1 geluidskaart, dus moet het doen met gescheiden kanalen in mn koptelefoon.. Maarehmm... Tips?
Heerlijke mix, kan hem gerust in de repeat hier zettenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:30 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik heb hem ja, maar wel als Jacques Lu Cont Remix
In twee smaken, ook als dub mix
Wat was je nog meer van plan dan? Met een standaard DJ setup kan je ook weinig meer dan je met Traktor kan hoor...quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, sommige tracks werken heel goed samen, maar het enige wat je kan doen is op sync drukken, als het dan nog niet klinkt heb je gewoon pechEn de bas wegdraaien dat is nou ook niet echt een professionele oplossing...
Als je alleen de synq knop gebruikt kan je beter een simpeler programma als Atomixmp3 nemen ofzo..quote:Op woensdag 21 december 2005 13:28 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, sommige tracks werken heel goed samen, maar het enige wat je kan doen is op sync drukken, als het dan nog niet klinkt heb je gewoon pechEn de bas wegdraaien dat is nou ook niet echt een professionele oplossing...
Ja.... geen rock maar kwaliteitquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Owja, wel handighier zitten toch de meeste draaienden.
Vrijdag bovenbouwfeest, zijn vrij veel breezers en dus draai ik maar wat ruigere muziek, hardstyle, tiestotrance () en wat rock op het eind..
nog tips voor nummers?
quote:Op woensdag 21 december 2005 03:27 schreef Tomaz het volgende:
haha!
Tip: ga sparen voor het echte werk want traktoren zijn voor boeren en niet voor DJ's
tsss waar slaat dat smilie opquote:Op woensdag 21 december 2005 17:59 schreef Messenga het volgende:
Owja, wel handighier zitten toch de meeste draaienden.
, tiestotrance ()
Noem eens een andere manier om twee platen gelijk te laten lopen dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:57 schreef hp22 het volgende:
[..]
Als je alleen de synq knop gebruikt kan je beter een simpeler programma als Atomixmp3 nemen ofzo..
Met de pitch buttons ofzo?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Noem eens een andere manier om twee platen gelijk te laten lopen dan?
Cuddle the newbie!quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:05 schreef jackson het volgende:
[..]
... ze zitten weer aan zijn tHijs
Omdat ik er even geen beter woord voor wist, je hebt tegenwoordig 254538276 verschillende soorten trance..quote:
Ja en tiesto spinned op dit moment ook club dus de term tiesto trance is wat apartquote:Op woensdag 21 december 2005 20:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat ik er even geen beter woord voor wist, je hebt tegenwoordig 254538276 verschillende soorten trance..
Klopt, maar voor al die breezers waarvoor ik moet gaan draaien denken ze dan direct aan adagioquote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja en tiesto spinned op dit moment ook club dus de term tiesto trance is wat apart
Wel eens van beatmatchen gehoord? Met draaitafels heb je ook geen SYNC knop, dus zul je met je gehoor en met de pitch faders van de tafels de platen gelijk moeten krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2005 19:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Noem eens een andere manier om twee platen gelijk te laten lopen dan?
club? leg uitquote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja en tiesto spinned op dit moment ook club dus de term tiesto trance is wat apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |