Heel leuk dat het woordenboek zegt dat het veel voetsteun geeft, maar die sneakers die je op de foto's ziet, zijn toch echt meer streetwear en niet aan te raden om te gaan sporten.quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef Steijn het volgende:
Sneakers zijn heerlijk om mee auto te rijden, doordat ze zo soepel zijn heb je heel veel gevoel op de pedalen.
Ah, casual, dat woord zocht ik.quote:Sneaker (footwear)
SneakersSneakers, or trainers, as they are called in British English, are footwear of flexible material, typically featuring a sole made of rubber. Sneakers were originally sporting apparel, but are today worn much more widely as casual footwear. They are now very popular, especially with young people.
Etymology
The term "sneaker" itself was first used in 1916 by the US Rubber Company for the Keds brand, because rubber soles made the shoes less squeaky.
Zien er vrij netjes uit, maar niet elke sneaker is hetzelfde natuurlijk. Eerste is lekker retro, ziet er goed uit en staat goed. 2e vind ik zo'n uitgemolken design, zo standaard. 3e ziet er opzich nog wel aardig uit, maar ik vind dat hij het net niet heeft wat de 1e wel heeft. Ook de kleur vind ik niks.quote:Op maandag 19 december 2005 18:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vind je dit nette schoenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sporten kan je er in ieder geval niet op.
En geen blote enkels onder een nette broek, check.. klopt.
Maar blote enkels mogen best onder een spijkerbroek.
Korte broek vind ik weer dubieus. Okee, als je de toerist uithangt mag je met witte spillebeentjes in je korte broekje rond hobbelen, maar anders kan een korte broek alleen (maar zelfs dan liever niet) alleen als je mooie & gebruinde benen hebt.
Daar doel ik op.quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef blieblie het volgende:
Een zegelring kan imho alleen als je familie al jaaaaaaren (paar eeuw) een echt officieel familiewapen en de ring zelf ook al jaaaaaren in bezit is van de familie. Dwz. een ring die van vader op zoon over gaat. Dan zit er historische/emotionele waarde aan vast. Voor de rest is een zegelring (en een tegelring met of zonder initialen al heeeelemaaaaal) gewoon fout. (punt).
mja, het zijn verdomd handige dingen! helemaal als je niet met blote voeten in schoenen kunt lopen omdat je daar blaren van krijgt... weleens aan gedacht?quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef schatje het volgende:
[..]
Gewoon logisch nadenken van wat wel en niet kan. Meer niet.
In de jaren 80 ja...quote:Op maandag 19 december 2005 18:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Niet mee eens, een pochet maakt het geheel af.
Dan moet je ook een fatsoenlijk pak kopen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef Solitarias het volgende:
Sterker nog: een pak zonder pochet is als een auto zonder koetswerk: nogal kaal....
Er moet toch iemand ooit zijn begonnen met die traditie. Volgens jouw definitie had die persoon dat dus niet mogen doen, maar omdat het een paar eeuwen geleden is is 't nu wel okee?quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef blieblie het volgende:
Een zegelring kan imho alleen als je familie al jaaaaaaren (paar eeuw) een echt officieel familiewapen en de ring zelf ook al jaaaaaren in bezit is van de familie. Dwz. een ring die van vader op zoon over gaat. Dan zit er historische/emotionele waarde aan vast. Voor de rest is een zegelring (en een tegelring met of zonder initialen al heeeelemaaaaal) gewoon fout. (punt).
Een Zegelring werd gebruikt om je familiewapen in een verzegeling van een envelop te drukken (correct me if I'm wrong).quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:56 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Er moet toch iemand ooit zijn begonnen met die traditie. Volgens jouw definitie had die persoon dat dus niet mogen doen, maar omdat het een paar eeuwen geleden is is 't nu wel okee?![]()
Vrijwel precies het zelfde met het huwelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een Zegelring werd gebruikt om je familiewapen in een verzegeling van een envelop te drukken (correct me if I'm wrong).
Dit is een gebruik wat al tijden niet meer gedaan wordt. Hiernaast is het ook niet meer gebruikelijk om een familiewapen te ontwerpen voor je eigen familie. (Sterker nog, als mijn pa aan zou komen bij het kerstdiner met de mededeling dat hij een familiewapen heeft laten ontwerpen zou ik hem midden in zijn gezicht uitlachen). Vandaar dat iets dergelijks met een geschiedenis er aan vast in mijn ogen wel kan en anders niet.
? Leg uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Vrijwel precies het zelfde met het huwelijk.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:Kisten zijn niet netjes en al helemaal niet voor onder een pak. Dat ze zwart zijn, betekent niet dat het ook gelijk mooi is.
Er is een verschil tussen niet zien en niet zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.
Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Hik het volgende:
[..]![]()
Zien misschien niet, maar ik hoor het echt wel, als je aan komt klossen...![]()
Je ziet het duidelijk als iemand kisten of iets in die trant aan heeft, het staat gewoon niet netjes. Standaard zwarte schoenen kunnen namelijk ook nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.
die giftige mode-schoentjes, DIE zijn lelijk. van die dingen met metalic kleuren. of helemaal rood etc. je snapt het wel
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?
Daar vergis je je in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
Pas op tegen wie je dát nu zegtquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef Hik het volgende:
[..]
Dan moet je ook een fatsoenlijk pak kopen...![]()
Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.
haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.quote:Op woensdag 21 december 2005 05:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.
Als ze maar lekker zitten/lopen?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.
Ja, ik let altijd op wat voor schoenen iemand draagt. Schoenen zijn misschien wel het meest belangrijke element in iemand z'n outfit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |