abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 december 2005 @ 20:17:30 #201
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33224396
Meneer, ik zoek een paar fraaie sportschoenen die veel voetsteun geven
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_33227879
quote:
Op maandag 19 december 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
Niet op sporten .
Heel leuk dat het woordenboek zegt dat het veel voetsteun geeft, maar die sneakers die je op de foto's ziet, zijn toch echt meer streetwear en niet aan te raden om te gaan sporten.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_33227980
Sneakers zijn heerlijk om mee auto te rijden, doordat ze zo soepel zijn heb je heel veel gevoel op de pedalen.
  maandag 19 december 2005 @ 22:00:23 #204
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33228359
quote:
Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef Steijn het volgende:
Sneakers zijn heerlijk om mee auto te rijden, doordat ze zo soepel zijn heb je heel veel gevoel op de pedalen.
.
pi_33228960
Die term sneakers slaat gewoon nergens op, tis gewoon een sportieve schoen. En niet perse om mee te sporten .
pi_33229020
quote:
Sneaker (footwear)

SneakersSneakers, or trainers, as they are called in British English, are footwear of flexible material, typically featuring a sole made of rubber. Sneakers were originally sporting apparel, but are today worn much more widely as casual footwear. They are now very popular, especially with young people.

Etymology
The term "sneaker" itself was first used in 1916 by the US Rubber Company for the Keds brand, because rubber soles made the shoes less squeaky.
Ah, casual, dat woord zocht ik.
pi_33230745
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:14 schreef blieblie het volgende:

[..]

Vind je dit nette schoenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Sporten kan je er in ieder geval niet op .
En geen blote enkels onder een nette broek, check.. klopt.
Maar blote enkels mogen best onder een spijkerbroek.
Korte broek vind ik weer dubieus. Okee, als je de toerist uithangt mag je met witte spillebeentjes in je korte broekje rond hobbelen, maar anders kan een korte broek alleen (maar zelfs dan liever niet) alleen als je mooie & gebruinde benen hebt.
Zien er vrij netjes uit, maar niet elke sneaker is hetzelfde natuurlijk. Eerste is lekker retro, ziet er goed uit en staat goed. 2e vind ik zo'n uitgemolken design, zo standaard. 3e ziet er opzich nog wel aardig uit, maar ik vind dat hij het net niet heeft wat de 1e wel heeft. Ook de kleur vind ik niks.
pi_33231119
Sneakers=goedkope troepschoenen gemaakt van plastic die je na een half jaar weg moet doen omdat ze dan al kapoet zijn en bovendien 'uit'

ik draag ze dan ook dagelijks
pi_33232753
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:00 schreef BrauN het volgende:

[..]

.
Het is werkelijk zo hoor.
  dinsdag 20 december 2005 @ 08:09:25 #210
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33236874
Ik heb lekker zwarte maxies... kon niks anders vinden
pi_33237530
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef blieblie het volgende:
Een zegelring kan imho alleen als je familie al jaaaaaaren (paar eeuw) een echt officieel familiewapen en de ring zelf ook al jaaaaaren in bezit is van de familie. Dwz. een ring die van vader op zoon over gaat. Dan zit er historische/emotionele waarde aan vast. Voor de rest is een zegelring (en een tegelring met of zonder initialen al heeeelemaaaaal) gewoon fout. (punt).
Daar doel ik op.
  dinsdag 20 december 2005 @ 09:57:21 #212
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_33238015
Crockett & Tubbs outfits zijn, hoe stijlvol ook, anno 2005 ook niet meer om aan te zien. De pastel- tinten zijn naarmate de jaren 90 voorbijstreken een herinnering geworden uit lang vervlogen dagen. Helaas duiken er iedere zomer weer kerels op die denken dat de Sonny Crockett look wel aan hun besteed is. Voor diegene zeg ik: "Uw poging de Crockett look te imiteren is een aanfluiting. Gaat heen en keer terug in een gratis t-shirt die uw bouwmarkt verstrekt. De elegantie die Crockett vertoonde valt u niet ten deel.''

Italian loafers without socks, complete the look!

[ Bericht 22% gewijzigd door Bismarck op 20-12-2005 10:04:30 ]
That's...Montgomery Clift, honey!
  dinsdag 20 december 2005 @ 10:07:29 #213
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_33238171
dat grijze ding wat die neger draagt (keek nooit MV) moet op zich nog wel kunnen. Ietsje netter misschien.

Maar ik draag nooit pakken in m'n vrije tijd, ook al staan ze me best goed.
pi_33238720
Ik heb lekker witte Ajaxsokken aan, en nee, die zie je niet, want ik heb lekker ook nog veel te lange bagg y jeans aan + rode nike dunks. Huuuuuuuhuuuuuuuu
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33238924
De Miami Vice look .
Als je het niet serieus meent kan het best .
  dinsdag 20 december 2005 @ 11:32:27 #216
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_33239949
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 21:40 schreef schatje het volgende:

[..]

Gewoon logisch nadenken van wat wel en niet kan. Meer niet.
mja, het zijn verdomd handige dingen! helemaal als je niet met blote voeten in schoenen kunt lopen omdat je daar blaren van krijgt... weleens aan gedacht?
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:00:52 #217
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33245538
quote:
Op maandag 19 december 2005 18:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Niet mee eens, een pochet maakt het geheel af.
In de jaren 80 ja...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_33245597
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:00 schreef Hik het volgende:

[..]

In de jaren 80 ja...
Sterker nog: een pak zonder pochet is als een auto zonder koetswerk: nogal kaal....
pi_33245691
Te vermijden: instappers/loafers
- met te lage wreven
- die zijn gevlochten
- gedragen met sokken
- met tassles of beefrolls (van die kwatjes of rolletjes)
- van duidelijk goedkoop leer
pi_33245728
- Buttondown onder een pak ziet er inderdaad niet uit.
- Bergschoenen, of hoe je ze maar ook wilt noemen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:17:30 #221
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33245973
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:03 schreef Solitarias het volgende:
Sterker nog: een pak zonder pochet is als een auto zonder koetswerk: nogal kaal....
Dan moet je ook een fatsoenlijk pak kopen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_33246937
quote:
Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef blieblie het volgende:
Een zegelring kan imho alleen als je familie al jaaaaaaren (paar eeuw) een echt officieel familiewapen en de ring zelf ook al jaaaaaren in bezit is van de familie. Dwz. een ring die van vader op zoon over gaat. Dan zit er historische/emotionele waarde aan vast. Voor de rest is een zegelring (en een tegelring met of zonder initialen al heeeelemaaaaal) gewoon fout. (punt).
Er moet toch iemand ooit zijn begonnen met die traditie. Volgens jouw definitie had die persoon dat dus niet mogen doen, maar omdat het een paar eeuwen geleden is is 't nu wel okee?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33247066
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:56 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Er moet toch iemand ooit zijn begonnen met die traditie. Volgens jouw definitie had die persoon dat dus niet mogen doen, maar omdat het een paar eeuwen geleden is is 't nu wel okee?
Een Zegelring werd gebruikt om je familiewapen in een verzegeling van een envelop te drukken (correct me if I'm wrong).
Dit is een gebruik wat al tijden niet meer gedaan wordt. Hiernaast is het ook niet meer gebruikelijk om een familiewapen te ontwerpen voor je eigen familie. (Sterker nog, als mijn pa aan zou komen bij het kerstdiner met de mededeling dat hij een familiewapen heeft laten ontwerpen zou ik hem midden in zijn gezicht uitlachen). Vandaar dat iets dergelijks met een geschiedenis er aan vast in mijn ogen wel kan en anders niet .
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:16:25 #224
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33247494
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:01 schreef blieblie het volgende:

[..]

Een Zegelring werd gebruikt om je familiewapen in een verzegeling van een envelop te drukken (correct me if I'm wrong).
Dit is een gebruik wat al tijden niet meer gedaan wordt. Hiernaast is het ook niet meer gebruikelijk om een familiewapen te ontwerpen voor je eigen familie. (Sterker nog, als mijn pa aan zou komen bij het kerstdiner met de mededeling dat hij een familiewapen heeft laten ontwerpen zou ik hem midden in zijn gezicht uitlachen). Vandaar dat iets dergelijks met een geschiedenis er aan vast in mijn ogen wel kan en anders niet .
Vrijwel precies het zelfde met het huwelijk.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33247556
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Vrijwel precies het zelfde met het huwelijk.
? Leg uit .
pi_33247781
Ik ben nogal klassiek ingesteld, dit i.t.t. mijn familie. Ik hecht waarde aan dat soort dingen maar zou dus volgens jou niet meer die traditie mogen starten als ik dat later zou willen? Beetje vreemd vind ik.
pi_33247801
Je moet doen wat je wil joh.
Ik heb er alleen wel een mening over klaar staan .
pi_33247846
Ik ben 't er overigens wel mee eens dat 't meestal nogal fout overkomt. 't Moet denk ik helemaal in je stijl passen (klassiek, pakken, etc.)
pi_33247913
Maar welke waarde zit er aan een familiewapen icm. zegelring welke je zelf ontworpen hebt als ik vragen mag? Want de historie, de trots van de familie, de emotionele waarde mist een dergelijk object dan.
pi_33248287
Klopt, maar het is imo een mooi idee dat jij een traditie start (bijv. omdat je trots bent op je familie of wat dan ook). Iets waar jouw nazaten over twee eeuwen trots op kunnen zijn.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:50:11 #231
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33248427
Mijn mening is iets simpeler: ik vind het gewoon lelijke dingen. Ze zijn te groot, te protserig, vaak ook te goud.
Ben je boven de 65 dan kun je het overwegen (dan vind ik het nog steeds niet móói, maar bepaalde zaken kun je beter hebben met de jaren wellicht), voor die tijd vind ik het niet trots of klassiek staan, maar een beetje onbenullig en gekunseld.
pi_33248543
Van die schakelarmbanden vind ik ook vreselijk.

Vaak gedragen door buschaufeurs (zilver) en kampers (goud).
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:56:10 #233
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33248601
Hu!
pi_33248647
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 16:32 schreef Avani het volgende:
  • Kisten zijn niet netjes en al helemaal niet voor onder een pak. Dat ze zwart zijn, betekent niet dat het ook gelijk mooi is.

• ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.

die giftige mode-schoentjes, DIE zijn lelijk. van die dingen met metalic kleuren. of helemaal rood etc. je snapt het wel
    Extremistisch gematigd.
    pi_33248788
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 16:57 schreef P8 het volgende:
    ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.
    Er is een verschil tussen niet zien en niet zeggen.
    pi_33248855
    Je ziet het wel wanneer iemand kistjes draagt. Vaak zijn het ook nog van die jongens die een iel figuur hebben. Dan is helemaal geen porem om te zien.

pi_33248946
    Kisten
      dinsdag 20 december 2005 @ 17:23:02 #238
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_33249453
    quote:
    ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.

Zien misschien niet, maar ik hoor het echt wel, als je aan komt klossen...
    pi_33249592
    quote:

[..]

ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het.
    Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?
    pi_33249702
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef Hik het volgende:

[..]

Zien misschien niet, maar ik hoor het echt wel, als je aan komt klossen...
    pi_33250316
    quote:

[..]

ik draag zo vaak kisten, en echt niemand ziet het. als je een gewone broek erover heen hebt hangen, dan lijken het gewoon standaard zwarte schoenen. en het misschien niet mooi, maar het is ook zeker niet lelijk.

die giftige mode-schoentjes, DIE zijn lelijk. van die dingen met metalic kleuren. of helemaal rood etc. je snapt het wel
    Je ziet het duidelijk als iemand kisten of iets in die trant aan heeft, het staat gewoon niet netjes. Standaard zwarte schoenen kunnen namelijk ook niet .
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:15:47 #242
    117776 OFfSprngr
    pi_33250981
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 17:27 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Vraag je dat aan mensen naderhand? Hé, zijn m'n kisten opgevallen tijdens dit gesprek?
    Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
      dinsdag 20 december 2005 @ 18:19:57 #243
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_33251119
    Alles wat een neoconformist aan heeft staat natuurlijk sowieso niet.
    Their eyes opaque.
    pi_33251311
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Let jij er dan op als je met iemand aan het praten bent, watvoor schoenen ie heeft, volgens mij doen vrouwen dat alleen.
    Daar vergis je je in.
    pi_33251623
    quote:

[..]

Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fillipe op 20-12-2005 18:46:39 ]
    pi_33251903
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef Hik het volgende:

[..]

Dan moet je ook een fatsoenlijk pak kopen...
    Pas op tegen wie je dát nu zegt
      woensdag 21 december 2005 @ 05:42:42 #247
    117776 OFfSprngr
    pi_33265801
    quote:
    Op dinsdag 20 december 2005 18:39 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Daar gaat het bij jou wel eens vaker mis. En, ja ik zie wel wat voor schoenen men aan heeft als ik met ze sta praten. Ze doemen meestal dan ook niet opeens voor m'n gezicht op.
    Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.
    .
    .
    pi_33266032
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 05:42 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik let er niet op, want mij kan 't ook geen fuck schelen, vrouwen zijn daar wel in geinterreseerd, trek je conclusie.
    haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.
      woensdag 21 december 2005 @ 08:39:48 #249
    117776 OFfSprngr
    pi_33266365
    quote:
    Op woensdag 21 december 2005 07:38 schreef Stansfield het volgende:

[..]

haha blijft toch grappig van die kijk mij eens de stoere man uithangen, schoenen boeien me niks opmerkingen.
    Als ze maar lekker zitten/lopen?
    .
    .
    pi_33266738
    quote:

[..]

Ja, ik let altijd op wat voor schoenen iemand draagt. Schoenen zijn misschien wel het meest belangrijke element in iemand z'n outfit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')