quote:Niet doen: pochet, dasspeld, zegelring, leren stropdas, gebreide stropdas, stropdas met bloemen, kotsmotief (print of echt) of cartoonfiguren.
quote:Op zondag 18 december 2005 14:22 schreef pberends het volgende:
Ik draag geen witte sokken, maar waarom kan dat niet?
Maar zijn dat de enige redenen, dat het niet echt goed staat normaliter en dat vuil snel zichtbaar is op witte sokken? Klinkt plausibel.quote:Op zondag 18 december 2005 14:28 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Pberends. In tegenstelling tot mensen zoals Pappie_Culo begrijp jij het dus kennelijk wel.
Waarom het niet kan is uitgelegd in dit topic.
Te veel knopenquote:Op zondag 18 december 2005 14:17 schreef pberends het volgende:
What the hack is Double breasted ?
Lieve schat ik draag geen witte sokken. Wat ik wel draag is ook uitgelegd in dit topic. Maar dat was ook niet goed. Begin wel benieuwd te worden naar jouw kledingstijl eigenlijk. Moet wel heel wat wezen dan als je er zoveel verstand van hebtquote:Op zondag 18 december 2005 14:28 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
Goed zo Pberends. In tegenstelling tot mensen zoals Pappie_Culo begrijp jij het dus kennelijk wel.
Waarom het niet kan is uitgelegd in dit topic.
Eerder ouderwets.quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat staat toch juist super, heerlijk chique.![]()
En daar is dus niks mis mee op z'n tijd.quote:Op zondag 18 december 2005 14:51 schreef _Henry_ het volgende:
Eerder ouderwets.
Ik vind het een beetje kapitein achtig.quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Er is IMO een verschil tussen ouderwets en klassiek.quote:Op zondag 18 december 2005 14:53 schreef Steijn het volgende:
[..]
En daar is dus niks mis mee op z'n tijd.
Klopt, de officieren bij de marine hebben double breasted pakken. Ik zou het overigens echt niet iedere dag willen dragen hoor, maar ik wil er wel graag een hebben.quote:
Zou er zelf niet dood in gevonden willen worden (even afgezien van de kleur sokken die ik er onder draag)quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Maar als jij serieus denkt dat zwarte sokken onder witte gympen beter staan dan witte sokken dan moet je dat lekker blijven denken![]()
Oh dat, nee, dat snap ik ook niet. Zeker als het bij de borst is, lijkt het net of je 2 tepels op je colbert heb. Geldt soms ook voor ritsen (de hendeltjes) trouwens. Maar die knopen worden toch helemaal niet gebruikt bij het dichtdoen op 2 na?quote:
Kwestie van smaak, zullen we maar denken.quote:Op zondag 18 december 2005 14:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Klopt, de officieren bij de marine hebben double breasted pakken. Ik zou het overigens echt niet iedere dag willen dragen hoor, maar ik wil er wel graag een hebben.
Let er maar eens op, als je het ziet in het echt, dan straalt het chique er echt vanaf.quote:Op zondag 18 december 2005 15:00 schreef Avani het volgende:
Kwestie van smaak, zullen we maar denken.![]()
quote:
Dat was toch ook alles wat ik zei?quote:Bij witte gympen kun je inderdaad het beste witte sokken dragen. En bij donkere schoenen donkere sokken.
Altijd blijven lachenquote:Ik ben er nu verder wel klaar mee.
Neequote:Op zondag 18 december 2005 15:06 schreef pberends het volgende:
Maar doublebreasted klinkt zo vaag, kunnen we daar geen tepelcolberts van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |