Ik draag thuis altijd een joggingsbroek, en 1 van die gratis t-shirts of poloshirts die je van je eigen bedrijf of van klanten krijgt.quote:Op zondag 18 december 2005 18:54 schreef Casparovvv het volgende:
daar komt de aap uit de mouw. Ik draag thuis graag een versleten, afgedragen brunotti trui en een grijze neger-joggingbroek van nike.
M'n neefje heeft er één met z'n initialen er in en ik krijg er ook één.quote:Op zondag 18 december 2005 15:32 schreef groteglibber het volgende:
[..]
Sorry ben niet TS maar een zegelring?
Das toch een statussymbool voor kampers?
Dat is ook ongeveer mijn 'zondags pak' ja.quote:Op zondag 18 december 2005 18:59 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik draag thuis altijd een joggingsbroek, en 1 van die gratis t-shirts of poloshirts die je van je eigen bedrijf of van klanten krijgt.
quote:Op zondag 18 december 2005 20:38 schreef Ikiskoel het volgende:
Mannen met zegelringen zijn fout. *Visualiseert: leren jasjes, foute auto, blousje te ver open en dikke gouden ketting*
De elite droeg vroeger al zegelringen.quote:Op zondag 18 december 2005 20:08 schreef WAT het volgende:
Wat is het idee achter mannen met zegelringen eigenlijk?
In de winkels in Utreg niet.quote:Op zondag 18 december 2005 21:24 schreef FISLE het volgende:
[quote]Op zondag 18 december 2005 21:21 schreef pberends het volgende:
En kunnen colberts met van die capichons?
[/quote
Die zijn toch al "uit"??]
Jezus zeg, doe es ff normaal! Heb ik je iets misdaan? Voel je je ergens door aangesproken? Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik een EIGEN (mét hoofdletters nog wel!) stijl heb? Kennen wij elkaar?quote:Op zondag 18 december 2005 03:46 schreef Kjew het volgende:
[..]
En je kan nog zoveel leren!Geeft niet, komt vast nog wel...
Maar goed, je bent wel zeldzaam met je, wel EIGEN!, stijl...
![]()
Klinkt wel handig.quote:Op zondag 18 december 2005 16:22 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ligt aan je seksuele geaardheid, zal ik maar zeggen. Voor de mensen die zich afvragen waarom er zo'n vreemde band naar achteren loopt, nou dat is niet zodat je gemakkelijk kan poepen zonder dat je slip uithoeft..
En als je een grungehead ben dan?..quote:Op zondag 18 december 2005 15:28 schreef Steijn het volgende:
Is deze al genoemd?
[afbeelding]
Het houthakkersoverhemd.
Jochie toch!quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
Dat staat toch juist super, heerlijk chique.![]()
Ja.. maar wat voor vrouwen?quote:Op maandag 19 december 2005 03:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Hij krijgt overal positieve feedback van vrouwen..
Zwervers mogen zelf weten wat ze doen.quote:Op maandag 19 december 2005 03:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En als je een grungehead ben dan?..![]()
Als je een zeeman bent ja.quote:Op zondag 18 december 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat staat toch juist super, heerlijk chique.![]()
Ik vind een button-down shirt sowieso niet mooi..quote:Op maandag 19 december 2005 13:08 schreef Tokay het volgende:
Heren, niet doen: een button-down shirt in combinatie met een stropdas.
Nooit. Never.
slippersquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:34 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wat is het alternatief dan? Geen sokken dragen?
Mwoah, kan best hoor. Bij informele gelegenheden, met een wit t-shirt er onder.quote:Op maandag 19 december 2005 13:19 schreef rashudo het volgende:
Ik vind een button-down shirt sowieso niet mooi..
Stel dat je dus onwijs mooie sneakers draagt wat zou je volgend jullie dan voor sokken moeten dragen? Behalve kleine zwarte of witte in geval van witte sneakers?quote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef illusions het volgende:
Ja als je ze gaat vergelijken met hoge grijze sokken dan wel ja.![]()
Dat is al net zo fout.
ziet er toch niet uit? Witte sneakers met zwarte sokkenquote:Op maandag 19 december 2005 16:33 schreef Thundertje het volgende:
Zwarte sokken?
Moeilijk he lezen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
ziet er toch niet uit? Witte sneakers met zwarte sokken.
Imho hoor je sowieso geen sokken te zien in sneakers. Dus hup! Of geen sokken (maar dat gaat zo gigantisch meuren), of van die lage sokjes.
Dan leg je 'm maar lekker thuis in de vitrine. Waar je date 'm kan bekijken als ze met je mee naar huis gaat. Met die ring om je vinger is dat laatste namelijk niet zo waarschijnlijk...quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef blieblie het volgende:
Een zegelring kan imho alleen als je familie al jaaaaaaren (paar eeuw) een echt officieel familiewapen en de ring zelf ook al jaaaaaren in bezit is van de familie.
Ik kom uit een pauper familie zonder familiewapenquote:Op maandag 19 december 2005 16:39 schreef Hik het volgende:
[..]
Dan leg je 'm maar lekker thuis in de vitrine. Waar je date 'm kan bekijken als ze met je mee naar huis gaat. Met die ring om je vinger is dat laatste namelijk niet zo waarschijnlijk...![]()
De term sneakers slaat kant noch wal. Het zijn gewoon sportieve nette schoenen. Zie ook niet in waarom je daar geen sokken mee mag dragen.quote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Imho hoor je sowieso geen sokken te zien in sneakers. Dus hup! Of geen sokken (maar dat gaat zo gigantisch meuren), of van die lage sokjes.
Die sokjes zijn overigens allang geaccepteerd hoor. Je kan ze zelfs in mannen maten bij de Hema kopen, dussss.....
Maar weet je wat pas lelijk is, als je gaat zitten en je ziet blote enkels onder je lange broek vandaan komen. Dan zou een optie kunnen zijn witte sokken, maar dat kan niet. Je enkel is geen onderdeel van je schoenen en moet dus in hetzelfde kleurpatroon als je broek vallen, dus kom je weer uit op een donkere kleur sok.quote:Op maandag 19 december 2005 16:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die sokjes zijn overigens allang geaccepteerd hoor. Je kan ze zelfs in mannen maten bij de Hema kopen, dussss.....
Vind je dit nette schoenen?quote:Op maandag 19 december 2005 17:23 schreef pberends het volgende:
[..]
De term sneakers slaat kant noch wal. Het zijn gewoon sportieve nette schoenen. Zie ook niet in waarom je daar geen sokken mee mag dragen.
Niet mee eens, een pochet maakt het geheel af.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef Hik het volgende:Niet doen: pochet,
Ja, dat zijn opzich nette schoenen. Alleen geel is een lelijke kleur.quote:Op maandag 19 december 2005 18:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vind je dit nette schoenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Sporten kan je er in ieder geval niet op.
En geen blote enkels onder een nette broek, check.. klopt.
Maar blote enkels mogen best onder een spijkerbroek.
Korte broek vind ik weer dubieus. Okee, als je de toerist uithangt mag je met witte spillebeentjes in je korte broekje rond hobbelen, maar anders kan een korte broek alleen (maar zelfs dan liever niet) alleen als je mooie & gebruinde benen hebt.
Niet op sportenquote:snea·ker (de ~ (m.), ~s)
1 sportschoen die veel voetsteun geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |